Gwarantujemy, że będzie Ci z nami dobrze, jeśli zawiedziemy
- zwracamy pieniądze
Audyt Techniczny
sklepów internetowych opartych o PrestaShop i SoteShop
Wyeliminuj słabe punkty i popraw funkcjonowanie Twojego sklepu
Sklep internetowy jest skomplikowanym systemem. W trakcie jego bieżącego użytkowania, w naturalny sposób, z czasem dochodzi do rozstrojenia poszczególnych jego elementów. Warto regularnie przeprowadzić audyt techniczny, który polega na holistycznym przyjrzeniu się wszystkim mechanizmom i wykryciu, tych które można poprawić.

Czym jest audyt techniczny PrestaShop i SoteShop? I dlaczego powinieneś go zrobić w swoim sklepie?
Audyt techniczny to podstawowe badanie Twojego sklepu. Podczas tej dogłębnej analizy Twojego ecommerce diagnozujemy problemy techniczne Twojej platformy, których wyeliminowanie faktycznie wpłynie na poprawę jej funkcjonowania.
Działania związane z audytem to również weryfikacja przez Eksperta podstawowych parametrów i ustawień ekosystemu, w którym działa sklep. W trakcie rozpoznania wskazywane są podstawowe błędy konfiguracji, ustawień, a także elementy, które warto usprawnić i zmienić, aby sklep działał bez zarzutu.
Podstawowe badanie pogłębione jest o weryfikację sytuacji niepokojących i nietypowych, które alarmują i sugerują dalsze analizy.
Dzięki audytowi i wdrożeniu działań rekomendowanych zwiększysz komfort użytkowania Twojego sklepu, poprawisz prędkość strony, a wyniku tego zwiększysz konwersję i sprzedaż.
Dlaczego warto zrobić Audyt techniczny?
Celem audytu jest ustalenie ogólnego stanu systemu i wskazanie nieprawidłowości do naprawy lub możliwości ich optymalizacji.
Warto wykonać tego typu badanie, by mieć świadomość w jakim stanie technicznym jest Twój sklep, jak funkcjonuje. Pozwoli to odpowiednio szybko wyeliminować błędy oraz wdrożyć ewentualne usprawnienia, które przełożą się na zwiększenie komfortu użytkowania platformy przez Twoich Klientów.
W audycie sygnalizujemy problemy i sugerujemy konkretne ich rozwiązanie, które możesz wdrożyć samodzielnie lub zlecić naszej firmie.
Wszystko po to, by znaleźć i wyeliminować słabe punkty, które pogarszają jakość działania Twojego sklepu i negatywnie wpływają na sprzedaż zarówno pod kątem ecommercowym jak i technicznym - użyteczności.
WSKAŻEMY I WYELIMINUJEMY SŁABE PUNKTY TWOJEGO SKLEPU
Jak pomagamy naszym Klientom realizując Audyt Techniczny?
Przeprowadzając audyt techniczny jesteśmy w stanie precyzyjnie wskazać miejsca do poprawy. Sygnalizujemy problemy i sugerujemy konkretne rozwiązania, patrzymy holistycznie na Twoją platformę.
Dzięki audytowi dokładnie wiesz jakie są słabe punkty Twojego sklepu, szczególnie te, które negatywnie wpływają na sprzedaż.
W dokumencie doradzamy, które elementy należy naprawić najpierw, a które mogą poczekać. Możesz wdrożyć je samodzielnie, albo zlecić nam.
A to opinie naszych Klientów:
“Taktyka działań, przejrzystość i profesjonalizm. Doceniam też fakt bezpośredniej i szczerej komunikacji, bez ściemy i owijania w bawełnę. Pracujemy razem na wielu płaszczyznach.”
Jakub Roskosz, mosquito.pl
“Dzięki! Kawał dobrej roboty i do tego działający technicznie od razu bez poprawek - pierwszy raz spotykam się z czymś takim.”
Karol Bartniczuk, ING
“Mieliśmy kilka firm, które nas obsługiwały. Albo firma XXX nie miała pojęcia, albo YYY -> trochę lepiej, ale nie dawali rady. Wy jesteście pierwszą firmą, która wie co robi. Wcześniej nic nie szło, ciągle błędy, stało w miejscu, u was idzie. Błędy się skończyły. Mało kto umie robić jakość, wy to macie.”
Tomasz Bączyk, Prezes Jean Louis David / jld.pl
Dlaczego Audyt Techniczny warto zlecić Convertis?
Przeprowadziliśmy dla naszych Klientów wiele audytów technicznych. Mamy doświadczenie w tego typu działaniu, a co najważniejsze doskonale znamy silnik Twojego sklepu.
Dzięki doświadczeniu naszych Programistów wypracowaliśmy PROCES, a także dokument - listę najważniejszych elementów do sprawdzenia , których korekta znacząco wpływa na działanie Twojej platformy zakupowej. Realizujemy tylko właściwe/ zasadne działania, proaktywnie proponujemy zmiany, które realnie są w stanie przebić się na sprzedaż. Odpowiednio priorytetyzujemy zadania.
Wiemy, które elementy warto poprawić, w zależności od sytuacji jaką zastaniemy, tak dopasujemy dla Ciebie propozycje zmian na stronie, by były jak najbardziej korzystne, zarówno pod kątem budżetowym jak i użytecznościowym.
Wiemy co warto zmienić, aby Twój sklep funkcjonował bez zarzutu!
8
lat na rynku
23+
specjalistów w zespole
60+
sklepów pod naszą opieką
4mln+
naszego obrotu netto w 2022
Co obejmuje Audyt techniczny?
Jakie obszary bada audyt techniczny?
Audyt techniczny przeprowadzony przez Convertis to szczegółowa analiza techniczna poniższych obszarów, a także ich ocena i wskazanie obszarów do poprawy. Badanie opisuje stan obecny elementu, a także rekomendacje dalszych działań z nim związanych.
Szczegółowa analiza techniczna obejmuje:
1
Serwer:
- Identyfikacja rodzaju hostingu, procesora, zasobów pamięci, dysków, ilość obsługiwanych aplikacji, rodzaju serwera www - identyfikacja ew. zagrożeń z tym związanych lub możliwości optymalizacji.
2
Serwer bazy danych MySQL:
- Analiza konfiguracji serwera bazy danych, oraz tego w jaki sposób jest wykorzystany/obciążony i wskazanie ew. możliwości optymalizacji uwzględniających specyfikę sklepu i zasoby serwera.
3
PHP:
- Analiza konfiguracji silnika PHP - identyfikacja nieprawidłowości i wskazanie ew. możliwości optymalizacji.
4
PrestaShop:
- Kontrola konfiguracji sklepu w konkretnej wersji, ocena możliwości optymalizacji, kontrola ilości i rodzaju zainstalowanych modułów, ocena ogólnego stanu sytemu i wskazanie ew. działań mających na celu poprawę i utrzymanie sprawnego działania.
5
Wstępną weryfikację PageSpeed:
- Kontrola podstawowych parametrów i indeksów dla wybranych typów podstron w sklepie w celu wykrycia ew. nieprawidłowości pod kątem uzyskania wysokiego indeksu pagespeed i ocena czy jest wymagany szczegółowy audyt pagespeed.
6
Wstępna weryfikacja pod SEO:
- Ocena podstawowych wymagań dla potrzeb SEO: prawidłowej konfiguracji domeny, przekierowań, przyjaznych url'i itp. i wskazanie ew. nieprawidłowości i koniecznych działań naprawczych.
Poprawa błędów we wskazanych elementach to przede wszystkim zwiększenie satysfakcji i komfortu Użytkownika Twojego sklepu.
Co dostaniesz jako wynik Audytu Technicznego?
Wynikiem Audytu Technicznego jest dokument zawierający sekcje:
1
Analiza techniczna Twojego sklepu - szczegółowo rozpisane elementy wraz z zalecanymi działaniami
2
Rekomendowane działania - wskazanie następnych kroków do działania wraz z wyceną i priorytetyzacją.
Opracowany dokument zawierać będzie: listę analizowanych elementów, wnioski wypływające ze znalezionych informacji, konkretne wytyczne i rozwiązania.
Raport Audytu Technicznego to nie tylko wskazanie błędów np. “zbyt dużo zapytań do bazy danych”, ale przede wszystkim diagnostyka i analiza tego, jak kwestie techniczne platformy zakupowej wpływają na zachowania jej Użytkowników.
Dalsze Kroki po Audycie Technicznym?

Przeprowadzimy Cię przez cały proces sprawnie i szybko.
1. Spotkanie w celu omówienia wyników Audytu
2. Przedstawiamy propozycje rozwiązań, które wyeliminują błędy i wpłyną pozytywnie na funkcjonowanie Twojego sklepu.
3. Decydujesz, które elementy jesteś w stanie poprawić sam, a które chcesz zlecić nam.
4. Jeśli zdecydujesz się na wdrożenie zaleceń przez nas, ustalamy harmonogram prac.
Pomożemy Ci zadbać o to, by dla Twojego sklepu ‘bug’ w kodzie był tylko wspomnieniem.
Koszt Audytu Technicznego:
w zależności od zaawansowania platformy i elementów do sprawdzenia