Grzegorz Frątczak - Podcast o branży eCommerce

Sprawdź na kanałach #rozmowynazapleczu dawniej #ekomersowakawa

Podcast

Posiadasz lub prowadzisz sklep internetowy? Dołącz do Rozmów na Zapleczu – podcastu, w którym szczerze wymieniamy się doświadczeniami z e-commerce z właścicielami i managerami e-sklepów o prowadzeniu biznesu. Bez ściemy i po ludzku. Bo to ludzie sprzedają, ludzie kupują i ludzie pracują, żeby to wszystko sprawnie działało. Jeśli szukasz konkretów i autentycznych case’ów z branży e-commerce – jesteś w dobrym miejscu.

A gospodarzem jestem ja – Grzegorz Frątczak – właściciel firmy Convertis, zajmującej się tworzeniem i rozwijaniem sklepów internetowych przyjaznych człowiekowi.


EK 11: Rebranding marki – gdy prawnicy konkurencji zmuszają Cię do zmiany nazwy – Gosia Dziembaj – foonka.store

W 11 odcinku Ekomersowej Kawy moim gościem jest Gosia Dziembaj - współwłaścicielka marki oraz sklepu foonka.store sprzedającego wyjątkowe, designerskie produkty. Produkty FOONKA to połączenie wysokiej jakości tkanin, druku cyfrowego oraz oryginalnego designu inspirowanego naturą – czyli wyjątkowe tekstylia – dla wymagających klientów. Gosia wspólnie ze swoim mężem tworzą produkt y, których oryginalny design zdobywa nagrody i uznanie w konkursach na całym świecie. Jak to się stało, że z jednego, dość prostego pomysłu jakim jest pościel z nadrukiem słomy, udało się stworzyć dobrze prosperujący biznes, a także jak FOONKA (pierwotnie HAYKA), po kilku latach swojej działalności była zmuszona zmienić swoją nazwę, czyli historia o tym, jak zapewnić ochronę swojego znaku towarowego.

EK 10: Jak stworzyć i wypromować polską markę w Internecie? – Adam Kubarski – akardo.pl

W najnowszym odcinku Ekomersowej Kawy moim gościem jest Adam Kubarski pomysłodawca i właściciel sklepu akardo.pl. Sklepu, który produkuje i sprzedaje polskie buty tworzone przez polskich rzemieślników. Jak twierdzi mój rozmówca sklep łączy w sobie dwa światy: miłość do butów i pasję do sprzedaży internetowej. Wykorzystuje potencjał jaki tkwi w lokalnych małych zakładach szewskich, a także siłę i rozmach, którą daje Internet. Dziś historia o tym jak Adam stworzył i wypromował markę Akardo na polskim rynku obuwniczym.

EK 09: Pracownik sklepu internetowego – kogo warto zatrudnić? Agata Chmielewska

W najnowszym odcinku Ekomersowej Kawy moim gościem jest Agata Chmielewska. Doświadczony e-commerce manager, osoba która przeszła długą drogę pracując w różnych sklepach internetowych i zdobywając szerokie doświadczenie związane zarówno z obsługą klienta, jak i z zarządzaniem asortymentem, logistyką sklepu, czy marketingiem internetowym. Obecnie Agata współpracuje projektowo układa procesy i wdraża strategie wiązane z email marketingiem i marketing automation, content marketingiem i szeroko pojętym  usability. W tym odcinku nasza rozmowa skoncentrowała się na tematach związanych budowaniem zespołu i doborem pracowników. Każdy właściciel sklepu wie,  jak ważne jest zatrudnienie odpowiednich osób, dzięki którym realizowanie strategii sklepu jest możliwe.

EK 08: Nowatorski marketing w e-commerce – Marcin Majzner

Jeśli zastanawiasz się jak to jest być marketingowym pionierem, który nie boi się eksperymentować, dziś masz szansę poznać podejście do budowania biznesu i marki by Marcin Majzner. To co z pewnością można o nim powiedzieć to były prezes… Twórca i były prezes Cupsell, platformy umożliwiającej sprzedaż spersonalizowanych produktów takich jak koszulki, czy czapki itp. A także były prezes Bdsklep.pl, który ostatnio rzucił nowe światło na to jak można reklamować pasztet w sieci. :-) Jak sam o sobie mówi – jest przede wszystkim przedsiębiorcą, który jest zafascynowany Internetem i nie boi się eksperymentować.

EK 07: Jak sprzedawać w sklepie internetowym wykorzystując siłę marki osobistej? Marcin Osman – OSMPower.pl

W siódmym odcinku Ekomersowej Kawy rozmawiam z Marcinem Osmanem, który jest właścicielem wydawnictwa OSMPower.pl, sprzedającego w internecie książki o tematyce biznesowej i rozwojowej. W portfolio wydawnictwa znajdują się książki takich autorów jak: Anthony Robbins, Felix Dennis, czy Todd Henry. Rozmawiamy o tym, w jaki sposób Marcin wykorzystuje i buduje swoją markę osobistą jako narzędzie strategii marketingowej swojego wydawnictwa.

EK 06: Jak wygrać wojnę cenową, prowadząc sklep internetowy? – Michał Dyrda – natuli.pl

W szóstym odcinku Ekomersowej Kawy rozmawiamy o tym jak budować i prowadzić biznes na rynku księgarni internetowych, czyli w branży bardzo wymagającej i trudnej ze względu na dużą konkurencję i wszechobecną walkę cenową. Będzie o tym jak odnaleźć swój sposób na to, by zaistnieć na rynku, jak tworzyć wartościowy content i budować strategię firmy.