84. Analityka w sklepie internetowym – jak wykorzystać dane w ecommerce? Mariusz Michalczuk – Conversion

Data publikacji:

Cześć! Dzisiaj  goszczę Mariusza Michalczuka – CEO & Co-foundera Conversion. Analityką internetową zajmuje się od ponad 10 lat. Wdraża, konfiguruje i wykorzystuje narzędzia analityczne do optymalizacji działań marketingowych swoich klientów. Będziemy rozmawiać o tym, po co komu analityka w sklepie internetowym, w jaki sposób może ona pomóc zoptymalizować działanie ecommerce, dlaczego każdą podstronę należy traktować jako lejek sprzedażowy i nie tylko. Zapraszam do posłuchania.

W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:

  • Jak zmienić użytkownika w Klienta?
  • Po co Ci analityka w sklepie internetowym?
  • Dlaczego każdą podstronę należy traktować jako lejek sprzedażowy?
  • Jak zoptymalizować Twój ecommerce dzięki danym? 
  • Co to jest maksimum lokalne w ecommerce?
  • Jak podejmować dobre decyzje w firmie?

O Mariuszu Michalczuku

CEO & Co-founder Conversion. Fan analizy danych, którą zainteresował się już na studiach – ukończył metody ilościowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Analityką internetową zajmuje się od ponad 10 lat. Wdraża, konfiguruje i wykorzystuje narzędzia analityczne do optymalizacji działań marketingowych swoich klientów. Oprócz zrealizowania setek projektów analitycznych przeszkolił tysiące ludzi, których zaraził swoją pasją do analityki. Aktywnie dzieli się wiedzą na LinkedInie oraz w YouTube, gdzie stworzył kanał AnalyticsLAB.

Zapraszam do posłuchania.

Słuchaj nas na: