86. Automatyzacja reklam – czy to działa? – Oskar Wojciechowski
Cześć! Dzisiaj goszczę Oskara Wojciechowskiego – eksperta od performance marketingu. Będziemy rozmawiać o automatyzacji reklam w ecommerce. Czy automatyzacja w reklamach rzeczywiście się sprawdza? A może firmy robią nas w bambuko? Czy agencje będą w przyszłości jeszcze potrzebne? A może AI ustawi wszystko za nas i pozwoli zaoszczędzić kilka-kilkanaście tysięcy? Na te i wiele innych pytań odpowie Oskar w tym odcinku. Zapraszam do posłuchania!
W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:
- Automatyzacje reklam – czy to działa?
- Branże, w których automatyzacje (nie)działają
- Współpraca z agencją – jak do tego podejść? I czego wymagać?
- Umiejętności in-house – ile trwa wyszkolenie pracownika i co daje?
- Problemy z automatyzacjami
- Ile pieniędzy potrzeba na start z automatyzacjami?
O Oskarze Wojciechowskim
Z Ecommerce i Digital Marketingiem jest związany od 2016 roku, w tym od przeszło 5 lat specjalizuje się w Performance Marketingu. Pracował zarówno po stronie klienta, jak również w małych, butikowych agencjach i dużych domach mediowych, zarządzając zespołami marketingowymi i obsługując w tym czasie klientów z wielu branż, z budżetami od 2000 zł do 200 000 zł / mc.
Aktualnie pracuje jako konsultant ecommerce i marketingu, pomagając firmom zwiększać sprzedaż w Internecie. Na co dzień prowadzi również szkolenia z zakresu obsługi systemów reklamowych, analityki internetowej i projektowania lejków marketingowych. Występuje również gościnnie na uczelniach wyższych, webinarach i konferencjach marketingowych.