Ułatwiaj klientom zakupy
Audyt UX

Wydaje Ci się, że wszystko w Twoim sklepie śmiga, a jednak słupki sprzedaży nie napawają entuzjazmem. Dlaczego klienci nie finalizują zakupów? Dlaczego tak szybko opuszczają stronę albo zostawiają za sobą pełny koszyk? Możemy to sprawdzić i poprawić!

Umów się na rozmowę
Te wyjątkowe marki już nam zaufały:

Do czego jest potrzebny Audyt UX?

Zgubiłeś się kiedyś w osiedlowym markecie, szukając masła czy mleka? Pewnie nie było to zbyt przyjemne, prawda? Podobnie jest ze sklepami internetowymi - źle zorganizowane niejednego potrafią wyprowadzić z równowagi. Audyt użyteczności (UX) przeprowadza się, by Twoim klientom korzystało się ze sklepu wygodniej. Im łatwiej jest im poruszać się po stronie, tym chętniej dokonują zakupu.
A sprzedaż rośnie!

Co daje Audyt UX?

Dowiesz się, co działa, a co nie działa w Twoim sklepie.

Dostaniesz konkretne wytyczne dotyczące potrzebnych zmian.

Zwiększysz konwersję, czyli sprzedaż i swoje zyski!

Wyeliminujesz błędy, które blokują sprzedaż.

Zwiążesz klientów ze swoją marką.

Opinie naszych klientów.

Co mówią klienci?

Dobry kontakt, szybka realizacja. Z małego zlecenia zrobiła się konkretna praca do wykonania - mnóstwo konsultacji, ale efekt końcowy jest SUPER. O to mi chodziło, aż miło się patrzy.

Piotr Petliński Ecommerce Manager, Porcelana24.pl
14 sklepów stacjonarnych 50k follwersów na Instagramie 40mln przychodu rocznie

Dlaczego warto to zlecić zewnętrznemu dostawcy?

Możesz próbować poprawić działanie Twojego sklepu samodzielnie. Przyjrzeć się, w których miejscach system zawodzi i co blokuje klientom dokończenie zakupów.
Możesz zrobić to sam… ale nie zalecamy tego. Dlaczego?

Nie zobaczysz wszystkiego.

Codzienny kontakt z Twoim sklepem i wyrobione nawyki nie pozwolą Ci obiektywnie spojrzeć na jego działanie. Osobom z zewnątrz łatwiej będzie dostrzec, co działa, a co nie - i znaleźć odpowiednie rozwiązania.

Trendy zmieniają się za szybko.

Na samo śledzenie zmian musiałbyś poświęcić sporą część swojego dnia pracy - stać Cię na to? A potem jeszcze trzeba wiedzieć, jak nawiązać do nich w swoim sklepie…

Ecommerce mocno się wyspecjalizował.

Na wyższym poziomie rozwoju potrzeba osobnych specjalistów, którzy podpowiedzą, na czym i w jakim stopniu warto się skupić. W dużych sklepach są osobni specjaliści od reklam Google, reklam Facebook, pozycjonowania, e-mail marketingu, bezpieczeństwa danych, zagadnień prawnych itd. Nie możesz znać się na wszystkim i jednocześnie dobrze zarządzać sklepem internetowym!

Z tych powodów warto skorzystać z zewnętrznego zespołu przy Audycie UX.

Umów się na rozmowę

Dlaczego warto zlecić Audyt UX nam?

  • Wiedza wyniesiona z praktyki.
    Na co dzień zajmujemy się utrzymaniem i rozwijaniem sklepów internetowych z różnych branż i o różnych rozmiarach.
  • Bogate doświadczenie.
    Za sobą mamy tysiące godzin analiz, kursów, rozwiązywania bieżących i strategicznych problemów sklepów i rozmów z ich właścicielami.
  • Jasna informacja.
    Dokładnie wskażemy, co w Twoim sklepie nie działa optymalnie – zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi.
  • Lista konkretnych poprawek.
    Otrzymasz precyzyjne wytyczne, co powinieneś zrobić, by ulepszyć działanie analizowanego obszaru.
  • Wsparcie we wdrożeniu zmian.
    Możemy na podstawie przygotowanego audytu pomóc Ci rozwiązać omawiane kwestie techniczne i strategiczne.

Jak przeprowadzamy Audyt UX w sklepie internetowym?


1

Zaczynamy od rozmowy zapoznawczej pomiędzy Koordynatorem a Zlecającym.

2

Przekazujesz nam dostęp do:

  • analityki sklepu i innych narzędzi (w pakiecie OPTIMUM lub EXPERT).
  • backendu sklepu - jeśli potrzebna jest analiza techniczna.

3

Przeprowadzamy audyt użyteczności Twojego sklepu.

4

Przedstawiamy Ci raport o objętości 30-50 stron, który zawiera listę poprawek do sklepu internetowego, które mają poprawić użyteczność i sprzedaż.

5

Masz do dyspozycji sztab ekspertów z różnych dziedzin.

6

Na koniec audytu wspólnie dyskutujemy nad wynikami analizy i ustalamy finalną listę poprawek na stronie.

Ile kosztuje Audyt UX sklepu internetowego?

Stawiamy na przejrzysty i jasny cennik naszych usług.

zobacz kolejny pakiet

BASIC
Koszt (netto) 1970 zł
Analiza strony głównej, kategorii, produktu, koszyk podstawowa
Analiza wersji mobile podstawowa
Analiza stron informacyjnych brak
Analiza bloga brak
Analiza przekazu marketingowego brak
Analiza emaili statusowych brak
Analiza Google Analytics brak
Analiza przepływu użytkowników za pomocą HOTJAR brak
Analiza wyszukiwarki brak
Analiza opisów produktów brak
Analiza procesu zakupowego brak
Spotkanie przed analizą do 0,5h
Spotkanie po analizie do 1h
Raport po analizie JEST
OPTIMUM
Koszt (netto) 3 800 zł
Analiza strony głównej, kategorii, produktu, koszyk pełna
Analiza wersji mobile pełna
Analiza stron informacyjnych podstawowa
Analiza bloga podstawowa
Analiza przekazu marketingowego podstawowa
Analiza emaili statusowych podstawowa
Analiza Google Analytics podstawowa
Analiza przepływu użytkowników za pomocą HOTJAR brak
Analiza wyszukiwarki podstawowa
Analiza opisów produktów podstawowa
Analiza procesu zakupowego podstawowa
Spotkanie przed analizą do 1h
Spotkanie po analizie do 2h
Raport po analizie JEST
EXPERT
Koszt (netto) od 7 000 zł
Analiza strony głównej, kategorii, produktu, koszyk pełna
Analiza wersji mobile pełna
Analiza stron informacyjnych pełna
Analiza bloga pełna
Analiza przekazu marketingowego pełna
Analiza emaili statusowych pełna
Analiza Google Analytics pełna
Analiza przepływu użytkowników za pomocą HOTJAR pełna
Analiza wyszukiwarki pełna
Analiza opisów produktów pełna
Analiza procesu zakupowego pełna
Spotkanie przed analizą do 7h
Spotkanie po analizie do 5h
Raport po analizie JEST
BASIC
OPTIMUM
EXPERT
Koszt (netto)
Analiza strony głównej, kategorii, produktu, koszyk
Analiza wersji mobile
Analiza stron informacyjnych
Analiza bloga
Analiza przekazu marketingowego
Analiza emaili statusowych
Analiza Google Analytics
Analiza przepływu użytkowników za pomocą HOTJAR
Analiza wyszukiwarki
Analiza opisów produktów
Analiza procesu zakupowego
Spotkanie przed analizą
Spotkanie po analizie
Raport po analizie
1970 zł
podstawowa
podstawowa
brak
brak
brak
brak
brak
brak
brak
brak
brak
do 0,5h
do 1h
JEST
3 800 zł
pełna
pełna
podstawowa
podstawowa
podstawowa
podstawowa
podstawowa
brak
podstawowa
podstawowa
podstawowa
do 1h
do 2h
od 7 000 zł
pełna
pełna
pełna
pełna
pełna
pełna
pełna
pełna
pełna
pełna
pełna
do 7h
do 5h

A może w Twojej głowie pojawiło się jedno z tych pytań?