Jeśli zastanawiasz się jak to jest być marketingowym pionierem, który nie boi się eksperymentować, dziś masz szansę poznać podejście do budowania biznesu i marki by Marcin Majzner.

To co z pewnością można o nim powiedzieć to były prezes… Pomysłodawca i były prezes Cupsell, platformy umożliwiającej sprzedaż spersonalizowanych produktów takich jak koszulki, czy czapki itp. A także były prezes Bdsklep.pl, który ostatnio rzucił nowe światło na to jak można reklamować pasztet w sieci. 🙂 Jak sam o sobie mówi – jest przede wszystkim przedsiębiorcą, który jest zafascynowany Internetem i nie boi się eksperymentować.

Dziś rozmawiamy o tym:

  • skąd brać pomysły na marketing
  • co mają do zaoferowania agencje marketingowe
  • jak stać się pionierem, jeśli chodzi o nowatorskie podejście do marketingu
  • jak wyglądała jego droga w budowaniu e-commerce-u cupsell.pl
  • jak wpadł na pomysł na marketing dla Bdsklep.pl – czyli „live” w branży Food & FMCG
Grzegorz Frątczak

Jego przygoda z eCommerce zaczęła się w 2010 od zbudowania start-upu, który zdobył 20 000 użytkowników. Doświadczony menedżer z dyplomem MBA, coach, a obecnie przede wszystkim przewodnik po ecommerce dla klientów Convertis. W Convertis odpowiada za sprzedaż, marketing i zarządzanie firmą.

UX expert | Strateg | Sprzedawca