Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #ekomersowakawa

Czy konkurs to dobry pomysł na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym?

Farma lajków – czy to dobre rozwiązanie? Pierwszy przykład to konkurs, który naciąga ludzi na lajkowanie i wydobywa z nich lajki, ja bym to nazwał taką farmą lajków. Poniżej macie zrzut z omawianym konkursem. „Wygraj domek drewniany, bo się szybko rozwijamy, zrobimy Ci go za darmo”, zagłosuj, daj lajka, a „dostaniesz ten domek”.   Na […]

Efekt WoW w e-mailach systemowych – Właśnie wysyłamy Twoją paczkę!

Bo wydaje się, że to jest takie wielkie, trudne i skomplikowane. Ale jak to? Może takie być, a może nie być.  A ja dzisiaj opowiem Wam o prostej rzeczy, takiej malutkiej, maciupeńkiej – o e-mailu po wysyłce paczki. Tak, o e-mailu po wysyłce paczki.  Niby to jest standard, żeby wysłać do klienta e-mail z linkiem, żeby […]

Wzorem Najlepszych – dlaczego Amazon wysłał mi dwie paczki zamiast jednej

Napisali do mnie w piątek, że wyślą mi dwie paczki zamiast jednej, po to, żebym dostał jeden produkt szybciej. „A kto zapłaci za drugą paczkę? – Oni. Mówię wow – jak to?” W każdym razie dzisiaj dostałem kubeczek, i się ucieszyłem, i stwierdziłem, że o tym Wam opowiem, bo tylko w Amazonie zdarzyło mi się, […]

PrestaShop – czy warto? Kiedy warto?

System Jeśli masz niski budżet (tj tak do około 10000zł) i szukasz standardowego sklepu internetowego z pewnymi przyzwoitymi funkcjami, które zapewnią Twojemu biznesowi wejście na rynek internetowy to polecamy założyć sklep w systemie SaaS, np. I do sell, Shoper, etc… Pozwoli Ci to szybko wejść na rynek, szybciej uruchomisz sklep i nie będziesz myślał o […]

Allegro Smart. To rewolucja czy ściema?

Jak zapewne wiecie, niedawno, bo raptem miesiąc temu, Allegro wprowadziło superofertę, podobno rewolucyjną na cały rynek. 365 dni za 49 złotych z darmową przesyłką. Prawda czy ściema? A może rewolucja? Jak to z promocjami bywa – diabeł tkwi w szczegółach. Okazuje się, że: – po pierwsze, mamy 365 przesyłek za darmo, – po drugie, minimalne […]

Horror programisty – przypadek prawdziwy i bohatersko wygrany po boju straszliwym, czyli PrestaShop i dziurawe moduły

rzecz była drażniąca – baner na stronie głównej uciekł w lewo. Niby rzecz nie ma większego technicznego znaczenia, sklep działa, ale strona główna to jednak wizytówka sklepu – trzeba było zadziałać szybko, by poprawić temat graficzny. Potem okazało się, że kroki składania zamówienia też się pomieszały a to już może powodować spadek liczby zamówień. Drążąc […]