57. Dlaczego 40% sklepów nie powinno wdrażać Marketing Automation? – Paweł Szymoniak i Mikołaj Czajkowski
Cześć! Dziś kolejna część naszego Przewodnika po Marketing Automation. Tym razem zaprosiliśmy ludzi, którzy wdrażają Marketing Automation jako konsultanci, doradcy. Te osoby pracują całościowo z sklepami, a Marketing Automation to tylko część ich pracy.
Z tego powodu trochę inaczej patrzą na jego użytkowanie, niż agencja, która tylko wdraża MA. Ich celem jest, by Klient w maksymalnym wymiarze wykorzystał potencjał MA.
I podchodzimy do tego z punktu widzenia dużego i małego ecommerce.
Postawiliśmy na praktyczne wskazówki, żadnego albo prawie żadnego wygładzonego PR-owego mówienia, czy jak ja to mówię bez bullshitu marketingowego 🙂
Polecam do posłuchania wszystkim, którzy się zastanawiają nad MA, bo mówimy o tym dlaczego 40% sklepów, które myślą o MA, nie powinno go wdrażać.
Moimi gośćmi są Paweł Szymoniak – założyciel i CEO Strategic Mind oraz Mikołaj Czajkowski – współzałożyciel i właściciel agencji e-commerce Move Closer.
Zapraszam!