Działaj bez zakłóceń Wsparcie techniczne dla sklepów

Nie musisz znać się na technikaliach. Wystarczy, że będziesz miał do dyspozycji zespół, który zajmie się nimi za Ciebie. Ty mówisz, czego potrzebujesz, a my znajdujemy sposób, żeby Ci to dostarczyć. Proste?

Umów się na rozmowę

Potrzebuję regularnego wsparcia

Chcesz, żeby Twój sklep działał bez zakłóceń i z każdym miesiącem coraz lepiej? Oddaj go w nasze ręce. Zrobimy tak, żeby było dobrze.

Czytaj więcej

Potrzebuję drobnej pomocy

Do zrobienia jest niewiele albo po prostu chcesz nas sprawdzić, zanim zdecydujesz się na stałą współpracę? Wykup pakiet godzin do wykorzystania.

Czytaj więcej
Te wyjątkowe marki już nam zaufały:

Dlaczego warto nam zaufać?

Nasza wiedza i zaangażowanie pozwolą zadbać o Twój biznes

21+

profesjonalistów w zespole, gotowych rozwijać Twój sklep

45+

sklepów, które współpracują z nami w modelu abonamentowym

< 1 h

to średni czas reakcji w przypadku awarii na stronie naszych klientów

300+

stron spisanych procesów, które usprawniają nasze działanie dla Ciebie

50+

modułów, ułatwiających sprzedaż na platformie SOTESHOP

Nasze realizacje

Więcej informacji o tym, jak możemy Cię wesprzeć na poszczególnych platformach, znajdziesz poniżej.

Mosquito

Optymalizacja sklepu, poprawa UX oraz uporządkowanie kodu.

Zakres prac

  • Optymalizacja szybkości działania sklepu.
  • Uporządkowanie kodu – sklep miał być oparty na modułach, nic w kodzie nie miało być zaszyte na sztywno.
  • Optymalizacja sklepu, by możliwy był szybki wzrost – obroty firmy w krótkim czasie wzrosły kilkukrotnie.
  • Poprawa UX na podstawie wytycznych od agencji.

Ponad 294k followersów na Instagramie

Ponad 649k polubień na Facebooku

Około 40 mln zł obrotu w 2020

Zobacz szczegóły
Le Collet

Optymalizacja obsługi zamówień oraz przygotowanie witryny przy wzmożonym ruchu na stronie.

Zakres prac

  • Wprowadzenie zmian w sklepie Lecollet.pl, które umożliwiłyby umieszczanie w nich premierowych produktów jeszcze przed uruchomieniem ich sprzedaży.
  • Przygotowanie witryny do ruchu na poziomie 1000-2000 użytkowników jednocześnie.
  • Zapewnienie bezproblemowej obsługi zamówień przy wzmożonym ruchu na stronie.

119k followersów na Instagramie
Ponad 19k polubień na Facebooku
Marka Mai Bohosiewicz

Zobacz szczegóły
Elwix

Przeniesienie sklepu z serwera na serwer.

Zakres prac

  • Wybór rozwiązania, które będzie dobrze dostosowane do potrzeb Klienta, umożliwi rozwój sklepów, obsłuży większy ruch.
  • Zapewnienie stabilnej pracy trzem sklepom.
  • Sprawne przeniesienie wszystkich danych z serwera na serwer.

Oficjalny dystrybutor marek Lee, Wrangler, Levi’s

Ponad 28 mln zł obrotu rocznie

13 sklepów stacjonarnych

Zobacz szczegóły
Paul Bunyan
Paul Bunyan Zobacz szczegóły

Stworzenie systemu multiplikowania treści oraz automatyczne tagowanie zdjęć dla Google.

Zakres prac

  • Zbudowanie odpowiedniego wizerunku marki.
  • Stworzenie systemu do bezpiecznego multiplikowania treści.
  • Automatyczne tagowanie zdjęć dla wyszukiwarki Google.
  • Bieżące modyfikacje i usprawnienia systemu, dostosowywanie do specyfiki.

Ponad 23k polubień na Facebooku

Marka w 100% ekologiczna

Zobacz szczegóły
Organicmarket
Organicmarket Zobacz szczegóły

Szybkie przeniesienie z joomla na wordpress z systemem przekierowań.

Zakres prac

  • Przeniesienia całego serwisu z Joomla na WordPress.
  • Przygotowanie i wdrożenie nowej szaty graficznej.
  • System przekierowań, by nie tracić ruchu.
  • Zaimplementowanie wyszukiwarki połączonej ze sklepem internetowym.
  • Zaciąganie produktu z bazy i wyświetlanie go na podstronie z przekierowaniem do sklepu www.

Ponad 30 sklepów stacjonarnych

Ponad 60 mln zł obrotu rocznie

Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie realizacje

Wybierz czego potrzebujesz

Wybierz czego potrzebujesz

stałego wsparcia
drobnej pomocy

Lubimy długie współprace. Na pożary w Twoim sklepie reagujemy wtedy w ciągu godziny… Ale to obiecuje każdy. My będziemy dla Ciebie nie tylko naprawiaczem usterek. Chcemy być Twoim partnerem i przewodnikiem po świecie ecommerce. Działać nie tylko reaktywnie, ale i proaktywnie. Wierzymy, że tylko tak można posunąć biznes do przodu.

Jak działamy w ramach stałego wsparcia? Rozwiń

  • Dobieramy odpowiedni do Twoich potrzeb pakiet i podpisujemy umowę.
  • Na początku każdego miesiąca spotykamy się na ustalenie kolejki zakresu prac, a także konkretnych terminów. Zazwyczaj podpowiadamy wtedy także konkretne rozwiązania zwiększające sprzedaż.
  • Rozwijamy Twój sklep - dodajemy nowe funkcje, ułatwiamy zakupy. W razie pożarów reagujemy błyskawicznie.
  • Jeśli wykorzystasz cały pakiet, a pojawi się pilny problem, to przystąpimy do jego natychmiastowego usunięcia. W takich sytuacjach, mimo braku wolnych godzin w pakiecie, nie zostawimy Cię bez szybkiej pomocy! Nadliczbowe godziny dodamy do rozliczenia na koniec miesiąca.

Korzyści ze stałego wsparcia: Rozwiń

  • współpraca z proaktywnym koordynatorem projektu, który będzie podpowiadał na bieżąco nowe rozwiązania
  • stały kontakt emailowy i telefoniczny - w każdym momencie wiesz dokładnie, na jakim etapie są prace
  • korzystna stawka godzinowa, która nie rośnie w nagłych sytuacjach
  • optymalizacja kosztów - proaktywnie proponujemy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb
  • niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące - nie musisz martwić się, że płacisz za coś, czego nie wykorzystasz w 100%
  • błyskawiczna reakcja na pożary - nawet w ciągu godziny od zgłoszenia
  • płatność za abonament dopiero na koniec miesiąca - nie płacisz za nic z góry
  • działanie z zespołem wprawionych w sklepowych bojach programistów
  • stała kontrola nad budżetem i postępem prac na każdym etapie zadania czy projektu,
  • lepsze poznanie Twojego biznesu z każdym miesiącem współpracy - dzięki temu jesteśmy w stanie dobierać jeszcze efektywniejsze rozwiązania

Czy są jakieś minusy? Być może ktoś uznałby za taki 1-miesięczny okres wypowiedzenia… Ale z doświadczenia wiemy, że trudno się z nami rozstać. Klienci są tak zadowoleni, że współpracujemy przez lata!

Umów się na rozmowę

Ile to kosztuje?

Stawiamy na przejrzysty i jasny cennik naszych usług.

pakiet godzin
stałe wsparcie

zobacz kolejny pakiet

Stałe wsparcie
BASIC
Koszt (netto) 1770 zł / mc
Ilość godzin w pakiecie 8 godzin
Stawka godzinowa ponad pakiet 200 zł
Okres ważności niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące
Rozpoczęcie realizacji zadań Pożary: do 1h, stawka bez zmian
Pilne: 5 dni, stawka bez zmian

Standard: wg kolejki w miesiącu
Szybkość odpowiedzi na e-mail 8 godz.
Stawka za pracę ekspresową
(do 7 dni)
x1
Pożary
krytyczne sytuacje uniemożliwiające sprzedaż / obsługę klientów sklepu
Gwarancja realizacji
Start realizacji do 4 godzin

Godzinowa stawka podstawowa - bez zmian
Możliwość przekroczenia godzin Tak
(doliczane do faktury zgodnie z ustaleniami)
Termin płatności do 10-go dnia następnego miesiąca
Dodatkowo w pakiecie spotkanie podsumowujące miesiąc (30 min)

w nagłych sytuacjach stawki nie rosną (np. po wcześniejszym ustaleniu wieczorami, weekend, na już)
Stałe wsparcie
SILVER
Koszt (netto) 2800 zł / mc
Ilość godzin w pakiecie 16 godzin
Stawka godzinowa ponad pakiet 175 zł
Okres ważności niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące
Rozpoczęcie realizacji zadań Pożary: do 1h, stawka bez zmian
Pilne: 5 dni, stawka bez zmian

Standard: wg kolejki w miesiącu
Szybkość odpowiedzi na e-mail 8 godz.
Stawka za pracę ekspresową
(do 7 dni)
x1
Pożary
krytyczne sytuacje uniemożliwiające sprzedaż / obsługę klientów sklepu
Gwarancja realizacji
Start realizacji do 4 godzin

Godzinowa stawka podstawowa - bez zmian
Możliwość przekroczenia godzin Tak
(doliczane do faktury zgodnie z ustaleniami)
Termin płatności do 10-go dnia następnego miesiąca
Dodatkowo w pakiecie spotkanie podsumowujące miesiąc (30 min)

w nagłych sytuacjach stawki nie rosną (np. po wcześniejszym ustaleniu wieczorami, weekend, na już)
Stałe wsparcie
GOLD
Koszt (netto) 4200 zł / mc
Ilość godzin w pakiecie 24 godziny
Stawka godzinowa ponad pakiet 175 zł
Okres ważności niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące
Rozpoczęcie realizacji zadań Pożary: do 1h, stawka bez zmian
Pilne: 5 dni, stawka bez zmian

Standard: wg kolejki w miesiącu
Szybkość odpowiedzi na e-mail 8 godz.
Stawka za pracę ekspresową
(do 7 dni)
x1
Pożary
krytyczne sytuacje uniemożliwiające sprzedaż / obsługę klientów sklepu
Gwarancja realizacji
Start realizacji do 4 godzin

Godzinowa stawka podstawowa - bez zmian
Możliwość przekroczenia godzin Tak
(doliczane do faktury zgodnie z ustaleniami)
Termin płatności do 10-go dnia następnego miesiąca
Dodatkowo w pakiecie spotkanie podsumowujące miesiąc (30 min)

w nagłych sytuacjach stawki nie rosną (np. po wcześniejszym ustaleniu wieczorami, weekend, na już)
Koszt (netto)
Ilość godzin w pakiecie
Stawka godzinowa ponad pakiet
Okres ważności
Rozpoczęcie realizacji zadań
Szybkość odpowiedzi na e-mail
Możliwość przekroczenia godzin
Termin płatności
Dodatkowo w pakiecie
patrz poniżej
4 - 7 godz.
250 zł / h
8 - 15 godz.
230 zł / h
16+ godz.
200 zł / h
według stawki zakupionego zakresu godzinowego
3 miesiące
(liczone od końca miesiąca z wpłatą)
Pożary: do 4h, stawka x3
Pilne: 7 dni, stawka x2

Standard: do 21 dni
48 godzin
Nie
(Należy wykupić kolejny pakiet)
Z góry
-
Pakiet godzin
ELASTIC
Stałe wsparcie
BASIC
Stałe wsparcie
SILVER
Stałe wsparcie
GOLD
1770 zł / mc
2800 zł / mc
4200 zł / mc
8 godzin
16 godzin
24 godziny
200 zł
175 zł
175 zł
niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące
Pożary: do 1h, stawka bez zmian
Pilne: 5 dni, stawka bez zmian

Standard: wg kolejki w miesiącu
8 godz.
Tak
(doliczane do faktury zgodnie z ustaleniami)
do 10-go dnia następnego miesiąca
spotkanie podsumowujące miesiąc (30 min)

w nagłych sytuacjach stawki nie rosną (np. po wcześniejszym ustaleniu wieczorami, weekend, na już)

A może w Twojej głowie pojawiło się jedno z tych pytań?

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Więcej informacji o tym, jak możemy Cię wesprzeć na poszczególnych platformach, znajdziesz poniżej.

Inne uslugi z wsparcia technicznego

  • Aktualizacja PrestaShop do najnowszej wersji
  • Instalacja szablonu
  • Import produktów z zewnętrznej bazy danych
  • Instalacja i konfiguracja modułów
  • Wsparcie techniczne oraz rozwiązywanie problemów
  • Uzupełnianie sklepu treścią
  • Konfiguracja metod dostawy
  • Tworzenie modułów
  • Wprowadzanie tłumaczeń
  • Optymalizacja szybkości działania sklepu
  • Nowe funkcje i dodatki

Doradztwo

  • Szkolenia z zakresu zarządzania sklepem przez oficjalnego szkoleniowca PrestaShop
  • Doradztwo w obszarze UX/UI
  • Doradztwo techniczne
  • Doradztwo ecommerce

Audyty

  • Testowanie wydajności sklepu i jej optymalizacja
  • Audyty UX
  • Audyt Techniczny
  • Pełna analiza strony głównej, kategorii, produktu, koszyka, opisów produktów
  • Analiza wersji mobile strony, stron informacyjnych, bloga
  • Analiza Google Analytics
  • Analiza przepływu użytkowników za pomocą HOTJAR
  • Analiza wyszukiwarki wewnętrznej oraz emaili statusowych
  • Analiza procesu zakupowego