Działaj bez zakłóceń Wsparcie techniczne dla sklepów

Dostarczamy stałego wsparcia technicznego sklepom, w specjalnie zaprojektowanej dla Ciebie usłudze, dzięki której

  1. Wiesz, jaki jest status Twoich prac
  2. Błędy są naprawiane w umówionym czasie
  3. Odbieramy Twoje telefony
  4. Odpisujemy na Twoje emaile
  5. Realizujemy zaawansowane zadania
Przetestuj nas

Jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań,
zwrócimy koszt współpracy.

Reagujemy
w godzinę
na pożary

Skutecznie rozwiązujemy
problemy

Proaktywnie proponujemy zmiany

Zespół i procesy to nasza
SuperMoc

Eksperci ecommerce rozumiemy
Twój biznes

Te wyjątkowe marki już nam zaufały:

Jesteśmy ekspertami od PrestaShop i SoteShop

50+

sklepów pod naszą opieką

1590

stron spisanych procesów

+300

modułów, które stworzyliśmy

+21

specjalistów w zespole

Co możemy dla Ciebie zrobić

Naprawimy kod i zlikwidujemy błędy

szczegóły
  • Naprawimy błędy
  • Zweryfikujemy co jest niemożliwe
  • Zlikwidujemy źródło błędów
  • Zaktualizujemy stare wersje
  • Poprawimy moduły
  • Odnowimy architekturę

i wszystko inne, co jest potrzebne…

Zbudujemy i dostosujemy co potrzebujesz

szczegóły
  • Wdrożymy moduły płatności i dostawy
  • Napiszemy dedykowany moduł
  • Zrealizujemy wnioski z audytu SEO
  • Poprawimy wydajność
  • Pomożemy w konfiguracji multistore
  • Dodamy nowe funkcje w koszyku
  • Wprowadzimy panel opinii
  • Stworzymy wersje językowe
  • Wdrożymy XML'e produktowe

i wszystko inne, co jest potrzebne…

Doradzimy w każdej kwestii

szczegóły
  • Zrobimy Audyt UX / UI
  • Zrobimy Audyt PageSpeed
  • Zrobimy Audyt Techniczny
  • Zrobimy Audyt Wydajnościowy
  • Sprawdzimy kartę produktu
  • Zoptymalizujemy ścieżki zakupów
  • Sprawdzimy funkcje w koszyku
  • Zbadamy stronę główną i podstrony
  • Zanalizujemy wersję mobile
  • Zrobimy szkolenie z PrestaShop

i wszystko inne, co jest potrzebne…

Zintegrujemy, skonfigurujemy, przeniesiemy dane

szczegóły
  • Dostosujemy grafikę i szablon
  • Stworzymy wersję językową
  • Zrobimy integracje systemów magazynowych
  • Zintegrujemy systemy hurtowe i księgowe
  • Zrobimy migrację na PrestaShop
  • Zaktualizujemy sklep do najnowszej wersji
  • Skonfigurujemy moduły
  • Przeniesiemy dane z pliku

i wszystko inne, co jest potrzebne…

Ale przede wszystkim rozwiążemy Twoje problemy

Stałe wsparcie techniczne

Dowiedz się jak na codzień szybko i skutecznie
wspieramy rozwój Twojego sklepu.

Przetestuj nas

Jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań,
zwrócimy koszt współpracy.

Zobacz jak pomagamy
sklepom rosnąć

Więcej informacji o tym, jak możemy Cię wesprzeć na poszczególnych platformach, znajdziesz poniżej.

Pora na Pola
Pora na Pola Zobacz szczegóły

Podział koszyka ze względu na podmiot sprzedający i ograniczenie dostępu do produktów alkoholowych osobom niepełnoletnim

Zakres prac

  • Wdrożenie funkcjonalności umożliwiających podział zamówienia i przypisywanie produktów do konkretnego, sprzedającego je podmiotu oraz innych wymaganych prawnie rozwiązań, wskazujących na rozdzielność spółek.
  • Analiza wykonalności wdrożenia pozwalającego na rozdzielenie płatności za zamówienie na etapie jej księgowania.
  • Stworzenie funkcjonalności ograniczającej dostęp do produktów alkoholowych, jeśli Klient nie złoży oświadczenia o pełnoletności.

Produkty pochodzące wyłącznie od polskich rolników

Ponad 21k polubień na Facebooku

Zobacz szczegóły
Mosquito

Optymalizacja sklepu, poprawa UX oraz uporządkowanie kodu.

Zakres prac

  • Optymalizacja szybkości działania sklepu.
  • Uporządkowanie kodu – sklep miał być oparty na modułach, nic w kodzie nie miało być zaszyte na sztywno.
  • Optymalizacja sklepu, by możliwy był szybki wzrost – obroty firmy w krótkim czasie wzrosły kilkukrotnie.
  • Poprawa UX na podstawie wytycznych od agencji.

Ponad 294k followersów na Instagramie

Ponad 649k polubień na Facebooku

Około 40 mln zł obrotu w 2020

Zobacz szczegóły
Le Collet

Optymalizacja obsługi zamówień oraz przygotowanie witryny przy wzmożonym ruchu na stronie.

Zakres prac

  • Wprowadzenie zmian w sklepie Lecollet.pl, które umożliwiłyby umieszczanie w nich premierowych produktów jeszcze przed uruchomieniem ich sprzedaży.
  • Przygotowanie witryny do ruchu na poziomie 1000-2000 użytkowników jednocześnie.
  • Zapewnienie bezproblemowej obsługi zamówień przy wzmożonym ruchu na stronie.

119k followersów na Instagramie
Ponad 19k polubień na Facebooku
Marka Mai Bohosiewicz

Zobacz szczegóły
Elwix

Przeniesienie sklepu z serwera na serwer.

Zakres prac

  • Wybór rozwiązania, które będzie dobrze dostosowane do potrzeb Klienta, umożliwi rozwój sklepów, obsłuży większy ruch.
  • Zapewnienie stabilnej pracy trzem sklepom.
  • Sprawne przeniesienie wszystkich danych z serwera na serwer.

Oficjalny dystrybutor marek Lee, Wrangler, Levi’s

Ponad 28 mln zł obrotu rocznie

13 sklepów stacjonarnych

Zobacz szczegóły
Paul Bunyan
Paul Bunyan Zobacz szczegóły

Stworzenie systemu multiplikowania treści oraz automatyczne tagowanie zdjęć dla Google.

Zakres prac

  • Zbudowanie odpowiedniego wizerunku marki.
  • Stworzenie systemu do bezpiecznego multiplikowania treści.
  • Automatyczne tagowanie zdjęć dla wyszukiwarki Google.
  • Bieżące modyfikacje i usprawnienia systemu, dostosowywanie do specyfiki.

Ponad 23k polubień na Facebooku

Marka w 100% ekologiczna

Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie realizacje

Nasze Super Moce - dlaczego właśnie My?

As Stabilności i Bezpieczeństwa

Jesteśmy największym w Polsce zespołem wyspecjalizowanym we wsparciu technicznym PrestaShop.


As Stabilności i Bezpieczeństwa

Na dowód tego - to słowa naszych klientów:

Taktyka działań, przejrzystość i profesjonalizm. Doceniam też fakt bezpośredniej i szczerej komunikacji, bez ściemy i owijania w bawełnę. Pracujemy razem na wielu płaszczyznach.

Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający mosquito.pl

Pełen profesjonalizm i zaangażowanie, dokładność, doskonały nadzór nad projektem. Wybór dobrej agencji trwał u nas długo, ale było warto.

Anna Serwan-Ohryzko, Właścicielka aptekana83.pl

As Opieki nad Klientem

Masz swojego Anioła Stróża - czyli Koordynatora, który rozumie Twoje problemy i wie jak je rozwiązać. A do tego potrafi się świetnie komunikować i jest zorganizowany!


As Opieki nad Klientem

Przeczytaj więcej o naszej opiece

Bardzo profesjonalna ekipa, na której można polegać! Szybki kontakt z projekt managerem - dogłębne przedyskutowanie problemów oraz wspólne szukanie rozwiązań. Polecam z czystą odpowiedzialnością!

Radosław Malinowski - E-commerce Manager Barberstore.pl

Bardzo rzetelny i pomocny zespół, słowni i punktualni w działaniach (co jest nie do przecenienia!), konkretni i transparentni w rozliczeniach. (...) zawsze chętni do poznawania i wdrażania nowości.

Beata Sobczyk, Założycielka sklepu Mamagama.pl

As Skuteczności

Według naszych Klientów potrafimy zrealizować najtrudniejsze zadania, a do tego skutecznie i szybko naprawiamy błędy.


As Skuteczności

Sprawdź co zrobiliśmy

Cieszę się tej współpracy, ponieważ projekty idą do przodu, nie cofamy się żeby naprawiać błędy, jesteście otwarci i nastawieni na TAK.

Tomasz Bączyk, Członek Zarządu JLD.pl

Poprawka modułu cen przez dodanie zmiany stawek to po prostu petarda!! Pomysł rewelacja a wykonanie perfekcyjne.(...)Bardzo dziękuję za doskonałą pracę. (..) Z kilku źródeł uzyskaliśmy informację, że nie da się takiego rozwiązania wdrożyć wewnątrz Presty - jak widać się da!

Antoni Dmowski, COO poranapola.pl

Zadanie NA PRÓBĘ z Gwarancją Satysfakcji

Jeśli się okaże, że nie spełniamy Twoich oczekiwań - zwracamy koszty.

Rozumiemy, że potrzebujesz Partnera, na którym możesz polegać.
Poznaj nas lepiej i zobacz, jak pracujemy.

Wiemy, jaką jakość naszej pracy możemy Ci zaoferować, dlatego nie mamy obaw, abyś nas mógł przetestować bez ryzyka.

Skorzystaj z "Zadania na próbę" i upewnij się przed startem Stałej Współpracy.
A w dodatku za niższą stawkę godzinową!

Przetestuj

Gwarantujemy, że będzie Ci z nami dobrze, jeśli zawiedziemy - zwracamy pieniądze. Gwarancją są objęte prace do 20 godzin!

Drobne zadanie

zobacz kroki
  1. Wstępna szybka wycena

    Jeśli uznamy, że Twój problem nie wymaga pogłębionej analizy i nie jest bardzo skomplikowany, przystąpimy do szybkiej wyceny i ustalimy co dokładnie jest do zrobienia.

  2. Akceptacja wyceny z gwarancją maksymalnej kwoty!

    Nie znamy się, dlatego chcemy, byś czuł się bezpieczenie na początek naszej współpracy.

  3. Płatność

    Gdy zaakceptujesz koszt i zakres prac - wystawiamy fakturę.

  4. Realizacja w 14 dni

    Po opłaceniu faktury od razu bierzemy się do pracy i realizujemy zadanie.

  5. Podsumowanie i raport

    Gdy już wszystko jest przetestowane i zaakceptowane wysyłamy raport wykonanych zadań.

Skomplikowane zadanie

zobacz kroki
  1. Wstępna ocena zadania

    Jeśli Twój problem okaże się dość skomplikowany i będzie wymagał więcej pracy, współpracę zaczynamy od opracowania Studium Wykonalności. Jest to szczegółowa analiza zadań i potrzeb Twojego ecommerce. Pracują nad nim: analityk biznesowy, programista, ecommerce manager, a jeśli trzeba również UX designer i grafik — szukamy dla Ciebie optymalnego rozwiązania.

  2. Płatność za Studium Wykonalności w stałej cenie

    Nie znamy się, dlatego chcemy byś czuł się bezpiecznie na początku naszej współpracy. Wykonanie studium jest płatne, ale jest to stała, niezmienna cena - nie wpływa na nią skomplikowanie prac programistycznych ani ich zakres.

  3. Realizacja Studium Wykonalności w 7 dni

    Studium pozwala dopracować szczegóły i zobaczyć szerszą perspektywę problemu. Pomaga też uniknąć ukrytych błędów i zmiany terminu realizacji prac. Daje obu stronom jasność.

  4. Akceptacja wyceny Studium Wykonalności

  5. Płatność na poczet prac

  6. Realizacja zadań w 14 dni

  7. Podsumowanie i raport

    Gdy już wszystko jest przetestowane i zaakceptowane, wysyłamy raport wykonanych zadań, a także rozliczenie godzin pracy.

Zasady realizacji zadania "na próbę"

  • Gwarancja Satysfakcji - jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań, zwracamy koszty naszych prac. Gwarancja obejmuje prace do 20h.
  • Realizacja zadania w 14 dni.
  • Rozliczenie według rzeczywistego czasu w modelu Time & Materials.
  • Raport podsumowujący na koniec — z dokładnym opisem wykonanych prac i rozliczeniem godzin.
  • Opieka dedykowanego Koordynatora - w każdym momencie masz kontrolę nad sytuacją.
  • Na początek stawka jak dla stałych Klientów.

Stałe Wsparcie Techniczne

Jeśli Cię przekonaliśmy - i wiesz, że naszego wsparcia potrzebuje Twój biznes - zostańmy razem na dłużej. Poznamy się lepiej, a my będziemy mogli objąć Cię długofalową opieką. Lubimy takie współprace.
Będziemy nie tylko naprawiać błędy w Twoim sklepie. Zostaniemy Twoim Partnerem i Przewodnikiem po świecie ecommerce. Działamy nie tylko doraźnie rozwiązując Twoje problemy, ale również proaktywnie pomagając Ci stawiać czoła wyzwaniom.

Mamy unikalne walory:

szczegóły
  • Doświadczenie i stabilny zespół,
  • Obsługę Klienta na najwyższym poziomie,
  • Skuteczny proces realizacji zadań.

To są nasze ASY, za które cenią nas Klienci

Rozpoczęcie współpracy kolejne kroki:

szczegóły

Standardowo pierwsze zadania zaczynamy realizować w ciągu dwóch tygodni. A poszczególne kroki wyglądają tak:

  • Pierwszy tydzień: Podpisanie umowy
  • Drugi tydzień: Przedstawienie Koordynatora i ustalenie kolejki zadań.
  • Trzeci tydzień: Pierwsze zadania w realizacji.

Dbamy o Twoje potrzeby i je rozumiemy:

szczegóły
  • Masz swojego Anioła Stróża czyli Koordynatora - przeprowadzi Cię przez proces i zadba o to, żebyś miał poczucie spokoju i pewności, że wszystko zostanie zrealizowane według Twoich potrzeb.
  • Masz stały kontakt mailowy i telefoniczny z Koordynatorem.
  • Proponujemy konkretne rozwiązania dopasowane do Ciebie - szanujemy Twój czas i pieniądze.
  • Cały czas znasz status prac — Twój Koordynator informuje Cię co się dzieje w Twoim projekcie.
  • Korzystasz z wiedzy i doświadczenia 21-osobowego zespołu, programistów i ecommerce managerów, którzy dzięki wymianie wiedzy i doświadczeń, zaproponują Ci najlepsze rozwiązanie.

Jasne formalnościi zasady współpracy:

szczegóły
  • Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące — nie musisz martwić się, że płacisz za coś, co nie zostało wykonane.
  • Płatność za cykl rozliczeniowy po jego zakończeniu — nie płacisz za nic z góry.
  • Umowa na okres nieokreślony. Okres wypowiedzenia: do końca bieżącego miesiąca.
  • Zawsze znajdziemy czas na gaszenie pożaru — nie zostawimy Cię na lodzie.
  • Taka sama stawka godzinowa dla prac ekspresowych jak dla standardowych.
  • Transparentność - raporty co miesiąc ze szczegółami - wszystko jest jasne - ile godzin pracowaliśmy nad konkretnymi zadaniami.
  • Rozliczamy się w modelu Time & Materials, czyli wg rzeczywistego czasu poświęconego na pracę

Co obejmuje stałe wsparcie techniczne?

Wszelkiego rodzaju prace techniczne, czyli wszystko, czego potrzebujesz!

  • Naprawy błędów i awarii w trybie błyskawicznym
  • Nowe funkcjonalności i moduły
  • Audyty techniczny, UX, wydajności, etc.
  • Wszelkiego rodzaju automatyzacje i konfiguracje
  • Integracje z zewnętrznymi systemami i bazami danych

W razie potrzeby oferujemy także wsparcie niezależnego ecommerce managera, który wesprze Cię od strony marketingowej i czysto ecommercowej.

Napisz do nas i przetestuj nas

Gwarantujemy, że będzie Ci z nami dobrze, jeśli zawiedziemy - zwracamy pieniądze. Gwarancją są objęte prace do 20 godzin w pierwszym miesiącu współpracy!

Poznaj nas lepiej! Kim jesteśmy?

Od 5-u lat budujemy oraz wspieramy od strony E-commerce sklepy internetowe. Skupiamy wokół siebie sporą społeczność z branży. Obecnie obsługujemy 50 sklepów internetowych (zarówno jako software house jak i poprzez doradztwo e-commerce). A nasz szef Grzegorz Frątczak jest twórcą podcastu "Rozmowy na zapleczu". Codziennie rozmawiamy z właścicielami sklepów internetowych oraz E-commerce Managerami. Wiemy, o co pytają, czego szukają i co ich boli.

Zapraszamy do posłuchania "Rozmów na zapleczu" - poznajmy się lepiej!

A może w Twojej głowie pojawiło się jedno z tych pytań?