Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #rozmowynazapleczu dawniej #ekomersowakawa

Dla kogo jest Multistore w PrestaShop?

Wraz z rozwojem firmy ecommerce, może pojawić się kwestia prowadzenia sprzedaży produktów w dwóch lub więcej sklepach internetowych. Czasami są to sklepy z różną ofertą, a czasami te same produkty są sprzedawane w kilku sklepach. Oczywiście można zarządzać każdym takim sklepem oddzielnie, ale jest to rozwiązanie nieopłacalne z finansowego i czasowego punktu widzenia. Nie wspominając […]

Moduł odliczanie czasu do wysyłki w tym samym dniu

Koordynowanie wysyłki produktów, w szczególności gdy towarów w e-sklepie są dziesiątki, albo setki nie należy do łatwych zadań. Z myślą o sprzedawcach, którzy chcą informować użytkowników o przewidywanym czasie dostawy zespół Convertis stworzył moduł odliczanie czasu do wysyłki w tym samym dniu, który pozwala wyświetlać i zarządzać informacjami o czasie wysyłki danych produktów. Do wysyłki […]

Jak pozyskać stałego klienta w sklepie internetowym?

Stały klient to niemalże święty Graal branży e-commerce. I nic dziwnego, to w końcu tacy klienci sprawiają, że biznes jest stabilny, a płynność finansowa sklepu internetowego niezagrożona. Troska o stałych klientów to też najtańsza strategia sprzedażowa. Szacuje się, że utrzymanie stałego klienta jest nawet pięciokrotnie tańsze, niż pozyskanie nowego. Co więcej, szansa, że taki stały […]

Moduł zarządzania komponentami

Niektóre elementy strony internetowej, które są widoczne dla odwiedzających, nie znajdują się w jej kodzie źródłowym. Są ładowane dynamicznie przy wykorzystaniu AJAX (z ang. Asynchronous JavaScript and XML). Jest to technika, która umożliwia dynamiczne ściąganie i wysyłanie danych, bez konieczności każdorazowego przeładowywania strony. Wpływa to pozytywnie na szybkość działania sklepu internetowego, jednak brak treści w […]

Moduł filtrowanie z przyjaznymi adresami URL

Nie od dziś wiadomo, że filtry e-commerce spełniają swoją rolę tylko, gdy są odpowiednio zorganizowane. Oznacza to, że powinny wpływać zarówno na wrażenia użytkownika, jak i mieć pozytywny wpływ na optymalizację witryny pod kątem wyszukiwarek. Nasz moduł filtrowanie z przyjaznymi adresami URL nie tylko realizuje te podstawowe założenia, ale również wspiera działania marketingowe i reklamowe.  […]

Sposób prezentacji produktu w sklepie internetowym

Karta produktu – sposób prezentacji produktu Każdy sprzedający w internecie ma swoich rękach potężne narzędzie – jest nim karta produktu. To jak połączenie witryny sklepowej z doskonałym sprzedawcą, który odpowie na każde pytanie, opisze produkt w detalach i przedstawi jego zalety. Sposób prezentacji treści na karcie produktu i ich rodzaj wpływa na postrzeganie samego produktu, […]