Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #rozmowynazapleczu dawniej #ekomersowakawa

Jak zautomatyzować zarządzanie swoim sklepem internetowym na PrestaShop?

Co to jest automatyzacja? Czy potrafisz sobie wyobrazić, że musisz wyprać stertę prania ręcznie? Co ty na to, żeby chociaż przez jeden dzień dzwonić do wszystkich Klientów, jeden po drugim i przekazywać im informacje o nowościach w Twoim sklepie? To trudne i w dużej mierze jest zwyczajną stratą czasu. Przecież wysłanie wiadomości e-mail do wszystkich […]

Jak wygenerować mapę witryny dla sklepu na PrestaShop?

Czym jest mapa witryny? Mapa witryny to dokument (w formacie xml), w którym znajdują się wszystkie adresy URL danego sklepu internetowego na PrestaShop, które chcemy, aby zostały uwzględnione w indeksowaniu w Google. Możliwe jest wskazanie priorytetu indeksowania każdego adresu URL na podstawie jego istotności. Nie oznacza to jednak, że Google tak je potraktuje. Jeśli na […]

Rozmowy na Zapleczu – nowy początek!

Uwaga, uwaga!  Nie będzie już nowych odcinków Ekomersowej Kawy. Pewien etap się skończył. Będzie nowy etap. I z tego powodu będzie zmiana nazwy podcastu Ekomersowa Kawa i o tym dzisiaj!  Będzie dziś otwarcie i prosto z serca. Słuchajcie więc! Dlaczego zmiana nazwy Ekomersowej Kawy? Z tym zamiarem nosiłem się od 3 miesięcy, ale w końcu […]

Moduł tłumacza Google dla Prestashop 1.7

Wielojęzyczność sklepu internetowego nie tylko pozwala dotrzeć do dużej liczby osób, ale także poprawia jego wizerunek i zwiększa wiarygodność. Jeśli witryna nie wzbudza zaufania użytkowników, jest niemal pewne, że nie zrobią zakupów w Twoim sklepie. Z punktu widzenia SEO tłumaczenie treści znajdujących się na stronie, ma bezpośredni wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. To […]

15 powodów, przez które Twój sklep na PrestaShop nie sprzedaje

1. Popraw funkcjonalność Twojego sklepu internetowego Nie ma nic bardziej denerwującego i zniechęcającego do zrobienia zakupów, niż niefunkcjonalny sklep internetowy. Mówiąc o funkcjonalności sklepu na platformie PrestaShop, mówimy o funkcjach, które w oczach użytkownika pozwolą zrozumieć zarówno działanie sklepu, jak i to, co oferuje, i jak to znaleźć na stronie. 2. Uprość nawigację Łatwa i […]

5 najczęstszych powodów, dla których upadają sklepy internetowe

1. Niejasna strategia sklepu internetowego Jednym z kluczowych czynników, który przyczynia się do upadku sklepów internetowych, jest brak jasno określonego celu oraz strategii komunikacji. Aby móc budować skuteczne komunikaty, niezbędne jest poznanie potencjalnych kupujących i mówienie w ich języku. Wielu właścicieli sklepów internetowych budując swój e-biznes zapomina o zbudowaniu strategii marki, komunikacji oraz historii, koncentrując […]