Odcinki podcastu w kategorii:

Techniczny ecommerce

Jeśli interesują Cię zagadnienia techniczne i programistyczne, obejrzyj poniższe odcinki podcastu. Znajdziesz w nich wywiady m.in. z programistami, którzy na co dzień pracują dla sklepów internetowych, ale także ze specjalistami, którzy koordynują takie prace i mają ciekawe doświadczenia w temacie, którymi zgodzili się podzielić ze słuchaczami podcastu.

Posłuchaj na:

Lista odcinków w wybranej kategorii

Mogą też zainteresować Cię wpisy blogowe w temacie:
Techniczny ecommerce

Dobre praktyki przy wdrażaniu oprogramowania – czym może skutkować ich lekceważenie?

Cache PrestaShop – jak to dokładnie działa?

Jakie są różnice pomiędzy migracją, aktualizacją i upgrade’em?

Wybór hostingu dla sklepu na PrestaShop

Jakie są różnice między Prestashop 1.6 i Prestashop 1.7?

Google PageSpeed Insights dla Sote Shop i PrestaShop – dlaczego warto poprawiać wyniki i jak się do tego zabrać?

Technologia w służbie ecommerce

Sklep internetowy to oczywiście strategia ecommerce, działania wizerunkowe, marketing, reklamy, obsługa klienta i logistyka. Ale nie zapominajmy, że wszystko to nie mogłoby funkcjonować bez technologii. Prawidłowo zaprojektowany i wdrożony sklep internetowy to znacząca część sukcesu biznesu ecommerce. Podobnie jest z dbałością o aktualizację oprogramowania. Dług technologiczny potrafi bardzo ograniczać rozwój biznesu ecommerce. Dlatego choć inwestycja w nowoczesną, dobrej jakości technologię oraz jej obsługę na wysokim poziomie choć nie jest widoczna na pierwszy rzut oka, to tak naprawdę stanowi fundament sprzedaży online.

Jakie jeszcze rozwiązania technologiczne, oprócz platformy ecommerce, są istotne dla sklepu internetowego?

Platforma ecommerce to podstawa, ale jest jeszcze mnóstwo innych elementów technicznych, które znacząco wpływają na funkcjonowanie sklepu internetowego. Nie zapominajmy jednak o systemach typu ERP, CRM czy systemach służących do obsługi działań marketingowych takich jak automatyzacja marketingu, obsługa social media, analityka. Co istotne, bardzo często systemu te, by działać skutecznie, muszą ze sobą współpracować. Powoduje to, że "na zapleczu" sklepu internetowego wykonywana jest olbrzymia ilość operacji, które czasem są niewidoczne dla oka, ale bez nich funkcjonowanie sklepu byłoby praktycznie niemożliwe. Dlatego oprócz zainteresowania i bycia na bieżąco z nowinkami marketingowymi, właściciel czy osoba zarządzająca sklepem powinna również trzymać rękę na pulsie w tematach technicznych.
Powered by Trust.Reviews