Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #ekomersowakawa

Black Friday, Darmowa Dostawa, czy Cyber Monday? Nie bierz w tym udziału!

Dlaczego nie? Jeden podstawowy argument – wszyscy tam będą, wszyscy będą walczyć o uwagę klienta i o jego kasę. „A skoro wszyscy tam będą, wszyscy będą walczyć o uwagę klienta to stawki reklamy będą rosły.” Czyli jeśli chcesz się promować tego dnia w kanale na Facebook, na Adwords’ie, na Ceneo, to ludzie będą klikać, klikać, […]

Jak ułatwić decyzję klientowi, gdy już jest w sklepie internetowym? Decyzje zakupowe

Dlaczego nie potrafił podjąć decyzji? Przykład – historia, mam klienta, który sprzedaje tonery do drukarek. Jeśli wpiszesz sobie tam drukarkę swoją, to do tej drukarki dostaniesz od pięciu do piętnastu różnych tonerów, tuszów, do wyboru, w różnych cenach od kilkunastu, kilkudziesięciu złotych do dwustu, trzystu złotych za oryginał. No i jest pytanie, jak wybrać? Ok, […]

Czy konkurs to dobry pomysł na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym?

Farma lajków – czy to dobre rozwiązanie? Pierwszy przykład to konkurs, który naciąga ludzi na lajkowanie i wydobywa z nich lajki, ja bym to nazwał taką farmą lajków. Poniżej macie zrzut z omawianym konkursem. „Wygraj domek drewniany, bo się szybko rozwijamy, zrobimy Ci go za darmo”, zagłosuj, daj lajka, a „dostaniesz ten domek”.   Na […]

Efekt WoW w e-mailach systemowych – Właśnie wysyłamy Twoją paczkę!

Bo wydaje się, że to jest takie wielkie, trudne i skomplikowane. Ale jak to? Może takie być, a może nie być.  A ja dzisiaj opowiem Wam o prostej rzeczy, takiej malutkiej, maciupeńkiej – o e-mailu po wysyłce paczki. Tak, o e-mailu po wysyłce paczki.  Niby to jest standard, żeby wysłać do klienta e-mail z linkiem, żeby […]

Wzorem Najlepszych – dlaczego Amazon wysłał mi dwie paczki zamiast jednej

Napisali do mnie w piątek, że wyślą mi dwie paczki zamiast jednej, po to, żebym dostał jeden produkt szybciej. „A kto zapłaci za drugą paczkę? – Oni. Mówię wow – jak to?” W każdym razie dzisiaj dostałem kubeczek, i się ucieszyłem, i stwierdziłem, że o tym Wam opowiem, bo tylko w Amazonie zdarzyło mi się, […]

PrestaShop – czy warto? Kiedy warto?

System Jeśli masz niski budżet (tj tak do około 10000zł) i szukasz standardowego sklepu internetowego z pewnymi przyzwoitymi funkcjami, które zapewnią Twojemu biznesowi wejście na rynek internetowy to polecamy założyć sklep w systemie SaaS, np. I do sell, Shoper, etc… Pozwoli Ci to szybko wejść na rynek, szybciej uruchomisz sklep i nie będziesz myślał o […]