Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #ekomersowakawa

Uwaga: bezpieczeństwo danych w sklepie internetowym może być zagrożone!

Na tropie wyłudzenia danych, czyli krótka historia ku przestrodze Sprawę zauważyliśmy dzięki modułowi dla SOTE SHOP: Przekierowania w sklepie internetowym, który loguje próby wejścia na strony zwracające błąd 404, czyli strony nieistniejące. Problem ten  może dotyczyć jednak nie tylko platformy SOTE, ale każdego właściciela sklepu – bez względu na to, na jakiej platformie postawiony jest […]

Design sklepów internetowych – trendy na 2020

RWD, czyli duży nacisk na responsywność sklepu Już w 2017 roku ruch z telefonów i urządzeń mobilnych stanowił ok. 50% całego ruchu w Internecie. W kolejnych latach liczba ta ciągle rosła, a przewaga pogłębiała się na korzyść mobile. Smartphone już dawno przestał pełnić funkcje wyłącznie komunikacyjne. Obecnie coraz więcej ludzi docenia szybki dostęp do informacji […]

Jak otworzyć sklep internetowy za 5000 zł?

Grzegorz: Gdzie jesteście z biznesem? Marcel: To ma być sklep mojej żony. Ona ma teraz sklep stacjonarny – taki komis z ekskluzywnymi rzeczami👙👠👗. Chcemy być obecni również online.💻 G: I jak idzie ten biznes? M: No mógłby iść lepiej, dlatego chcemy być też online. G: Hmm… a jesteście już obecni online? M: No tak , […]

EK 07: Jak sprzedawać w sklepie internetowym wykorzystując siłę marki osobistej? Marcin Osman – OSMPower.pl

Przydatne linki:  marcinosman.pl – Strona internetowa i blog Marcina Osmana OSMPower.pl – wydawnictwo i księgarnia internetowa Marcina Osmana mensfinest.co.uk – sklep z akcesoriami dla mężczyzn Michała Frąckowiaka „Daj, daj, daj, poproś” – hasło Garego Vaynerchuka z książki: „Ekonomia wdzięczności” „Jak założyć sklep internetowy” – bonusowy materiał od Marcina Osmana  

Case studies: moduł dla SOTE SHOP – Obsługa reklamacji i zwrotów

Wyzwanie – moduł: Obsługa Reklamacji i Zwrotów Stworzyć nowe narzędzie ułatwiające obsługę reklamacji oraz zwrotów. Stworzyć moduł do zarządzania zgłoszeniami oparty o standardy SOTE SHOP dla administratora sklepu i klienta docelowego, który powinien uwzględniać wymagania klientów z różnych branż. Najważniejsze problemy Administratorów Brak zestawienia historii zgłoszeń reklamacji/zwrotów w jednym miejscu Utrudniona komunikacja z klientami ze względu […]