Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #ekomersowakawa

Wzorem najlepszych – Reklamuj swój sklep jak Xiaomi i lokalna pizzeria

Jakie to firmy? Lokalna pizzerii i Xiaomi. Ostatnio, idąc przez osiedle, zobaczyłem, że nowa lokalna pizzeria zastosowała niesamowicie, niesamowicie powtórzę, nietypową reklamę, jak na to, co codziennie spotykam u nas. „Nie dawała ulotek, nie wkładała do skrzynek, przecież wszyscy mają to po dziurki w nosie, ble… rzygać się chce.” Co zrobili? Genialna myśl, genialna rzecz, […]

Zalando też robi błędy, ale… co to ma wspólnego z Twoim sklepem internetowym?

Co to za błąd? Mówię otwarcie – ten błąd to jest czepianie się, to jest mały błąd, literówka, w słowie „zwroty” na głównej stronie. Przestawiły im się dwie literki. Głupota, duperela. Ale się czepiam, a czemu się czepiam? Bo chcę Wam przekazać kawałek wiedzy. No to jest jeden błąd na Zalando, który już został poprawiony, […]

Black Friday, Darmowa Dostawa, czy Cyber Monday? Nie bierz w tym udziału!

Dlaczego nie? Jeden podstawowy argument – wszyscy tam będą, wszyscy będą walczyć o uwagę klienta i o jego kasę. „A skoro wszyscy tam będą, wszyscy będą walczyć o uwagę klienta to stawki reklamy będą rosły.” Czyli jeśli chcesz się promować tego dnia w kanale na Facebook, na Adwords’ie, na Ceneo, to ludzie będą klikać, klikać, […]

Jak ułatwić decyzję klientowi, gdy już jest w sklepie internetowym? Decyzje zakupowe

Dlaczego nie potrafił podjąć decyzji? Przykład – historia, mam klienta, który sprzedaje tonery do drukarek. Jeśli wpiszesz sobie tam drukarkę swoją, to do tej drukarki dostaniesz od pięciu do piętnastu różnych tonerów, tuszów, do wyboru, w różnych cenach od kilkunastu, kilkudziesięciu złotych do dwustu, trzystu złotych za oryginał. No i jest pytanie, jak wybrać? Ok, […]

Czy konkurs to dobry pomysł na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym?

Farma lajków – czy to dobre rozwiązanie? Pierwszy przykład to konkurs, który naciąga ludzi na lajkowanie i wydobywa z nich lajki, ja bym to nazwał taką farmą lajków. Poniżej macie zrzut z omawianym konkursem. „Wygraj domek drewniany, bo się szybko rozwijamy, zrobimy Ci go za darmo”, zagłosuj, daj lajka, a „dostaniesz ten domek”.   Na […]

Efekt WoW w e-mailach systemowych – Właśnie wysyłamy Twoją paczkę!

Bo wydaje się, że to jest takie wielkie, trudne i skomplikowane. Ale jak to? Może takie być, a może nie być.  A ja dzisiaj opowiem Wam o prostej rzeczy, takiej malutkiej, maciupeńkiej – o e-mailu po wysyłce paczki. Tak, o e-mailu po wysyłce paczki.  Niby to jest standard, żeby wysłać do klienta e-mail z linkiem, żeby […]