Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #ekomersowakawa

Czy warto tworzyć sklep internetowy na gotowym szablonie PrestaShop?

Gotowy szablon PrestaShop, a oszczędność czasu Gotowe szablony to dobra opcja dla małych i średnich firm. Takich, które posiadają specjalistów IT i jednocześnie nie potrzebują high-endowej witryny www. Jeśli jednak zależy Ci na większej konwersji, która w dłuższej perspektywie czasu bezpośrednio wpłynie na wzrost sprzedaży, wykorzystanie dedykowanych i „szytych na miarę”rozwiązań stanie się koniecznością. Warto […]

EK 05: Influencer marketing w sklepie internetowym z odzieżą – przepis na sukces według ‘LeCollet’ Mai Bohosiewicz – Tomasz Kwaśniewski

Strony, osoby i tematy wymienione w podcast’cie: Le Collet – sklep internetowy Mi Bohosiewicz i Tomka Kwaśniewskiego Shoplo Shoper SaaS Cloudflar Podcast do czytania – transkrypcja odcinka Witam Was bardzo serdecznie w piątym odcinku „Ekomersowej Kawy”. Moim gościem jest Tomek Kwaśniewski, który wspólnie ze swoją żoną Mają Bohosiewicz stworzyli markę odzieżową i sklep internetowy Le Collet. Sklep […]

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym w 3 krokach!

Klient napisał: Mamy problem ze zbyt dużymi kosztami marketingu. Jesteśmy zainteresowani przywróceniem ‘skonsumowanego’ przez niego zysku innymi metodami, aby zwiększyć sprzedaż –  prosimy o ofertę. Nie pozostało mi nic, jak tylko zadzwonić… Grzegorz CEO Convertis.pl: Zanim wyślę cokolwiek, to proszę mi powiedzieć szerzej o Waszej branży, bym mógł dobrać rzeczy, a nie proponować w ciemno. […]

EK 04: Bankructwo w branży e-commerce – jakich błędów unikać – case studies paradopary.pl – Marcin Zagubień

Podcast do czytania Grzegorz: Cześć, Marcin! Marcin: Cześć, Grzegorz. G: Przed Wami Marcin Zagubień, były szef i były właściciel sklepu paradopary.pl. Dziś poznamy historię o tym, jak Marcin pozbył się, mówiąc brutalnie, sklepu, który osiągnął obrót 2 mln rocznie. Marcin, zapytam cię o to, co się wydarzyło, bo to ciekawa historia, która pokazuje to, jak […]

EK 03: Sklep internetowy i stacjonarny – jak zbudować synergię? – Michał Tyrakowski

Podcast do czytania – transkrypcja odcinka Grzegorz: Cześć Michał Michał: Witam G: Michał dziękuję, że przyjąłeś moje zaproszenie do podcastu i do rozmowy ze mną. M: Również dziękuję za zaproszenie. G: Może zaczniemy od tego – powiedz mi jak długo jesteś już e-commerce? M: Nasz sklep, czyli sklep górski Taternik ma stronę internetową już od […]

Google PageSpeed Insights dla Sote Shop i PrestaShop – dlaczego warto poprawiać wyniki i jak się do tego zabrać?

Dlaczego szybkość ładowania strony internetowej jest ważna?   W badaniach Backlinko, w których przeanalizowano ponad milion stron odkryto, że jednym z głównych czynników, który wpływa na to, czy dana witryna znajdzie się w pierwszej 10 wyników wyszukiwania w Google czy nie, jest średnia szybkość ładowania strony. Witryny znajdujące się na czele rankingu mają bardzo niski […]