Stałe, solidne, pewne,
wsparcie programistyczne
dla sklepów na PrestaShop

Z naszym wsparciem masz pewność, że:

  • zadania zostaną wykonane wg planu,
  • błędy naprawione,
  • telefony odebrane,
  • emaile odpowiedziane,
  • a reakcja na pożary w ciągu 1h w cenie abonamentu.

W jakości i szybkości, której nie znałeś!

Sprawdź jak to robimy
PrestaShop - sklepy internetowe
Te wyjątkowe marki już nam zaufały:

Co możemy dla Ciebie zrobić

Naprawimy kod i zlikwidujemy błędy

szczegóły
  • znajdziemy przyczynę błędu
  • zlikwidujemy źródło błędu

Zbudujemy nowe funkcjonalności i moduły

szczegóły
  • dodamy do sklepu nowe funkcje
  • napiszemy moduły

Zintegrujemy, skonfigurujemy, przeniesiemy dane

szczegóły
  • wykonamy integracje z zewnętrznymi systemami
  • pomożemy zintegrować sklep z systemami fakturowo magazynowymi
  • zintegrujemy sklep z BaseLinker

Zmodyfikujemy gotowe moduły i funkcjonalności

szczegóły
  • wdrożymy moduły zakupione na zewnątrz
  • zmodyfikujemy moduły i funkcjonalności wykonane przez innych programistów
  • usuniemy niespójności między modułami

Zoptymalizujemy sklep

szczegóły
  • poprawimy kod
  • przyspieszymy działanie sklepu
  • poprawimy sklep pod SEO
  • poprawimy koszyk
  • zoptymalizujemy wersję mobile

Przeprowadzimy audyty

szczegóły
  • audyt techniczny
  • audyt wydajności
  • audyt PageSpeed
  • audyt UX
  • audyt bezpieczeństwa

Doradzimy i przeszkolimy

szczegóły
  • skonsultujemy każdy Twój pomysł
  • odradzimy złe pomysły
  • doradzimy rozwiązania, które z naszego doświadczenia są trafione
  • pokażemy, jak korzystać z systemu

Poprawimy grafikę i frontend

szczegóły
  • poprawimy wygląd sklepu
  • poprawimy wersję mobile
  • przyspieszymy działanie sklepu
  • poprawimy PageSpeed

Co najczęściej doceniają nasi Klienci

Na pożary reagujemy w godzinę
bez żadnej dopłaty do podstawowej stawki

Twój Koordynator umie w PrestaShop i w komunikację
Wytłumaczy techniczne sprawy zrozumiałym językiem

Stawiamy na długotrwałą współpracę
Klienci zostają z nami na lata

Robimy zaawansowane rzeczy
Realizujemy nawet prace,
których nikt inny się nie podjął

Mieścimy się w budżecie
85% zadań zrealizowaliśmy we wstępnie szacowanym budżecie

Realizujemy zadania na czas
83% zadań zrealizowaliśmy w uzgodnionym czasie,
a reszta z niewielkim opóźnieniem

Odbieramy telefony i odpisujemy na maile nie tylko na etapie podpisywania umowy
Na 95% maili odpowiadamy w ciągu 24h, a na 50% - w ciągu 4h

Skutecznie usuwamy błędy
i rozwiązujemy problemy

Co mówią Klienci?

Taktyka działań, przejrzystość i profesjonalizm. Doceniam też fakt bezpośredniej i szczerej komunikacji, bez ściemy i owijania w bawełnę. Pracujemy razem na wielu płaszczyznach.

Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający mosquito.pl

Współpracujemy z Convertis przy obsłudze i rozwoju sklepu internetowego rowerzystapl od niespełna roku. Na uwagę zasługuje bardzo profesjonalna obsługa systemu Presta a takżę zaangażowanie całego zespołu w rozwiązanie "trudnych" zagadnień oraz tworzenie indywidualnych rozwiązań. Ważny dla nas jest łatwy kontakt z PM i realizacja zadań na bardzo wysokim poziomie. Polecamy!

Bartosz Gołko, Rowerzysta.pl

Z CONVERTIS mam okazję pracować już od kilku lat. W tym czasie zrealizowaliśmy wspólnie dużo mniejszych i większych projektów, przeżyliśmy też sporo pożarów. I zawsze mogłam i dalej mogę liczyć na profesjonalną pomoc, fachową poradę oraz elastyczne podejście do terminów, jeśli tylko sytuacja tego wymaga. Daje to mi jako klientowi poczucie bezpieczeństwa oraz komfortu, jesli chodzi o funckjonowanie naszej strony www. Polecam!

Beata Miros, Coodo

Cieszę się tej współpracy, ponieważ projekty idą do przodu, nie cofamy się żeby naprawiać błędy, jesteście otwarci i nastawieni na TAK.

Tomasz Bączyk, Członek Zarządu JLD.pl

Jedna z najlepszych firm z jaką podjęliśmy współpracę dotyczącą prowadzenia naszego sklepu internetowego. Niewiele firm jest w stanie pochwalić się taką dokładnością jak i sumiennością pracy. Prace nad rozwojem strony, które zostały zlecone, wykonywane są w ciągłym kontakcie z nami, który jest również świetny. Firma Convertis traktuje markę swoich klientówjak swoją, dzięki czemu wszystkim bardzo zależy na rozwoju jak i co za tym idzie, ciągłym powiększaniu zysków.

Tomasz Rudzki, Cotton Club

Sprawny kontakt, profesjonalne podejście do zadań. Czas realizacji, jak i szczegóły zawsze przejrzyste i czytelne. Zdecydowanie polecam dla osób chcących uporządkować obsługę programistyczną. Współpraca obecnie na poziomie 5 :)

Tomasz Sochacki, Ebmia.pl

Bardzo profesjonalna ekipa, na której można polegać! Szybki kontakt z projekt managerem - dogłębne przedyskutowanie problemów oraz wspólne szukanie rozwiązań. Polecam z czystą odpowiedzialnością! :)

Radosław Malinowski, Barberstore

Chcesz dowiedzieć się więcej o stałym wsparciu?

Duży i doświadczony zespoł ekspertów od PrestaShop

8

lat na rynku

23+

specjalistów w zespole

60+

sklepów pod naszą opieką

4mln+

naszego obrotu netto w 2022

A to my! Convertis

Mirek KaziorDyrektor Operacyjny | Ecommerce Manager | Project Manager

Grzegorz FrątczakDyrektor Zarządzający | Strateg | Sprzedawca

Jasne zasady współpracy przy stałym wsparciu programistycznym

1

Umawiamy się na określoną ilość godzin w miesiącu. Rezerwujemy sobie czas i masz pewność zrealizowania zleconych zadań.

2

Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące.

3

W razie potrzeby możesz realizować prace ponad ustaloną ilość.

4

Umowa na czas nieokreślony, a okres wypowiedzenia do końca bieżącego miesiąca.

5

Płacisz na koniec miesiąca.

6

Rozliczamy się w modelu Time & Materials czyli wg rzeczywistego czasu poświęconego na pracę.

7

Transparentność - raporty co miesiąc ze szczegółami wykonanych prac.

Gwarancja satysfakcji na pierwsze 16h abyś mógł sprawdzić naszą jakość.

Jeśli w ciągu 14 dni od otrzymania raportu z zadań napiszesz nam, że nie jesteś zadowolony i chcesz zwrotu pieniędzy, dostaniesz zwrot za pierwsze 16h prac.
A wynik naszej pracy i tak zostaje u Ciebie.


Jesteśmy pewni naszej jakości, więc nie mamy obaw, by dać taką gwarancję.

Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?

Krok I
Uzgodnienie warunków i podpisanie umowy

Krok II
Przekazanie danych dostępowych do sklepu. Możemy Cię wyręczyć w kontakcie z Twoim poprzednim programistą, by gładko przejąć opiekę nad sklepem.

Krok III
Przedstawienie Koordynatora, omówienie zasad współpracy, by potem była maksymalnie efektywna.

Krok IV
Realizacja pierwszych zadań poprzedzona audytem technicznym, byśmy wiedzieli w jakie środowisko wchodzimy.

Jak wygląda comiesięczna współpraca?

Krok I
Ustalenie prac, które Klient chce zrealizować w danym miesiącu.

Krok II
Zespół Convertis planuje prace tak, by zostały zrealizowane w optymalnym dla Klienta czasie.

Krok III
Realizacja zadań.

Krok IV
Podsumowanie miesiąca i przesłanie raportu Klientowi.

Chcesz dowiedzieć się więcej o stałym wsparciu?

Zobacz jak pomagamy
sklepom rosnąć

Poprawa UX oraz przyspieszenie ładowania strony – Mosquito

  • znana polska marka odzieżowa
  • około 50 mln zł obrotu rocznie w 2020 roku

Jak pomogliśmy temu Klientowi w rozwoju?

  • zoptymalizowaliśmy szybkość działania sklepu
  • uporządkowaliśmy kod – sklep miał być oparty na modułach, nic w kodzie nie miało być zaszyte na sztywno
  • przystosowaliśmy sklep do szybkiego wzrostu ruchu i sprzedaży – obroty firmy w krótkim czasie wzrosły kilkukrotnie
Zobacz case study

Taktyka działań, przejrzystość i profesjonalizm. Doceniam też fakt bezpośredniej i szczerej komunikacji, bez ściemy i owijania w bawełnę

Jakub Roskosz
Mosquito-sklep.pl

Zmniejszenie ilości porzuconych koszyków – Ebmia

  • Ponad 15 lat doświadczenia w branży budowy maszyn i automatyki

Jak pomogliśmy temu Klientowi w rozwoju?

  • Doradziliśmy w wyborze modułu; mamy w tym doświadczenie, więc mogliśmy polecić sprawdzony moduł, który dobrze przetestowaliśmy.
  • Dzięki naszym pracom naprawczym wydajność działania sklepu poprawiła się o 16-17%, a to wyraźnie wpłynęło na wzrost konwersji.
  • Przyspieszyliśmy działanie koszyka – z kilku minut do kilkunastu sekund – proces zakupowy przebiega znacznie sprawniej i szybciej, co bez wątpienia wpływa na sprzedaż.
Zobacz case study

Sprawny kontakt, profesjonalne podejście do zadań. Czas realizacji, jak i szczegóły zawsze przejrzyste i czytelne. Zdecydowanie polecam dla osób chcących uporządkować obsługę programistyczną. Współpraca obecnie na poziomie 5 🙂

Tomasz Sochacki
Ebmia.pl

Przygotowanie sklepu na zwiększony ruch – Le Collet

  • znana polska marka odzieżowa
  • twarzą i pomysłodawczynią marki jest Maja Bohosiewicz

Jak pomogliśmy temu Klientowi w rozwoju?

  • wdrożyliśmy funkcjonalność pozwalającą na sprzedaż przepremierową
  • przygotowaliśmy witrynę do ruchu na poziomie 1000-2000 użytkowników jednocześnie
Zobacz case study

Po pierwsze – u was jest profesjonalnie, po drugie – szybko, a po trzecie – rozsądnie cenowo.

Tomasz Kwaśniewski
LeCollet.pl

A może w Twojej głowie pojawiło się jedno z tych pytań?

Powered by Trust.Reviews