Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #rozmowynazapleczu dawniej #ekomersowakawa

Jak zweryfikować wykonawcę naszego e-sklepu?

 Z moich obserwacji i rozmów z właścicielami ecommerce wynika, że najważniejsze jest to, co dzieje się w trakcie i potem. W trakcie ważne są takie aspekty: Jak bardzo projekt jest wykonany w terminie? Jakie są ukryte koszty? Jak bardzo komunikacja jest sprawna? Jak szybko uzyskujemy odpowiedź od drugiej strony? A po wykonaniu, już w trakcie […]

Pięć powodów, dla których warto wynająć profesjonalną agencję internetową do zaprojektowania sklepu internetowego

Specjalizacja w branży  Specjalizacja to słowo klucz jeśli mówimy o rozwiązaniach, usługach czy produktach, które rzeczywiście odpowiadają konkretnym potrzebom i problemom. Postawienie konstrukcji domu czy naprawa samochodu wymagają specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Nie inaczej jest, jeśli bierzemy pod uwagę branżę e-commerce. Powodów dla których nie tylko warto, ale i trzeba powierzyć zaprojektowanie sklepu internetowego profesjonalnej […]

Moduł „Wysyłka na sobotę” – jak działa?

Mniej standardowe opcje wysyłki Moduł „Wysyłka na sobotę” pozwala na określenie, czy u danego przewoźnika mamy możliwość dostarczenia zamówienia w mniej standardowy dzień czyli w sobotę. Jednocześnie, co oczywiste, ta opcja wyboru udostępniana jest podczas zakupu klientom. By wdrożyć moduł nie jest konieczna integracja sklepu z konkretnymi przewoźnikami. Jest on obsługiwany z poziomu panelu administracyjnego. […]

Moduł do integracji SOTE Shop z Freshmail

Newsletter w SOTE SOTE Shop to jedna z najbardziej popularnych w Polsce platform e-commerce, która została zaprogramowana z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Jedną z podstawowych funkcji, do jakich mamy dostęp za pośrednictwem platformy, jest możliwość zapisu użytkowników na newsletter. Niestety możliwość zarządzania listą mailingową na SOTE jest bardzo ograniczona. Platforma nie umożliwia, chociażby, […]

Sklep internetowy – o czym musisz wiedzieć na początku?

Sektor e-commerce każdego roku przyciąga wielu chętnych. Każdy chce uszczknąć choćby kawałek tego ogromnego tortu. Nic dziwnego, prognozy wskazują, że wartość całego sektora ma osiągnąć poziom 4,48 biliona dolarów w 2021 roku. Jednak zanim zaczniesz liczyć zyski, trzeba zadbać o kilka elementów, które pozwolą, aby Twój sklep internetowy odniósł sukces.  Na początek – dobra strategia E-commerce, […]

Porównywarka atrybutów produktów w sklepie internetowym

Porównywarka atrybutów to narzędzia, które jest bardzo doceniane przez klientów sklepów internetowych. W skrócie – zachęca użytkowników do zakupu. Porównywarki pozwalają zestawić obok siebie kilka podobnych produktów i dokonać oceny. Umożliwiają porównanie, który przedmiot posiada pożądane parametry i jak wypada cenowo w zestawieniu z innymi, podobnymi produktami w danym sklepie. Istnieje szereg porównywarek internetowych, które […]