Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #rozmowynazapleczu dawniej #ekomersowakawa

Jak zaoszczędzić 5000 zł miesięcznie sprzedając na ALLEGRO?

W ecommerce szczegóły mają znaczenie Chcąc prowadzić sklep internetowy, powinieneś nauczyć się, jak kontrolować wydatki. Bardzo szybko może okazać się, że część ponoszonych przez Ciebie kosztów można znacząco ograniczyć lub zupełnie wyeliminować. Często przez nieuwagę lub brak kontroli zbędne koszty generowane są na poziomie nawet kilku tysięcy złotych miesięcznie (i więcej). Tak też było w […]

ENZ 00: Ecommerce Nie Zaraża – Ecommerce działa – specjalna seria podcastu na czas pandemii

Ecommerce w czasach Korony nie zaraża. Ecommerce w czasach Korony działa. Ten krótki odcinek jest częścią inicjatywy Ecommerce Nie zaraża – Ecommerce działa, która ma na celu zainspirowanie i wsparcie polskich sklepów internetowych do w szukaniu rozwiązań i szans na rozwój w dobie kryzysu. W tej sytuacji część biznesów rośnie, część jest stabilnych, a dużo […]

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – najlepsze praktyki UX

Niemal każdy sklep internetowy posiada wyszukiwarkę, która dodatkowo wspierana jest wyszukiwaniem za pomocą drzew kategorii. Wyszukiwarka powinna znajdować się w górnej części strony, zaleca się stosowanie pola, wewnątrz którego należy wpisać poszukiwaną frazę, a nie podkreślenie. Kiedy wyszukiwanie nie działa właściwie użytkownik, 51% badanych rezygnuje przy pierwszej nieudanej próbie. Natomiast druga próbę podejmie 32% badanych. […]

EK 13: Jak sprzedawać na eBay i Alibaba – czyli e-commerce i współpraca z Marketplace’ami – Wojciech Zarzeka | rgbautomatyka.pl

Strony, osoby i tematy wymienione w podcast’cie: rgbautomatyka.pl eBay – niemiecki Marketplace Alibaba.com – chiński Marketplace prom.ua – ukraiński Marketplace Cyprian Iwuć i sushi skarpetki Podcast do czytania – transkrypcja odcinka Cześć! Dziś moim gościem jest Wojciech Zarzeka z RGB Automatyka.pl – Firmy, która sprzedaje na ponad sto rynków zagranicznych, ma ponad 90 pracowników i […]

Filtrowanie produktów bez tajemnic w e-commerce

Dlaczego filtrowanie produktów jest ważne? Zadaniem filtrowania jest wygenerowanie jak najbardziej dopasowanych do preferencji użytkownika produktów. Z reguły filtrowanie (zmiana ilości produktów) znajduje się w pobliżu opcji sortowania (zmiana kolejności produktów “od – do”). Dobrze zaprojektowane filtry: wspomagają nawigację w sklepie, mają pozytywny wpływ na konwersję, zoptymalizowane filtry mają wpływ na SEO sklepu: wewnętrzne linkowanie […]