Doradztwo ecommerce Postaw na rozwój swojego sklepu internetowego

A gdybyś tak nie musiał borykać się z marketingowymi wyzwaniami w pojedynkę? Mógł poburzować się z kimś z zewnątrz? A może nawet oddał w dobre ręce myślenie o promocji Twojego biznesu? Jeśli czujesz, że to coś, czego Ci trzeba - czytaj dalej.

Albo od razu...

Umów się na rozmowę
PrestaShop - sklepy internetowe
Te wyjątkowe marki już nam zaufały:

Dla kogo ta usługa?

Wsparcie niezależnego Ecommerce Managera to idealne rozwiązanie dla Ciebie, jeśli:

Rozwijasz swój sklep prawie samodzielnie

Wydajesz sporo na marketing

Nie nadążasz za zmieniającymi się trendami

Chcesz współpracować ze sprawdzonymi partnerami

Brzmi znajomo? Niezależny Ecommerce Manager czeka na Twój znak

Umów się na rozmowę

Ecommerce Manager - kim jest?

W dużym skrócie to osoba odpowiedzialna za optymalny rozwój sklepu internetowego. We wszystkich aspektach - od zbudowania strategii i dopracowania modelu biznesowego, przez wdrożenie platformy i procesów, aż po optymalizowanie kanałów reklamowych i sprzedażowych, przy czujnej obserwacji tego, co robi konkurencja i jak zmieniają się trendy.

W stałym kontakcie z Tobą jako klientem, ale jednocześnie samodzielnie ustalająca priorytety w oparciu o wyznaczone cele. Wszystko po to, by zdjąć Ci z barków samodzielne myślenie o promocji sklepu.

Jakie korzyści ze współpracy z niezależnym Ecommerce Managerem?

1

Nie tracisz czasu na samodzielnie działania promocyjne.

2

Możesz liczyć na wsparcie i skonsultowanie Twoich pomysłów.

3

Otrzymujesz miesięczne raporty z działań oraz rekomendacje na przyszłość.

4

Twój budżet reklamowy jest optymalnie wykorzystywany.

5

Masz do dyspozycji sztab ekspertów z różnych dziedzin.

6

Twój model biznesowy jest przemyślany, zoptymalizowany i działa!

Z naszym niezależnym Ecommerce Managerem możesz współpracować na kilka sposobów.
Wybierz ten sposób, który jest Ci obecnie najbliższy!

W czym możemy Ci pomóc?

Zacznij od zdefiniowania swoich potrzeb, a my zaproponujemy odpowiednie wsparcie

Masz jeden problem, który nie daje Ci spokoju?

Skorzystaj z usługi Zderzenie Umysłów i wraz z 3 ekspertami przeanalizuj sytuację z różnych - czasem nietypowych - perspektyw.

Skorzystaj

Potrzebujesz świeżych pomysłów na rozwój sklepu?

Zorganizuj z nami Burzę Mózgów, która będzie źródłem inspiracji do konkretnych działań i bazą planów na kolejne miesiące.

Skorzystaj

Chcesz mieć konkretny plan działań marketingowych?

Zleć nam przygotowanie kompleksowego Programu Rozwoju Sklepu, który odciąży Twoją głowę od myślenia o kolejnych krokach.

Skorzystaj

Chcesz na stałe współpracować z kimś, kto zajmie się zwiększaniem sprzedaży?

Zaufaj doświadczonemu ecommerce managerowi i pozwól mu szukać rozwiązań za Ciebie, byś mógł skupić się na tym, co robisz najlepiej.

Skorzystaj

Zderzenie Umysłów

Jeśli jesteś zaangażowany w projekt, trudno Ci na niego patrzeć z boku i bez emocji. Nie dostrzegasz wszystkich możliwości, a części z nich nie chcesz widzieć, bo są niewygodne lub wymagają wysiłku. Zderzenie Umysłów to formuła, w której spotykasz się z 3 ekspertami, w tym niezależnym ecommerce managerem. Ich cel? Skonfrontowanie Cię z rzeczywistością.

Zyskujesz świeżą perspektywę.

Mobilizujesz się do konkretnych działań.

Widzisz nowe możliwości rozwoju.

Uświadamiasz sobie błędy.

Zwiększasz sprzedaż i zyski.

Jak przebiega Zderzenie Umysłów?

1. Przed spotkaniem

  • odpowiadasz nam na kilka pytań i dajesz nam dostęp do Google Analitycs.

2. Na 90-minutowym spotkaniu:

  • opowiadasz krótko o swoim biznesie i wyzwaniu, z którym przychodzisz
  • zadajemy pytania, które podważają Twoje podejście do biznesu, wbijamy kij w mrowisko, byś zaczął myśleć o swoim sklepie inaczej niż do tej pory
  • podsumowujesz spotkanie i wyznaczasz kolejne kroki.

3. Po dwóch tygodniach

  • podsumowujemy spotkanie telefonicznie i ustalamy, co planujesz wdrożyć w najbliższym czasie (rozmowa trwa do 30 minut).

Burza mózgów

Wiesz, że współpraca sprzyja kreatywności, ale nie masz z kim przegadać swoich pomysłów? Coś Ci już chodzi po głowie, ale potrzebujesz to z kimś zderzyć i rozwinąć? A może chwilowo więcej w Tobie wątpliwości niż energii do działania? Burza mózgów pomoże Ci naładować biznesowe akumulatory.

Jakie są korzyści z burzy mózgów?

Masz możliwość zderzenia swojej wizji z doświadczonym ecommerce managerem.

Wychodzisz z sesji z mnóstwem pomysłów.

Zdobywasz kreatywnych partnerów do działania.

Jak przebiega Burza mózgów?

1. Przed spotkaniem

  • ustalamy jego temat lub problem do rozwiązania.

2. Spotkanie

  • czas: 2 x 1,5h poprzez aplikację Zoom
  • formuła: nasz moderator zadaje pytania, rozwija dyskusję, Ty jako klient dzielisz się swoimi planami i wątpliwościami, razem - wymieniamy się pomysłami.

3. Po spotkaniu:

  • przesyłamy podsumowanie i zadania do realizacji,
  • istnieje możliwość omówienia i wybrania tematów do wdrożenia (do 30 min.).

Program Rozwoju Sklepu

Lubisz, kiedy działania są uporządkowane i nie musisz zastanawiać się, jaki powinien być Twój kolejny krok? Pewnie, że tak! Ale żeby tak było, musisz zacząć od podstaw, budując spójną i przemyślaną markę. Pomożemy Ci w tym - dzięki 3-etapowemu Programowi Rozwoju Sklepu.

Jakie są korzyści z Programu Rozwoju Sklepu?

Masz bazę kluczowych informacji o Twojej marce i wytycznych co do jej komunikacji.

Nie tracisz czasu i pieniędzy na nieefektywną promocję.

Lepiej orientujesz się w działaniach konkurencji i trendach.

Efektywniej realizujesz potrzeby swoich odbiorców.

Optymalnie wykorzystujesz dostępne narzędzia.

Dokładnie wiesz, jaki powinien być Twój kolejny krok.

Jak przebiega Program Rozwoju sklepu?

1. Przygotowanie strategii i planu działań.

  • Strategia marki i komunikacji + plan marketingowy na 6 miesięcy
  • Strategia ecommerce + plan działań na 3 miesiące

Wszystkie powyższe elementy wypracujemy wspólnie na kilku spotkaniach warsztatowych.

2. Decyzja co do realizacji planu.

Ty decydujesz, które zadania chcecie wykonać we własnym zakresie, a które z naszą pomocą. Wtedy my wyceniamy poszczególne elementy i prezentujemy propozycję harmonogramu.

3. Stałe skuteczne wsparcie.

Możemy na bieżąco wspierać Cię w realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. Sprawdź ofertę poniżej!

Stałe wsparcie Ecommerce Managera

Jako osoba zarządzająca firmą, nie masz zbyt wiele czasu na działania promocyjne. Na szczęście niezależny ecommerce manager zajmie się nimi za Ciebie. Wszystkiego przypilnuje, wszystko zoptymalizuje, na bieżąco analizując sytuację na rynku i szybko na nią reagując. A przy tym proaktywnie zaproponuje rozwiązania zwiększające sprzedaż.

Jakie są korzyści ze współpracy z Ecommerce Managerem?

Możesz liczyć na szybki czas reakcji na pojawiające się wyzwania

Oszczędzasz czas

Optymalizujesz koszty promocji

Zyskujesz proaktywnego partnera

Możesz konsultować na bieżąco pojawiające się wyzwania

Masz jasność co do wdrażanych działań

Jak przebiega współpraca z Niezależnym Ecommerce Managerem?

1. Ustalamy cele i plan działania na każdy miesiąc.

2. Jesteśmy w stałym kontakcie, by na bieżąco dogrywać szczegóły.

3. Wspólnie robimy wszystko, żeby osiągać (albo przekraczać) wyznaczone cele.

Trudno przewidzieć czas pracy przy poszczególnych działaniach, a ich zakres często dynamicznie się zmienia ze względu na specyfikę ecommerce. Nasze rozwiązanie? Określony budżet na dany miesiąc, którego się trzymamy. Dokładnie wiesz, ile wydasz na współpracę.

Nasze realizacje

Więcej informacji o tym, jak możemy Cię wesprzeć na poszczególnych platformach, znajdziesz poniżej.

Jeden moduł – dwa sposoby na odzyskanie i zwiększenie sprzedaży
Jeden moduł – dwa sposoby na odzyskanie i zwiększenie sprzedaży Zobacz szczegóły

Zakres prac

  • Stworzyliśmy moduł zapytania o dostępność produktów niedostępnych. Dzięki niemu klient śledzi trendy sprzedażowe, zamawia u dostawców to, co faktycznie interesuje Klientów i generuje sprzedaż – modeluje zamówienia w oparciu o konkretne dane.
  • Zautomatyzowaliśmy zarządzanie powiadomieniami w module – dzięki temu nie generujemy, dodatkowej pracy dla osoby zarządzającej sklepem.
Zobacz szczegóły
Zmniejszenie ilości porzuconych koszyków – Ebmia
Zmniejszenie ilości porzuconych koszyków – Ebmia Zobacz szczegóły

Zakres prac

  • doradziliśmy w wyborze modułu; mamy w tym doświadczenie, więc mogliśmy polecić sprawdzony moduł, który dobrze przetestowaliśmy
  • dzięki naszym pracom naprawczym wydajność działania sklepu poprawiła się o 16-17%, a to wyraźnie wpłynęło na wzrost konwersji
  • przyspieszyliśmy działanie koszyka – z kilku minut do kilkunastu sekund – proces zakupowy przebiega znacznie sprawniej i szybciej, co bez wątpienia wpływa na sprzedaż

Ponad 15 lat doświadczenia w branży

Zobacz szczegóły
Zwiększenie ROAS-u działań promocyjnych – Suzana
Zwiększenie ROAS-u działań promocyjnych – Suzana Zobacz szczegóły

Uspójnienie działań ecommerce, które wzajemnie się uzupełniają oraz ich optymalizacja.

Zakres prac

  • Stworzenie odpowiedniego miksu kanałów, który da niższy udział kosztów.
  • Zoptymalizowanie działań w sieci, żeby były bardziej rentowne i efektywne.
  • Współpraca z większą ilością wydawców i firm, by uniezależnić się od jednej firmy.

Ponad 25k polubień na Facebook

4 273 opinii na TrustedShops

Zobacz szczegóły
Optymalizacja kampanii online – Elwix
Optymalizacja kampanii online – Elwix

Odpowiedzialność za zakup ruchu i wysoką rentowność sprzedaży produktów w e-sklepie.

Zakres prac

  • Opracowywanie strategii oraz taktyk zdobywania wysoko konferującego ruchu.
  • Prowadzenie kampanii reklamowych online i ich stała optymalizacja.
  • Monitoring konkurencji oraz reakcje na jej działania.
  • Ciągłe udoskonalanie sklepu pod kątem użyteczności

Oficjalny dystrybutor marek Lee, Wrangler, Levi’s

Ponad 28 mln zł obrotu rocznie

13 sklepów stacjonarnych

Przygotowanie strategii ecommerce – Organic
Przygotowanie strategii ecommerce – Organic

Rozwój kanałów sprzedaży, optymalizacja działań w ramach Marketing Automation, a także nadzór nad działaniami SEO.

Zakres prac

  • Przygotowanie strategii oraz późniejsza optymalizacja kampanii Google Ads i Facebook Ads.
  • Nadzór nad audytem oraz przygotowaniem strategii SEO.
  • Audyty: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads.
  • Audyt działań w ramach Marketing Automation.
  • Przygotowanie nowych scenariuszy.
  • Analiza ofert i wybór najlepszej agencji SEO.

Ponad 30 sklepów stacjonarnych

Ponad 60 mln zł obrotu rocznie

Zobacz wszystkie realizacje

Baza wiedzy o ecommerce

Zwiększenie sprzedaży w sklepie

26. Strategia ecommerce – jak przestać dryfować i zacząć realizować cel? – Paweł Paszkowski | frisco.pl

32. Lejek sprzedażowy – jak nie przepalać kasy na reklamę? – Paweł Paszkowski | frisco.pl

35. Analityka w ecommerce – dlaczego to nie takie proste jakby się mogło wydawać – Michał Wojas | wojas.pl

Marketing Automation

Marketing Automation – przykłady użycia

51. Jak wdrażać Marketing Automation? – Oskar Lipiński – Daag – Przewodnik po Marketing Automation

57. Dlaczego 40% sklepów nie powinno wdrażać Marketing Automation? – Paweł Szymoniak i Mikołaj Czajkowski

Rozwój sklepu internetowego

27. Skalowanie ecommerce z kilkunastu mln do 40 mln w ciągu roku – Jakub Roskosz | mosquito.pl

58. Jak skutecznie zbudować ecommerce w offline’owej firmie? – Wojciech Juszczak – Baltic Company

28. Jak zostać liderem w branży na przykładzie obuwia sportowego? Łukasz Grajewski – Szopex – Dutkiewicz

Marketing online

24. Skuteczny influencer marketing – jak to robi Mosquito – Jakub Roskosz

65. SEO – jak zbudować strategię i plan działania? – Wojciech Juszczak – Baltic Company

66. Marketing inhouse czy współpraca z agencją? – Rafał Zamojski – prezentmarzen.com

Trendy ecommerce

71. Wyszukiwanie głosowe w ecommerce – przyszłość voice commerce – Michał Blak – Edrone

45. Customer Experience – jak je dobrze robić? – Oskar Lipiński – Daag

Lojalizacja klientów sklepu internetowego – po co mi to?

UX sklepu internetowego

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – najlepsze praktyki UX

Czy koszyk zakupowy w Twoim sklepie spełnia oczekiwania Klientów?

UX sklepu internetowego – czyli zestawienie sklepów PrestaShop z ciekawymi rozwiązaniami user experience

Płatności w sklepie internetowym

Płatności one click – czy jesteśmy na to gotowi? Możliwości i ograniczenia

5 najciekawszych produktów i usług sprzedawanych w modelu subskrypcyjnym

Płatność BLIK-iem w Messengerze

Powered by Trust.Reviews