Zacznij od mocnych podstaw Wdrożenia sklepów internetowych

Uczta dla oczu i radość z użytkowania. Niezależnie od tego, czy zbudujemy Ci sklep na PrestaShop czy SoteShop - Twoim klientom będzie kupować się naprawdę przyjemnie.

Umów się na rozmowę
Wdrożenia sklepów internetowych

Chcę przenieść sklep z innej platformy

Nie lubisz być ograniczany możliwościami technicznymi, prawda? Sprawnie przeniesiemy Twój sklep na PrestaShop lub SOTE i żebyś rozwijał biznes bez większych przeszkód.

Czytaj więcej

Chcę stworzyć nowy sklep internetowy

Wierzymy, że masz wspaniały produkt, o który będą walczyć klienci. Ale muszą mieć gdzie to robić. Postawimy Ci sklep, który podkreśli zalety Twojej oferty. Gotowy do startu?

Czytaj więcej

Mój sklep działa, ale chcę, żeby był ładniejszy

Rozumiemy, że dobry kod i sprawne działanie to nie wszystko. Sklep musi dobrze wyglądać i nadążać za trendami. To co, zmalujemy coś razem?

Czytaj więcej

Chcę by mój sklep sprzedawał więcej

Wydajesz duże kwoty na marketing, ale sprzedaż Cię nie zadowala? Może to kwestia źle ustawionej promocji, a może trzeba poprawić użyteczność (UX) sklepu? Sprawdzimy to!

Czytaj więcej
Te wyjątkowe marki już nam zaufały:

Nasze realizacje

Więcej informacji o tym, jak możemy Cię wesprzeć na poszczególnych platformach, znajdziesz poniżej.

7mil

Przeniesienie strony na nowy serwer oraz stworzenie nowej grafiki.

Zakres prac

  • Moduł do zarządzania etykietami produktów.
  • Możliwość łatwego łączenia powiązanych modeli.
  • Banery i zdjęcia produktów obsługujące video.
  • Dodatkowe zdjęcia przy produkcie.
  • Projekt karty produktu.

Ponad 11k polubień na Facebooku
15 lat doświadczenia w branży

Zobacz szczegóły
Suzana

Nowy design strony sklepu oraz optymalizacja wydatków na jego utrzymanie i rozwój.

Zakres prac

  • Zmiana platformy na bardziej dopasowaną do potrzeb klienta.
  • Optymalizacja wydatków klienta na utrzymanie i rozwój sklepu.
  • Nowy design strony sklepu.
  • Pośrednio – zwiększenie konwersji.
  • Otwarcie drogi do swobodnego rozwoju platformy.

Ponad 29k polubień na Facebooku
4 273 opinii na TrustedShops

Zobacz szczegóły
Multirenowacja
Multirenowacja Zobacz szczegóły

Optymalizacja zarządzania sklepem oraz zmiana grafiki i dostosowanie jej do urządzeń mobilnych.

Zakres prac

  • Zmiana grafiki na nowocześniejszą, dostosowanie jej do wersji mobilnej oraz nowy sposób prezentacji oferty.
  • Przygotowanie sklepu tak, by łatwo można było zarządzać jego treścią i promocjami – bez ciągłego angażowania programisty.
  • Wdrożenie narzędzi, które pomogłyby klientowi końcowemu w dokonaniu wyboru odpowiedniego produktu z wielu dostępnych opcji.

Ponad 7k polubień na Facebooku
13 lat doświadczenia w branży

Zobacz szczegóły
Paul Bunyan
Paul Bunyan Zobacz szczegóły

Stworzenie systemu multiplikowania treści oraz automatyczne tagowanie zdjęć dla Google.

Zakres prac

  • Zbudowanie odpowiedniego wizerunku marki.
  • Stworzenie systemu do bezpiecznego multiplikowania treści.
  • Automatyczne tagowanie zdjęć dla wyszukiwarki Google.
  • Bieżące modyfikacje i usprawnienia systemu, dostosowywanie do specyfiki.

Ponad 23k polubień na Facebooku

Marka w 100% ekologiczna

Zobacz szczegóły
Porcelana24
Porcelana24 Zobacz szczegóły

Odświeżenie grafiki zgodnie z najnowszymi trendami i zasadami UX, zaakcentowanie mocnych stron sklepu.

Zakres prac

  • Odświeżenie grafiki i dopasowanie jej do obecnych trendów i potrzeb sklepu.
  • Poprawa doświadczeń użytkowników na mobile.
  • Odnalezienie wyróżników sklepu.
  • Regularne i ciągłe wsparcie.

Ponad 19k opinii w serwisie Opineo.pl

Ponad 30 lat doświadczenia w branży

300 000 zadowolonych klientów

Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie realizacje

Dlaczego warto nam zaufać?

Nasza wiedza i zaangażowanie pozwolą zadbać o Twój biznes

21+

profesjonalistów w zespole, gotowych rozwijać Twój sklep

45+

sklepów, które współpracują z nami w modelu abonamentowym

< 1 h

to średni czas reakcji w przypadku awarii na stronie naszych klientów

300+

stron spisanych procesów, które usprawniają nasze działanie dla Ciebie

50+

modułów, ułatwiających sprzedaż na platformie SOTESHOP

Chcę przenieść sklep z innej platformy

Pomożemy Ci sprawnie przenieść sklep na jedną z dwóch obsługiwanych przez nas platform. Zrobimy to tak, żeby konieczna przerwa w sprzedaży (ech, to przepinanie…) trwała dosłownie kilka godzin. Dobrze wiemy, że czas to pieniądz i nie możesz sobie pozwolić na długie przestoje.

PrestaShop

Świetna opcja dla początkujących i średniozaawansowanych właścicieli sklepów. Dobrze sprawdzi się, jeśli oferujesz średnią lub dużą ilość produktów. Wielość wtyczek zdecydowanie pomaga w rozwoju!

SoteShop

Intuicyjny interfejs, mnóstwo modułów (w tym wiele naszego autorstwa) i duża elastyczność platformy. To wszystko upraszcza zarządzanie sklepem, dzięki czemu staje się ono dużo efektywniejsze.

Masz pytania? Daj znać!

Umów się na rozmowę

Chcę stworzyć nowy sklep internetowy

Ty masz produkt - a my wiemy, jak go sprzedać. Początki biznesu nie są łatwe, a wielu rzeczy nie da się przewidzieć, tworząc sklep w pojedynkę.

Dlatego nie chcemy Ci dać wyłącznie działającej strony www. Będziemy analizować (od strony marketingu i UX), projektować, programować i testować na tyle długo, żeby zminimalizować wszelkie biznesowe ryzyko. Ale na tyle krótko, żebyś nie znudził się czekaniem na efekty. Sklep będzie wyglądał dobrze, a działał jeszcze lepiej. Brzmi jak wspaniały początek, prawda?

  • Grafika na bazie szablonu od 20 000 zł.
  • Dedykowany projekt graficzny - od 70 000 zł.

Masz dodatkowe pytania?

Umów się na rozmowę

Mój sklep działa, ale chcę, żeby był ładniejszy

O gustach się nie dyskutuje, ale z drugiej strony - na nic sprawne działanie sklepu, jeśli klienta odrzuca na wejściu jego strona wizualna. Zgodzisz się, że pierwsze wrażenie jest ważne? Zwłaszcza jeśli internet oferuje mnóstwo alternatyw.

Dlatego jeśli obecny wygląd Twojego sklepu powoduje choćby delikatny grymas na Twojej twarzy, ale reszta sprawuje się bez zarzutu, możemy zająć się wyłącznie wizualnymi aspektami strony. Po co zmieniać coś, co działa? Nasz graficzno-marketingowy team zadba o to, by u Twoich klientów regularnie pojawiał się legendarny efekt WOW. Bo o to przecież chodzi?

  • Grafika na bazie szablonu od 15 000 zł.
  • Dedykowany projekt graficzny - od 50 000 zł.

A o szczegółach chętnie porozmawiamy osobiście

Umów się na rozmowę

Chcesz, by Twój sklep sprzedawał więcej?

Intensywnie inwestujesz w promocję sklepu, a efekt jest niewielki lub żaden - słupki sprzedaży ledwie drgną. To może być wina źle dobranych kanałów reklamowych lub brak optymalnego zarządzania budżetem.

Wtedy pomoże Ci nasz ecommerce manager.Ale może być i tak, że klienci trafiają na Twoją stronę i po prostu wychodzą z niej, zanim cokolwiek zakupią. To znak, że pora przyjrzeć się temu, czy strona na pewno jest użyteczna. Zadbamy o to, by klient był zadowolony z zakupu w kilka kliknięć, a Ty razem z nim - z udanej sprzedaży.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się.

Umów się na rozmowę

Jak wygląda
proces wdrożenia?

  • ETAP I

  • SUKCES

  • ETAP I Studium Wykonalności

    Studium Wykonalności

    Żeby zaspokoić Twoje biznesowe potrzeby, musimy je najpierw dokładnie poznać. Dlatego zaczynamy od ich analizy i sprawdzenia, czy wyzwanie, które przed nami stawiasz, jest wykonalne w ramach wyznaczonego czasu, budżetu i wybranej platformy.

    W tej fazie projektu:

    • przeprowadzamy 3-5 warsztatów w formie wideokonferencji
    • doradzamy na wielu poziomach (analityka biznesowa, ecommerce, programistyczna, graficzna, UX),
    • dopasowujemy rozwiązania do sytuacji marketingowej, biznesowej i rynkowej - zyskujesz najbardziej optymalne podejście,
    • przygotowujemy i omawiamy Studium Wykonalności (ok. 30 stron),
    • przygotowujemy wycenę i planujemy realizację projektu,

    Już na wstępie przekonujesz się, że jesteśmy godnym zaufania partnerem.

    Przejdź do ETAP II
  • ETAP II: Start! Etap wdrożeniowy

    Etap wdrożeniowy

    Po akceptacji kosztorysu, zakresu prac i podpisaniu umowy, przystępujemy do działania.

    Co dwa tygodnie otrzymujesz podsumowanie - znasz dokładny status projektu i wiesz, co zostało zrealizowane i ile czasu to zajęło.

    Przejdź do ETAP III
  • ETAP III Projekt graficzny

    Projekt graficzny

    Na tym etapie będziesz współpracować z naszym marketingowcem, grafikiem, a także projektantem UX pod czujnym okiem project managera.

    Zajmą się tym, by sklep trafiał do Twojej grupy docelowej nie tylko asortymentem, ale i stroną wizualną. Dzięki temu klient nie pogubi się w drodze do wirtualnej kasy, a zakupy zajmą mu minimalną ilość kliknięć.

    Przydadzą Ci się tu wyróżniki marki, Twój pomysł na jej komunikację, a także znajomość potrzeb przyszłych klientów. A my przekujemy je w piękny i funkcjonalny sklep.

    Przejdź do ETAP IV
  • ETAP IV Prace programistyczne

    Prace programistyczne

    Tu dzieje się magia. Dla wielu - czarna.

    Na szczęście dedykowany project manager zadba o przełożenie wszystkiego, co będzie się działo w projekcie, na prosty język, a lider programistów zadba o jakość kodu. Robimy wszystko, by elastyczność szła w parze z efektywnością kosztową - dlatego jeśli jest taka możliwość, używamy gotowych rozwiązań. Prostota się opłaca!

    Przejdź do ETAP V
  • ETAP V Testy

    Testy

    Na tym etapie solidnie przetestowaliśmy już sklep, ale to Ty znasz swój biznes i procesy najlepiej. Pora więc na to, byś sprawdził, czy działa tak, jak oczekujesz tego Ty i Twoi klienci. To też dobry moment na drobne poprawki i udoskonalenia.

    Przejdź do ETAP VI
  • SUKCES! Wielki finał!

    Wielki finał!

    Przepinamy sklep na live!

    To chyba najtrudniejszy etap - dlatego stosujemy sprawdzone przez nas praktyki i checklisty, które pomagają przejść przez niego możliwie gładko i bezawaryjnie.

    Pierwsze dwa tygodnie po przepięciu to okres, w którym dopieszczamy sklep, eliminując drobne błędy, które mogą się pojawić - szybko i skutecznie, bez szkodliwych dla biznesu przestojów.

Czy to koniec?

To może być dopiero początek! Z przyjemnością będziemy Cię wspierać na kolejnych etapach:

niezależny ecommerce manager może pomóc Ci trzymać rękę na pulsie, monitorować działania konkurencji i odpowiadać na nie, optymalizować koszty działań promocyjnych i szukać najlepszych ścieżek rozwoju Twojego biznesu,

zespół programistów może na każde Twoje wezwanie gasić pożary, ale też udoskonalać działanie sklepu, budując nowe moduły i wdrażając nowe funkcje,

całym zespołem możemy podpowiadać Ci ciekawe rozwiązania i możliwości - nie musisz być z tym sam!

Masz jeszcze pytania co do procesu?

Umów się na rozmowę

A może w Twojej głowie pojawiło się jedno z tych pytań?