
Posiadasz lub prowadzisz sklep internetowy? Dołącz do Rozmów na Zapleczu – podcastu, w którym szczerze wymieniamy się doświadczeniami z e-commerce z właścicielami i managerami e-sklepów o prowadzeniu biznesu. Bez ściemy i po ludzku. Bo to ludzie sprzedają, ludzie kupują i ludzie pracują, żeby to wszystko sprawnie działało. Jeśli szukasz konkretów i autentycznych case’ów z branży e-commerce – jesteś w dobrym miejscu.
A gospodarzem jestem ja – Grzegorz Frątczak – właściciel firmy Convertis, zajmującej się tworzeniem i rozwijaniem sklepów internetowych przyjaznych człowiekowi.

7. Jak sprzedawać w sklepie internetowym wykorzystując siłę marki osobistej? Marcin Osman – OSMPower.pl

6. Jak wygrać wojnę cenową, prowadząc sklep internetowy? – Michał Dyrda – natuli.pl

5. Influencer marketing w sklepie internetowym z odzieżą – przepis na sukces według ‘LeCollet’ Mai Bohosiewicz – Tomasz Kwaśniewski

4. Bankructwo w branży e-commerce – jakich błędów unikać – case studies paradopary.pl – Marcin Zagubień
Strony, osoby i tematy wymienione w podcast’cie: AdWords – system rekalmowy Google CMS -(content management system) system zarządzania treścią – oprogramowanie pozwalające na łatwe utworzenie serwisu WWW oraz jego późniejszą aktualizację i rozbudowę „Delivering happiness”, autor: Tony Hsieh – polskie tłumaczenie: „Dawaj innym szczęście – Ścieżka pasji zysku i celu” – Książka, w której dyrektor […]

3. Sklep internetowy i stacjonarny – jak zbudować synergię? – Michał Tyrakowski
Strony, osoby i tematy wymienione w podcast’cie: tatrnik-sklep.pl – sklep ze sprzętem i akcesoriami dla miłośników outdooru Festiwal Getaway – festiwal fanów outdooru Google Optimize – bezpłatne narzędzie do przeprowadzania testów A/B opineo.pl – niezależna platforma dzielenia się opiniami klientów na temat zakupów w sklepach internetowych osCommerce – platforma do prowadzenia sklepu internetowego SimilarWeb – […]

2. Jak dzięki testom A/B zwiększono konwersję o 30% – na przykładzie sklepu internetowego z akcesoriami fryzjerskimi
Strony, osoby i tematy wymienione w podcast’cie: Google Analytisc – bezpłatne narzędzie do analizy statystyk stron WWW Google Optimize – bezpłatne narzędzie do przeprowadzania testów A/B AdWords – system rekalmowy Google SOTESHOP RWD – Response Web Design, czyli technika projektowania strony www, tak aby jej wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru okna przeglądarki, […]