Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #ekomersowakawa

Jak nie AdWords’y i Facebook, to jak skutecznie promować sklep internetowy?

Jest jeden problem. Tam jest rzeźnia. Rzeźnia! „Prawdziwa rzeźnia, dlaczego? Bo wszyscy się licytują, kto da więcej będzie wyżej.” To samo robi Adwords i Facebook, zapłacisz więcej za klik – będziesz wyżej. Masz większy budżet, bo dostałeś parę baniek od swojego inwestora – będziesz wyżej. Masz super plan, będziesz zarabiał na trzecich lub czwartych zakupach […]

Jak zwiększyć sprzedaż trzykrotnie w sklepie z kawą?

Sklep z kawą, niezwykły – jak to wykorzystać? Pani powiedziała mi, że sprzedają jakieś kilkaset paczek kawy na Allegro, i ta kawa to nie taka jakaś byle jaka, tylko taka specjalna, dobra. Jak ktoś jest smakoszem, to wie o co chodzi. Z Włoch, z innych super krajów, a do tego sprzedają kilkanaście, koło trzydziestu, pięćdziesięciu […]

Ruch organiczny za darmo! Bzdury! Postaw na treści i real marketing!

Może kiedyś ruch organiczny był za darmo, jak jeszcze mało osób to robiło, i mało kosztowało, bo wystarczyło napisać parę artykułów, parę opisów i było ok, a teraz? Myślisz o SEO? Teraz wszyscy inwestują w SEO… , żeby być na pierwszych miejscach w wyszukiwarce, tylko… życie się zmienia, teraz większość ludzi szuka rozwiązań też na… […]

Wzorem najlepszych – Reklamuj swój sklep jak Xiaomi i lokalna pizzeria

Jakie to firmy? Lokalna pizzerii i Xiaomi. Ostatnio, idąc przez osiedle, zobaczyłem, że nowa lokalna pizzeria zastosowała niesamowicie, niesamowicie powtórzę, nietypową reklamę, jak na to, co codziennie spotykam u nas. „Nie dawała ulotek, nie wkładała do skrzynek, przecież wszyscy mają to po dziurki w nosie, ble… rzygać się chce.” Co zrobili? Genialna myśl, genialna rzecz, […]

Zalando też robi błędy, ale… co to ma wspólnego z Twoim sklepem internetowym?

Co to za błąd? Mówię otwarcie – ten błąd to jest czepianie się, to jest mały błąd, literówka, w słowie „zwroty” na głównej stronie. Przestawiły im się dwie literki. Głupota, duperela. Ale się czepiam, a czemu się czepiam? Bo chcę Wam przekazać kawałek wiedzy. No to jest jeden błąd na Zalando, który już został poprawiony, […]

Black Friday, Darmowa Dostawa, czy Cyber Monday? Nie bierz w tym udziału!

Dlaczego nie? Jeden podstawowy argument – wszyscy tam będą, wszyscy będą walczyć o uwagę klienta i o jego kasę. „A skoro wszyscy tam będą, wszyscy będą walczyć o uwagę klienta to stawki reklamy będą rosły.” Czyli jeśli chcesz się promować tego dnia w kanale na Facebook, na Adwords’ie, na Ceneo, to ludzie będą klikać, klikać, […]