Grzegorz Frątczak - Podcast o branży eCommerce

Sprawdź na kanałach #rozmowynazapleczu dawniej #ekomersowakawa

Podcast

Posiadasz lub prowadzisz sklep internetowy? Dołącz do Rozmów na Zapleczu – podcastu, w którym szczerze wymieniamy się doświadczeniami z e-commerce z właścicielami i managerami e-sklepów o prowadzeniu biznesu. Bez ściemy i po ludzku. Bo to ludzie sprzedają, ludzie kupują i ludzie pracują, żeby to wszystko sprawnie działało. Jeśli szukasz konkretów i autentycznych case’ów z branży e-commerce – jesteś w dobrym miejscu.

A gospodarzem jestem ja – Grzegorz Frątczak – właściciel firmy Convertis, zajmującej się tworzeniem i rozwijaniem sklepów internetowych przyjaznych człowiekowi.


9. Pracownik sklepu internetowego – kogo warto zatrudnić? Agata Chmielewska

W najnowszym odcinku Ekomersowej Kawy moim gościem jest Agata Chmielewska. Doświadczony e-commerce manager, osoba która przeszła długą drogę pracując w różnych sklepach internetowych i zdobywając szerokie doświadczenie związane zarówno z obsługą klienta, jak i z zarządzaniem asortymentem, logistyką sklepu, czy marketingiem internetowym. Obecnie Agata współpracuje projektowo układa procesy i wdraża strategie wiązane z email marketingiem i marketing automation, content marketingiem i szeroko pojętym  usability. W tym odcinku nasza rozmowa skoncentrowała się na tematach związanych budowaniem zespołu i doborem pracowników. Każdy właściciel sklepu wie,  jak ważne jest zatrudnienie odpowiednich osób, dzięki którym realizowanie strategii sklepu jest możliwe.

8. Nowatorski marketing w e-commerce – Marcin Majzner

Jeśli zastanawiasz się jak to jest być marketingowym pionierem, który nie boi się eksperymentować, dziś masz szansę poznać podejście do budowania biznesu i marki by Marcin Majzner. To co z pewnością można o nim powiedzieć to były prezes… Twórca i były prezes Cupsell, platformy umożliwiającej sprzedaż spersonalizowanych produktów takich jak koszulki, czy czapki itp. A także były prezes Bdsklep.pl, który ostatnio rzucił nowe światło na to jak można reklamować pasztet w sieci. :-) Jak sam o sobie mówi – jest przede wszystkim przedsiębiorcą, który jest zafascynowany Internetem i nie boi się eksperymentować.

7. Jak sprzedawać w sklepie internetowym wykorzystując siłę marki osobistej? Marcin Osman – OSMPower.pl

W siódmym odcinku Ekomersowej Kawy rozmawiam z Marcinem Osmanem, który jest właścicielem wydawnictwa OSMPower.pl, sprzedającego w internecie książki o tematyce biznesowej i rozwojowej. W portfolio wydawnictwa znajdują się książki takich autorów jak: Anthony Robbins, Felix Dennis, czy Todd Henry. Rozmawiamy o tym, w jaki sposób Marcin wykorzystuje i buduje swoją markę osobistą jako narzędzie strategii marketingowej swojego wydawnictwa.

6. Jak wygrać wojnę cenową, prowadząc sklep internetowy? – Michał Dyrda – natuli.pl

W szóstym odcinku Ekomersowej Kawy rozmawiamy o tym jak budować i prowadzić biznes na rynku księgarni internetowych, czyli w branży bardzo wymagającej i trudnej ze względu na dużą konkurencję i wszechobecną walkę cenową. Będzie o tym jak odnaleźć swój sposób na to, by zaistnieć na rynku, jak tworzyć wartościowy content i budować strategię firmy.

5. Influencer marketing w sklepie internetowym z odzieżą – przepis na sukces według ‘LeCollet’ Mai Bohosiewicz – Tomasz Kwaśniewski

W piątym odcinku Ekomersowej Kawy przedstawiam Wam  inspirującą historię sklepu Le Collet, który w bardzo krótkim czasie na Instagramie zyskała 87 tysięcy followersów. Z rozmowy z Tomkiem Kwaśniewskim dowiesz się  o jego doświadczeniach w tworzeniu marki modowej i sklepu internetowego, a także specyfiki współpracy z influencerami.

4. Bankructwo w branży e-commerce – jakich błędów unikać – case studies paradopary.pl – Marcin Zagubień

Strony, osoby i tematy wymienione w podcast’cie: AdWords – system rekalmowy Google CMS -(content management system) system zarządzania treścią – oprogramowanie pozwalające na łatwe utworzenie serwisu WWW oraz jego późniejszą aktualizację i rozbudowę „Delivering happiness”, autor: Tony Hsieh – polskie tłumaczenie: „Dawaj innym szczęście – Ścieżka pasji zysku i celu” – Książka, w której dyrektor […]