Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #ekomersowakawa

A co Ty k…. możesz? 3 strategiczne wnioski o tym jak prowadzić sklep internetowy, bazując na wnioskach z startupów.

Pochłonąłem już kilka książek o tzw. amerykańskich unicornach – firmach, których wycena jest powyżej 1mld $ (zappos, amazon, hubspot itd.). Rozwijają się błyskawicznie tworząc marki znane na całym świecie. Ale gdyby były prowadzone “po polsku”, to upadłyby po 3 miesiącach istnienia. Dlaczego? Żadna z tych firm nie generuje zysku w pierwszych latach istnienia. Odnotowują przede […]

Czy dzwonienie do klientów sklepu internetowego się opłaca?

Telefon – najprostsza droga by poznać klienta Zawsze powtarzam jak ważne jest poznanie swojego Klienta. I jednym z najprostszych sposobów jest zadzwonienie do klienta zaraz po transakcji, by chwilę z nim porozmawiać. Ale po co? Po to by: poznać swojego klienta, poznać jego proces decyzyjny, poznać przyczyny wybrania akurat Twojego sklepu internetowego, poznać jego bolączki, […]