Dowiedz się jak na codzień szybko i skutecznie
wspieramy rozwój Twojego sklepu.
Wsparcie programistyczne sklepów internetowych
Dostarczamy stałego wsparcia technicznego sklepom, w specjalnie zaprojektowanej dla Ciebie usłudze, dzięki której
- Wiesz, jaki jest status Twoich prac
- Błędy są naprawiane w umówionym czasie
- Odbieramy Twoje telefony
- Odpisujemy na Twoje emaile
- Realizujemy zaawansowane zadania
Jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań,
zwrócimy koszt współpracy.

Reagujemy
w godzinę na pożary
Skutecznie rozwiązujemy
problemy
Proaktywnie proponujemy zmiany
Zespół i procesy to nasza
SuperMoc
Eksperci ecommerce rozumiemy
Twój biznes
Jesteśmy ekspertami od PrestaShop i SoteShop
8
lat na rynku
23+
specjalistów w zespole
60+
sklepów pod naszą opieką
4mln+
obrotu brutto w 2022
Co możemy dla Ciebie zrobić
- Naprawimy błędy
- Zweryfikujemy co jest niemożliwe
- Zlikwidujemy źródło błędów
- Zaktualizujemy stare wersje
- Poprawimy moduły
- Odnowimy architekturę
i wszystko inne, co jest potrzebne…
- Wdrożymy moduły płatności i dostawy
- Napiszemy dedykowany moduł
- Zrealizujemy wnioski z audytu SEO
- Poprawimy wydajność
- Pomożemy w konfiguracji multistore
- Dodamy nowe funkcje w koszyku
- Wprowadzimy panel opinii
- Stworzymy wersje językowe
- Wdrożymy XML'e produktowe
i wszystko inne, co jest potrzebne…
- Zrobimy Audyt UX / UI
- Zrobimy Audyt PageSpeed
- Zrobimy Audyt Techniczny
- Zrobimy Audyt Wydajnościowy
- Sprawdzimy kartę produktu
- Zoptymalizujemy ścieżki zakupów
- Sprawdzimy funkcje w koszyku
- Zbadamy stronę główną i podstrony
- Zanalizujemy wersję mobile
- Zrobimy szkolenie z PrestaShop
i wszystko inne, co jest potrzebne…
- Dostosujemy grafikę i szablon
- Stworzymy wersję językową
- Zrobimy integracje systemów magazynowych
- Zintegrujemy systemy hurtowe i księgowe
- Zrobimy migrację na PrestaShop
- Zaktualizujemy sklep do najnowszej wersji
- Skonfigurujemy moduły
- Przeniesiemy dane z pliku
i wszystko inne, co jest potrzebne…
Ale przede wszystkim rozwiążemy Twoje problemy
Jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań,
zwrócimy koszt współpracy.
Zobacz jak pomagamy
sklepom rosnąć
Więcej informacji o tym, jak możemy Cię wesprzeć na poszczególnych platformach, znajdziesz poniżej.



Zakres prac
- Zaimplementowaliśmy rozwiązanie – API do walidacji kodów pocztowych, które całkowicie rozwiązuje problem Klienta;
- API do walidacji kodów pocztowych jest prostym, ale super ważnym modułem; na to zadanie poświęciliśmy kilkanaście godzin – to nieporównywalnie mało w stosunku do tego, jaką oszczędność czasu Klient generuje teraz.
- Rozszerzyliśmy API o własną, niezależnie tworzoną bazę danych – to dedykowane rozwiązanie, które generuje oszczędność dla Klienta
- Trzymaliśmy rękę na pulsie – okazało się, że źródłem błędów mogą być też inne elementy – znaki specjalne w nazwach miejscowości; szybko ominęliśmy tę przeszkodę.

Zakres prac
- Nasz Klient wszedł na wyższy level wprowadzania zmian – modeluje, testuje i wybiera wersje, które najlepiej konwertują. Może świadomie i na wielu poziomach doskonalić wszystkie elementy sklepu i ścieżki, po których porusza się użytkownik.
- Nie ma na rynku narzędzia, które odpowiadało na – testowanie głębokich i złożonych zmian – więc, jak to My, Programistyczni Fighterzy, napisaliśmy własny, autorski moduł A/B.
- Pracowaliśmy nad nowatorskimi rozwiązaniami – to innowacyjne podejście do testów A/B, które znacznie odbiega od tego, co powszechnie się testuje.
- Nasze narzędzie pozwala MMAniakowi w bardzo sprawny sposób przeprowadzić zaawansowane, wielowymiarowe test A/B – testować całe ścieżki, wiele elementów jednocześnie, w tym nawet całe moduły! Jest sprzęgnięte z Google Optimize.
- Partnerska współpraca oparta na zaufaniu z kompetentnym specjalistą po stronie Klienta, dała nam pole do wypracowania najlepszych rozwiązań.

Podział koszyka ze względu na podmiot sprzedający i ograniczenie dostępu do produktów alkoholowych osobom niepełnoletnim
Zakres prac
- Wdrożenie funkcjonalności umożliwiających podział zamówienia i przypisywanie produktów do konkretnego, sprzedającego je podmiotu oraz innych wymaganych prawnie rozwiązań, wskazujących na rozdzielność spółek.
- Analiza wykonalności wdrożenia pozwalającego na rozdzielenie płatności za zamówienie na etapie jej księgowania.
- Stworzenie funkcjonalności ograniczającej dostęp do produktów alkoholowych, jeśli Klient nie złoży oświadczenia o pełnoletności.
Produkty pochodzące wyłącznie od polskich rolników
Ponad 21k polubień na Facebooku
Nasze Super Moce - dlaczego właśnie My?
As Stabilności i Bezpieczeństwa
Jesteśmy największym w Polsce zespołem wyspecjalizowanym we wsparciu technicznym PrestaShop.
Wyznajemy zasadę "extreme ownership" - każdy z nas traktuję swoją pracę, jak swój własny biznes. Pracujemy wspólnie nad komunikacją i wydajnością - czujemy sens tego co razem robimy i mamy z tego zabawę! To powody dlaczego nasz ENPS (Employee Net Promoter Score) wynosi ponad 60% - jak u najlepszych pracodawców takich jak: Apple, Amazon, Netflix, Lexus and Tesla.
Reagujemy szybko na awarie - szczególnie te, które powodują, że Twój klient nie może sfinalizować zakupów. Wiemy, że ten czas jest bardzo istotny, wypracowaliśmy rozwiązania, aby go jak najbardziej skrócić.
Nie zawsze możemy odebrać, ale zawsze oddzwaniamy. Rozumiemy, jak ważne jest otrzymanie wsparcia, wtedy kiedy tego potrzebujesz. A my możemy zareagować szybko.
Napisaliśmy razem 1590 stron procedur technicznych i ciągle powstają nowe. Dzięki temu, czujemy się bezpiecznie i wiemy jak rozwiązywać problemy. Jesteśmy w stanie zapewnić Tobie stabilne wsparcie.
Na dowód tego - to słowa naszych klientów:
Taktyka działań, przejrzystość i profesjonalizm. Doceniam też fakt bezpośredniej i szczerej komunikacji, bez ściemy i owijania w bawełnę. Pracujemy razem na wielu płaszczyznach.
Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający mosquito.pl
Pełen profesjonalizm i zaangażowanie, dokładność, doskonały nadzór nad projektem. Wybór dobrej agencji trwał u nas długo, ale było warto.
Anna Serwan-Ohryzko, Właścicielka aptekana83.pl
As Opieki nad Klientem
Masz swojego Anioła Stróża - czyli Koordynatora, który rozumie Twoje problemy i wie jak je rozwiązać. A do tego potrafi się świetnie komunikować i jest zorganizowany!
Koordynator - to łącznik pomiędzy Tobą, kodem Twojego sklepu, a naszymi programistami. Szkolimy się i dobieramy odpowiednie osoby, by być pewnym, że komunikacja odbywa się na najwyższym poziomie.
Nasza firma ma wysokie i jednolite standardy obsługi klienta. By to zapewnić mamy obszerny i skuteczny system wdrożenia nowego pracownika i klienta. A do tego skuteczne szkolenia, by dotrzymywać obietnic, które składamy.
Wychodzimy z inicjatywą - jeśli widzimy zmiany w funkcjonalności, które będą dobre dla Twojego biznesu - zaproponujemy je i wytłumaczymy dlaczego są potrzebne.
Pomaga w ustaleniu optymalnej drogi do rozwiązania problemu. To ekspert od Twojej platformy, ale też specjalista od ecommerce i analityk biznesowy. Ma szerokie spojrzenie na Twój biznes. Prowadzi i wspiera.
Jeśli popełnimy błąd (a każdemu się to zdarza), przyznajemy się do tego - bierzemy odpowiedzialność i szukamy rozwiązania. Wybieramy to, co najlepsze dla Ciebie. Z każdej takiej sytuacji wyciągamy odpowiednie wnioski, aby błędy się już nie powtórzyły.
Przeczytaj więcej o naszej opiece
Bardzo profesjonalna ekipa, na której można polegać! Szybki kontakt z projekt managerem - dogłębne przedyskutowanie problemów oraz wspólne szukanie rozwiązań. Polecam z czystą odpowiedzialnością!
Radosław Malinowski - E-commerce Manager Barberstore.pl
Bardzo rzetelny i pomocny zespół, słowni i punktualni w działaniach (co jest nie do przecenienia!), konkretni i transparentni w rozliczeniach. (...) zawsze chętni do poznawania i wdrażania nowości.
Beata Sobczyk, Założycielka sklepu Mamagama.pl
As Skuteczności
Według naszych Klientów potrafimy zrealizować najtrudniejsze zadania, a do tego skutecznie i szybko naprawiamy błędy.
Obsługujemy ponad 50 sklepów od 0,3 mln do 7 mln obrotu na miesiąc. Wszyscy w naszym zespole mają duże doświadczenie. A do tego mamy szeroki program wymiany wiedzy i wzajemnego wsparcia przy najtrudniejszych zadaniach.
Mamy fioła na punkcie produktywności, układamy prace z całym zespołem tak, abyś czekał na efekt jak najkrócej. Robimy wszystko, co możemy by, każda godzina przynosiła realne korzyści.
Wiele razy udowodniliśmy naszym Klientom, że potrafimy naprawiać tam, gdzie inne agencje się poddawały. Ogarniemy też to, co inne agencje zostawiły po sobie niefunkcjonalne lub niedziałające. My wiemy jak to zrobić.A i swoje błędy (tak zdarza się!) szybko i skutecznie naprawimy.
Nie raz, i nie dwa Klienci byli zaskoczeni tym, że potrafimy zrobić rzeczy, które według innych były niemożliwe do zrealizowania. Wynika to z naszego ogromnego doświadcznia.
Sprawdź co zrobiliśmy
Cieszę się tej współpracy, ponieważ projekty idą do przodu, nie cofamy się żeby naprawiać błędy, jesteście otwarci i nastawieni na TAK.
Tomasz Bączyk, Członek Zarządu JLD.pl
Poprawka modułu cen przez dodanie zmiany stawek to po prostu petarda!! Pomysł rewelacja a wykonanie perfekcyjne.(...)Bardzo dziękuję za doskonałą pracę. (..) Z kilku źródeł uzyskaliśmy informację, że nie da się takiego rozwiązania wdrożyć wewnątrz Presty - jak widać się da!
Antoni Dmowski, COO poranapola.pl
Zadanie NA PRÓBĘ z Gwarancją Satysfakcji
Jeśli się okaże, że nie spełniamy Twoich oczekiwań - zwracamy koszty.
Rozumiemy, że potrzebujesz Partnera, na którym możesz polegać.Poznaj nas lepiej i zobacz, jak pracujemy.
Wiemy, jaką jakość naszej pracy możemy Ci zaoferować, dlatego nie mamy obaw, abyś nas mógł przetestować bez ryzyka.
Skorzystaj z "Zadania na próbę" i upewnij się przed startem Stałej Współpracy.A w dodatku za niższą stawkę godzinową!
Gwarantujemy, że będzie Ci z nami dobrze, jeśli zawiedziemy - zwracamy pieniądze. Gwarancją są objęte prace do 16 godzin!
-
Wstępna szybka wycena
Jeśli uznamy, że Twój problem nie wymaga pogłębionej analizy i nie jest bardzo skomplikowany, przystąpimy do szybkiej wyceny i ustalimy co dokładnie jest do zrobienia.
-
Akceptacja wyceny z gwarancją maksymalnej kwoty!
Nie znamy się, dlatego chcemy, byś czuł się bezpieczenie na początek naszej współpracy.
-
Płatność
Gdy zaakceptujesz koszt i zakres prac - wystawiamy fakturę.
-
Realizacja w 14 dni
Po opłaceniu faktury od razu bierzemy się do pracy i realizujemy zadanie.
-
Podsumowanie i raport
Gdy już wszystko jest przetestowane i zaakceptowane wysyłamy raport wykonanych zadań.
-
Wstępna ocena zadania
Jeśli Twój problem okaże się dość skomplikowany i będzie wymagał więcej pracy, współpracę zaczynamy od opracowania Studium Wykonalności. Jest to szczegółowa analiza zadań i potrzeb Twojego ecommerce. Pracują nad nim: analityk biznesowy, programista, ecommerce manager, a jeśli trzeba również UX designer i grafik — szukamy dla Ciebie optymalnego rozwiązania.
-
Płatność za Studium Wykonalności w stałej cenie
Nie znamy się, dlatego chcemy byś czuł się bezpiecznie na początku naszej współpracy. Wykonanie studium jest płatne, ale jest to stała, niezmienna cena - nie wpływa na nią skomplikowanie prac programistycznych ani ich zakres.
-
Realizacja Studium Wykonalności w 7 dni
Studium pozwala dopracować szczegóły i zobaczyć szerszą perspektywę problemu. Pomaga też uniknąć ukrytych błędów i zmiany terminu realizacji prac. Daje obu stronom jasność.
-
Akceptacja wyceny Studium Wykonalności
-
Płatność na poczet prac
-
Realizacja zadań w 14 dni
-
Podsumowanie i raport
Gdy już wszystko jest przetestowane i zaakceptowane, wysyłamy raport wykonanych zadań, a także rozliczenie godzin pracy.
Zasady realizacji zadania "na próbę"
- Gwarancja Satysfakcji - jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań, zwracamy koszty naszych prac. Gwarancja obejmuje prace do 20h.
- Realizacja zadania w 14 dni.
- Rozliczenie według rzeczywistego czasu w modelu Time & Materials.
- Raport podsumowujący na koniec — z dokładnym opisem wykonanych prac i rozliczeniem godzin.
- Opieka dedykowanego Koordynatora - w każdym momencie masz kontrolę nad sytuacją.
- Na początek stawka jak dla stałych Klientów.
Stałe Wsparcie Techniczne
Jeśli Cię przekonaliśmy - i wiesz, że naszego wsparcia potrzebuje Twój biznes - zostańmy razem na dłużej. Poznamy się lepiej, a my będziemy mogli objąć Cię długofalową opieką. Lubimy takie współprace. Będziemy nie tylko naprawiać błędy w Twoim sklepie. Zostaniemy Twoim Partnerem i Przewodnikiem po świecie ecommerce. Działamy nie tylko doraźnie rozwiązując Twoje problemy, ale również proaktywnie pomagając Ci stawiać czoła wyzwaniom.
- Doświadczenie i stabilny zespół,
- Obsługę Klienta na najwyższym poziomie,
- Skuteczny proces realizacji zadań.
To są nasze ASY, za które cenią nas Klienci
Standardowo pierwsze zadania zaczynamy realizować w ciągu dwóch tygodni. A poszczególne kroki wyglądają tak:
- Pierwszy tydzień: Podpisanie umowy
- Drugi tydzień: Przedstawienie Koordynatora i ustalenie kolejki zadań.
- Trzeci tydzień: Pierwsze zadania w realizacji.
- Masz swojego Anioła Stróża czyli Koordynatora - przeprowadzi Cię przez proces i zadba o to, żebyś miał poczucie spokoju i pewności, że wszystko zostanie zrealizowane według Twoich potrzeb.
- Masz stały kontakt mailowy i telefoniczny z Koordynatorem.
- Proponujemy konkretne rozwiązania dopasowane do Ciebie - szanujemy Twój czas i pieniądze.
- Cały czas znasz status prac — Twój Koordynator informuje Cię co się dzieje w Twoim projekcie.
- Korzystasz z wiedzy i doświadczenia 21-osobowego zespołu, programistów i ecommerce managerów, którzy dzięki wymianie wiedzy i doświadczeń, zaproponują Ci najlepsze rozwiązanie.
- Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące — nie musisz martwić się, że płacisz za coś, co nie zostało wykonane.
- Płatność za cykl rozliczeniowy po jego zakończeniu — nie płacisz za nic z góry.
- Umowa na okres nieokreślony. Okres wypowiedzenia: do końca bieżącego miesiąca.
- Zawsze znajdziemy czas na gaszenie pożaru — nie zostawimy Cię na lodzie.
- Taka sama stawka godzinowa dla prac ekspresowych jak dla standardowych.
- Transparentność - raporty co miesiąc ze szczegółami - wszystko jest jasne - ile godzin pracowaliśmy nad konkretnymi zadaniami.
- Rozliczamy się w modelu Time & Materials, czyli wg rzeczywistego czasu poświęconego na pracę
Co obejmuje stałe wsparcie techniczne?
Wszelkiego rodzaju prace techniczne, czyli wszystko, czego potrzebujesz!
- Naprawy błędów i awarii w trybie błyskawicznym
- Nowe funkcjonalności i moduły
- Audyty techniczny, UX, wydajności, etc.
- Wszelkiego rodzaju automatyzacje i konfiguracje
- Integracje z zewnętrznymi systemami i bazami danych
W razie potrzeby oferujemy także wsparcie niezależnego ecommerce managera, który wesprze Cię od strony marketingowej i czysto ecommercowej.
Gwarantujemy, że będzie Ci z nami dobrze, jeśli zawiedziemy - zwracamy pieniądze. Gwarancją są objęte prace do 16 godzin w pierwszym miesiącu współpracy!

Poznaj nas lepiej! Kim jesteśmy?
Od 5-u lat budujemy oraz wspieramy od strony E-commerce sklepy internetowe. Skupiamy wokół siebie sporą społeczność z branży. Obecnie obsługujemy 50 sklepów internetowych (zarówno jako software house jak i poprzez doradztwo e-commerce). A nasz szef Grzegorz Frątczak jest twórcą podcastu "Rozmowy na zapleczu". Codziennie rozmawiamy z właścicielami sklepów internetowych oraz E-commerce Managerami. Wiemy, o co pytają, czego szukają i co ich boli.
Zapraszamy do posłuchania "Rozmów na zapleczu" - poznajmy się lepiej!
Nasi klienci ROSNĄ! posłuchaj co z nimi zrobiliśmy!
Czy PrestaShop jest dla mnie?
A może w Twojej głowie pojawiło się jedno z tych pytań?
Nie! Chętnie pomożemy Ci także w kwestiach sprzedażowo-marketingowych. Koniecznie sprawdź naszą ofertę współpracy z niezależnym ecommerce managerem.
Rozliczamy się w modelu Time & Materials, czyli wg rzeczywistego użytego czasu, bo daje to dużą elastyczność w kwestii zmian w trwającym zadaniu/projekcie. Dzięki temu możesz też lepiej kontrolować budżet i postęp prac na każdym etapie.
Najczęściej komplementowany jest nasz sposób pracy. Klient nie musi mówić punkt po punkcie, co jest do zrobienia. Po prostu nakreśla problem, a my znajdujemy jego rozwiązanie. I oczywiście - co obiecamy, to dowieziemy. Mówią, że jesteśmy bardziej rzetelni, bardziej słowni i bardziej terminowi niż inni. I podobno bardzo czuć, że zależy nam na sklepach naszych klientów - zajmujemy się nimi, jak własnymi!