Działaj bez zakłóceń Wsparcie techniczne dla sklepów

Dostarczamy stałego wsparcia technicznego sklepom, w specjalnie zaprojektowanej dla Ciebie usłudze, dzięki której

  1. Wiesz, jaki jest status Twoich prac
  2. Błędy są naprawiane w umówionym czasie
  3. Odbieramy Twoje telefony
  4. Odpisujemy na Twoje emaile
  5. Realizujemy zaawansowane zadania
Przetestuj nas

Jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań,
zwrócimy koszt współpracy.

Reagujemy
w godzinę
na pożary

Skutecznie rozwiązujemy
problemy

Proaktywnie proponujemy zmiany

Zespół i procesy to nasza
SuperMoc

Eksperci ecommerce rozumiemy
Twój biznes

Te wyjątkowe marki już nam zaufały:

Jesteśmy ekspertami od PrestaShop i SoteShop

50+

sklepów pod naszą opieką

1590

stron spisanych procesów

+300

modułów, które stworzyliśmy

+21

specjalistów w zespole

Co możemy dla Ciebie zrobić

Naprawimy kod i zlikwidujemy błędy

szczegóły
  • Naprawimy błędy
  • Zweryfikujemy co jest niemożliwe
  • Zlikwidujemy źródło błędów
  • Zaktualizujemy stare wersje
  • Poprawimy moduły
  • Odnowimy architekturę

i wszystko inne, co jest potrzebne…

Zbudujemy i dostosujemy co potrzebujesz

szczegóły
  • Wdrożymy moduły płatności i dostawy
  • Napiszemy dedykowany moduł
  • Zrealizujemy wnioski z audytu SEO
  • Poprawimy wydajność
  • Pomożemy w konfiguracji multistore
  • Dodamy nowe funkcje w koszyku
  • Wprowadzimy panel opinii
  • Stworzymy wersje językowe
  • Wdrożymy XML'e produktowe

i wszystko inne, co jest potrzebne…

Doradzimy w każdej kwestii

szczegóły
  • Zrobimy Audyt UX / UI
  • Zrobimy Audyt PageSpeed
  • Zrobimy Audyt Techniczny
  • Zrobimy Audyt Wydajnościowy
  • Sprawdzimy kartę produktu
  • Zoptymalizujemy ścieżki zakupów
  • Sprawdzimy funkcje w koszyku
  • Zbadamy stronę główną i podstrony
  • Zanalizujemy wersję mobile
  • Zrobimy szkolenie z PrestaShop

i wszystko inne, co jest potrzebne…

Zintegrujemy, skonfigurujemy, przeniesiemy dane

szczegóły
  • Dostosujemy grafikę i szablon
  • Stworzymy wersję językową
  • Zrobimy integracje systemów magazynowych
  • Zintegrujemy systemy hurtowe i księgowe
  • Zrobimy migrację na PrestaShop
  • Zaktualizujemy sklep do najnowszej wersji
  • Skonfigurujemy moduły
  • Przeniesiemy dane z pliku

i wszystko inne, co jest potrzebne…

Ale przede wszystkim rozwiążemy Twoje problemy

Stałe wsparcie techniczne

Dowiedz się jak na codzień szybko i skutecznie
wspieramy rozwój Twojego sklepu.

Przetestuj nas

Jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań,
zwrócimy koszt współpracy.

Zobacz jak pomagamy
sklepom rosnąć

Więcej informacji o tym, jak możemy Cię wesprzeć na poszczególnych platformach, znajdziesz poniżej.

MMANIAK
MMANIAK

Zakres prac

  • Nasz Klient wszedł na wyższy level wprowadzania zmian – modeluje, testuje i wybiera wersje, które najlepiej konwertują. Może świadomie i na wielu poziomach doskonalić wszystkie elementy sklepu i ścieżki, po których porusza się użytkownik.
  • Nie ma na rynku narzędzia, które odpowiadało na – testowanie głębokich i złożonych zmian – więc, jak to My, Programistyczni Fighterzy, napisaliśmy własny, autorski moduł A/B.
  • Pracowaliśmy nad nowatorskimi rozwiązaniami – to innowacyjne podejście do testów A/B, które znacznie odbiega od tego, co powszechnie się testuje.
  • Nasze narzędzie pozwala MMAniakowi w bardzo sprawny sposób przeprowadzić zaawansowane, wielowymiarowe test A/B – testować całe ścieżki, wiele elementów jednocześnie, w tym nawet całe moduły! Jest sprzęgnięte z Google Optimize.
  • Partnerska współpraca oparta na zaufaniu z kompetentnym specjalistą po stronie Klienta, dała nam pole do wypracowania najlepszych rozwiązań.
Pora na Pola
Pora na Pola Zobacz szczegóły

Podział koszyka ze względu na podmiot sprzedający i ograniczenie dostępu do produktów alkoholowych osobom niepełnoletnim

Zakres prac

  • Wdrożenie funkcjonalności umożliwiających podział zamówienia i przypisywanie produktów do konkretnego, sprzedającego je podmiotu oraz innych wymaganych prawnie rozwiązań, wskazujących na rozdzielność spółek.
  • Analiza wykonalności wdrożenia pozwalającego na rozdzielenie płatności za zamówienie na etapie jej księgowania.
  • Stworzenie funkcjonalności ograniczającej dostęp do produktów alkoholowych, jeśli Klient nie złoży oświadczenia o pełnoletności.

Produkty pochodzące wyłącznie od polskich rolników

Ponad 21k polubień na Facebooku

Zobacz szczegóły
Mosquito

Optymalizacja sklepu, poprawa UX oraz uporządkowanie kodu.

Zakres prac

  • Optymalizacja szybkości działania sklepu.
  • Uporządkowanie kodu – sklep miał być oparty na modułach, nic w kodzie nie miało być zaszyte na sztywno.
  • Optymalizacja sklepu, by możliwy był szybki wzrost – obroty firmy w krótkim czasie wzrosły kilkukrotnie.
  • Poprawa UX na podstawie wytycznych od agencji.

Ponad 294k followersów na Instagramie

Ponad 649k polubień na Facebooku

Około 40 mln zł obrotu w 2020

Zobacz szczegóły
Le Collet

Optymalizacja obsługi zamówień oraz przygotowanie witryny przy wzmożonym ruchu na stronie.

Zakres prac

  • Wprowadzenie zmian w sklepie Lecollet.pl, które umożliwiłyby umieszczanie w nich premierowych produktów jeszcze przed uruchomieniem ich sprzedaży.
  • Przygotowanie witryny do ruchu na poziomie 1000-2000 użytkowników jednocześnie.
  • Zapewnienie bezproblemowej obsługi zamówień przy wzmożonym ruchu na stronie.

119k followersów na Instagramie
Ponad 19k polubień na Facebooku
Marka Mai Bohosiewicz

Zobacz szczegóły
Elwix

Przeniesienie sklepu z serwera na serwer.

Zakres prac

  • Wybór rozwiązania, które będzie dobrze dostosowane do potrzeb Klienta, umożliwi rozwój sklepów, obsłuży większy ruch.
  • Zapewnienie stabilnej pracy trzem sklepom.
  • Sprawne przeniesienie wszystkich danych z serwera na serwer.

Oficjalny dystrybutor marek Lee, Wrangler, Levi’s

Ponad 28 mln zł obrotu rocznie

13 sklepów stacjonarnych

Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie realizacje

Nasze Super Moce - dlaczego właśnie My?

As Stabilności i Bezpieczeństwa

Jesteśmy największym w Polsce zespołem wyspecjalizowanym we wsparciu technicznym PrestaShop.


As Stabilności i Bezpieczeństwa

Na dowód tego - to słowa naszych klientów:

Taktyka działań, przejrzystość i profesjonalizm. Doceniam też fakt bezpośredniej i szczerej komunikacji, bez ściemy i owijania w bawełnę. Pracujemy razem na wielu płaszczyznach.

Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający mosquito.pl

Pełen profesjonalizm i zaangażowanie, dokładność, doskonały nadzór nad projektem. Wybór dobrej agencji trwał u nas długo, ale było warto.

Anna Serwan-Ohryzko, Właścicielka aptekana83.pl

As Opieki nad Klientem

Masz swojego Anioła Stróża - czyli Koordynatora, który rozumie Twoje problemy i wie jak je rozwiązać. A do tego potrafi się świetnie komunikować i jest zorganizowany!


As Opieki nad Klientem

Przeczytaj więcej o naszej opiece

Bardzo profesjonalna ekipa, na której można polegać! Szybki kontakt z projekt managerem - dogłębne przedyskutowanie problemów oraz wspólne szukanie rozwiązań. Polecam z czystą odpowiedzialnością!

Radosław Malinowski - E-commerce Manager Barberstore.pl

Bardzo rzetelny i pomocny zespół, słowni i punktualni w działaniach (co jest nie do przecenienia!), konkretni i transparentni w rozliczeniach. (...) zawsze chętni do poznawania i wdrażania nowości.

Beata Sobczyk, Założycielka sklepu Mamagama.pl

As Skuteczności

Według naszych Klientów potrafimy zrealizować najtrudniejsze zadania, a do tego skutecznie i szybko naprawiamy błędy.


As Skuteczności

Sprawdź co zrobiliśmy

Cieszę się tej współpracy, ponieważ projekty idą do przodu, nie cofamy się żeby naprawiać błędy, jesteście otwarci i nastawieni na TAK.

Tomasz Bączyk, Członek Zarządu JLD.pl

Poprawka modułu cen przez dodanie zmiany stawek to po prostu petarda!! Pomysł rewelacja a wykonanie perfekcyjne.(...)Bardzo dziękuję za doskonałą pracę. (..) Z kilku źródeł uzyskaliśmy informację, że nie da się takiego rozwiązania wdrożyć wewnątrz Presty - jak widać się da!

Antoni Dmowski, COO poranapola.pl

Zadanie NA PRÓBĘ z Gwarancją Satysfakcji

Jeśli się okaże, że nie spełniamy Twoich oczekiwań - zwracamy koszty.

Rozumiemy, że potrzebujesz Partnera, na którym możesz polegać.
Poznaj nas lepiej i zobacz, jak pracujemy.

Wiemy, jaką jakość naszej pracy możemy Ci zaoferować, dlatego nie mamy obaw, abyś nas mógł przetestować bez ryzyka.

Skorzystaj z "Zadania na próbę" i upewnij się przed startem Stałej Współpracy.
A w dodatku za niższą stawkę godzinową!

Przetestuj

Gwarantujemy, że będzie Ci z nami dobrze, jeśli zawiedziemy - zwracamy pieniądze. Gwarancją są objęte prace do 16 godzin!

Drobne zadanie

zobacz kroki
  1. Wstępna szybka wycena

    Jeśli uznamy, że Twój problem nie wymaga pogłębionej analizy i nie jest bardzo skomplikowany, przystąpimy do szybkiej wyceny i ustalimy co dokładnie jest do zrobienia.

  2. Akceptacja wyceny z gwarancją maksymalnej kwoty!

    Nie znamy się, dlatego chcemy, byś czuł się bezpieczenie na początek naszej współpracy.

  3. Płatność

    Gdy zaakceptujesz koszt i zakres prac - wystawiamy fakturę.

  4. Realizacja w 14 dni

    Po opłaceniu faktury od razu bierzemy się do pracy i realizujemy zadanie.

  5. Podsumowanie i raport

    Gdy już wszystko jest przetestowane i zaakceptowane wysyłamy raport wykonanych zadań.

Skomplikowane zadanie

zobacz kroki
  1. Wstępna ocena zadania

    Jeśli Twój problem okaże się dość skomplikowany i będzie wymagał więcej pracy, współpracę zaczynamy od opracowania Studium Wykonalności. Jest to szczegółowa analiza zadań i potrzeb Twojego ecommerce. Pracują nad nim: analityk biznesowy, programista, ecommerce manager, a jeśli trzeba również UX designer i grafik — szukamy dla Ciebie optymalnego rozwiązania.

  2. Płatność za Studium Wykonalności w stałej cenie

    Nie znamy się, dlatego chcemy byś czuł się bezpiecznie na początku naszej współpracy. Wykonanie studium jest płatne, ale jest to stała, niezmienna cena - nie wpływa na nią skomplikowanie prac programistycznych ani ich zakres.

  3. Realizacja Studium Wykonalności w 7 dni

    Studium pozwala dopracować szczegóły i zobaczyć szerszą perspektywę problemu. Pomaga też uniknąć ukrytych błędów i zmiany terminu realizacji prac. Daje obu stronom jasność.

  4. Akceptacja wyceny Studium Wykonalności

  5. Płatność na poczet prac

  6. Realizacja zadań w 14 dni

  7. Podsumowanie i raport

    Gdy już wszystko jest przetestowane i zaakceptowane, wysyłamy raport wykonanych zadań, a także rozliczenie godzin pracy.

Zasady realizacji zadania "na próbę"

  • Gwarancja Satysfakcji - jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań, zwracamy koszty naszych prac. Gwarancja obejmuje prace do 20h.
  • Realizacja zadania w 14 dni.
  • Rozliczenie według rzeczywistego czasu w modelu Time & Materials.
  • Raport podsumowujący na koniec — z dokładnym opisem wykonanych prac i rozliczeniem godzin.
  • Opieka dedykowanego Koordynatora - w każdym momencie masz kontrolę nad sytuacją.
  • Na początek stawka jak dla stałych Klientów.

Stałe Wsparcie Techniczne

Jeśli Cię przekonaliśmy - i wiesz, że naszego wsparcia potrzebuje Twój biznes - zostańmy razem na dłużej. Poznamy się lepiej, a my będziemy mogli objąć Cię długofalową opieką. Lubimy takie współprace.
Będziemy nie tylko naprawiać błędy w Twoim sklepie. Zostaniemy Twoim Partnerem i Przewodnikiem po świecie ecommerce. Działamy nie tylko doraźnie rozwiązując Twoje problemy, ale również proaktywnie pomagając Ci stawiać czoła wyzwaniom.

Mamy unikalne walory:

szczegóły
  • Doświadczenie i stabilny zespół,
  • Obsługę Klienta na najwyższym poziomie,
  • Skuteczny proces realizacji zadań.

To są nasze ASY, za które cenią nas Klienci

Rozpoczęcie współpracy kolejne kroki:

szczegóły

Standardowo pierwsze zadania zaczynamy realizować w ciągu dwóch tygodni. A poszczególne kroki wyglądają tak:

  • Pierwszy tydzień: Podpisanie umowy
  • Drugi tydzień: Przedstawienie Koordynatora i ustalenie kolejki zadań.
  • Trzeci tydzień: Pierwsze zadania w realizacji.

Dbamy o Twoje potrzeby i je rozumiemy:

szczegóły
  • Masz swojego Anioła Stróża czyli Koordynatora - przeprowadzi Cię przez proces i zadba o to, żebyś miał poczucie spokoju i pewności, że wszystko zostanie zrealizowane według Twoich potrzeb.
  • Masz stały kontakt mailowy i telefoniczny z Koordynatorem.
  • Proponujemy konkretne rozwiązania dopasowane do Ciebie - szanujemy Twój czas i pieniądze.
  • Cały czas znasz status prac — Twój Koordynator informuje Cię co się dzieje w Twoim projekcie.
  • Korzystasz z wiedzy i doświadczenia 21-osobowego zespołu, programistów i ecommerce managerów, którzy dzięki wymianie wiedzy i doświadczeń, zaproponują Ci najlepsze rozwiązanie.

Jasne formalnościi zasady współpracy:

szczegóły
  • Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące — nie musisz martwić się, że płacisz za coś, co nie zostało wykonane.
  • Płatność za cykl rozliczeniowy po jego zakończeniu — nie płacisz za nic z góry.
  • Umowa na okres nieokreślony. Okres wypowiedzenia: do końca bieżącego miesiąca.
  • Zawsze znajdziemy czas na gaszenie pożaru — nie zostawimy Cię na lodzie.
  • Taka sama stawka godzinowa dla prac ekspresowych jak dla standardowych.
  • Transparentność - raporty co miesiąc ze szczegółami - wszystko jest jasne - ile godzin pracowaliśmy nad konkretnymi zadaniami.
  • Rozliczamy się w modelu Time & Materials, czyli wg rzeczywistego czasu poświęconego na pracę

Co obejmuje stałe wsparcie techniczne?

Wszelkiego rodzaju prace techniczne, czyli wszystko, czego potrzebujesz!

  • Naprawy błędów i awarii w trybie błyskawicznym
  • Nowe funkcjonalności i moduły
  • Audyty techniczny, UX, wydajności, etc.
  • Wszelkiego rodzaju automatyzacje i konfiguracje
  • Integracje z zewnętrznymi systemami i bazami danych

W razie potrzeby oferujemy także wsparcie niezależnego ecommerce managera, który wesprze Cię od strony marketingowej i czysto ecommercowej.

Napisz do nas i przetestuj nas

Gwarantujemy, że będzie Ci z nami dobrze, jeśli zawiedziemy - zwracamy pieniądze. Gwarancją są objęte prace do 16 godzin w pierwszym miesiącu współpracy!

Poznaj nas lepiej! Kim jesteśmy?

Od 5-u lat budujemy oraz wspieramy od strony E-commerce sklepy internetowe. Skupiamy wokół siebie sporą społeczność z branży. Obecnie obsługujemy 50 sklepów internetowych (zarówno jako software house jak i poprzez doradztwo e-commerce). A nasz szef Grzegorz Frątczak jest twórcą podcastu "Rozmowy na zapleczu". Codziennie rozmawiamy z właścicielami sklepów internetowych oraz E-commerce Managerami. Wiemy, o co pytają, czego szukają i co ich boli.

Zapraszamy do posłuchania "Rozmów na zapleczu" - poznajmy się lepiej!

A może w Twojej głowie pojawiło się jedno z tych pytań?