Dawać i czerpać. Uczyć się i dzielić wiedzą...
Sprawdź na kanałach #ekomersowakawa

Podcast

Posiadasz lub prowadzisz sklep internetowy? Ekomersowa Kawa to podcast, który stworzyłem dla wszystkich tych, którzy szukają inspirujących treści, informacji jak rozwiązać konkretne problemy prowadząc i rozwijając sklepy internetowe oraz wskazówek z zakresu e-commerce.

Ja nazywam się Grzegorz Frątczak i prowadzę firmę, która zajmuje się właśnie tworzeniem i rozwijaniem sklepów internetowych. W tym podcaście rozmawiam z właścicielami e-sklepów oraz z e-commerce managerami o tym, jak prowadzą swoją działalność w internecie, o ich doświadczeniach i przemyśleniach. Pokazuję i odkrywam to, jak budują swój biznes i realizują cele zawodowe i prywatne. Będzie dużo faktów, przemyśleń, a także przykładów opartych na ich doświadczeniach.


EK 07: Jak sprzedawać w sklepie internetowym wykorzystując siłę marki osobistej? Marcin Osman – OSMPower.pl

W siódmym odcinku Ekomersowej Kawy rozmawiam z Marcinem Osmanem, który jest właścicielem wydawnictwa OSMPower.pl, sprzedającego w internecie książki o tematyce biznesowej i rozwojowej. W portfolio wydawnictwa znajdują się książki takich autorów jak: Anthony Robbins, Felix Dennis, czy Todd Henry. Rozmawiamy o tym, w jaki sposób Marcin wykorzystuje i buduje swoją markę osobistą jako narzędzie strategii marketingowej swojego wydawnictwa.

EK 06: Jak wygrać wojnę cenową, prowadząc sklep internetowy? – Michał Dyrda – natuli.pl

W szóstym odcinku Ekomersowej Kawy rozmawiamy o tym jak budować i prowadzić biznes na rynku księgarni internetowych, czyli w branży bardzo wymagającej i trudnej ze względu na dużą konkurencję i wszechobecną walkę cenową. Będzie o tym jak odnaleźć swój sposób na to, by zaistnieć na rynku, jak tworzyć wartościowy content i budować strategię firmy.

EK 04: Bankructwo w branży e-commerce – jakich błędów unikać – case studies paradopary.pl – Marcin Zagubień

Podcast do czytania Grzegorz: Cześć, Marcin! Marcin: Cześć, Grzegorz. G: Przed Wami Marcin Zagubień, były szef i były właściciel sklepu paradopary.pl. Dziś poznamy historię o tym, jak Marcin pozbył się, mówiąc brutalnie, sklepu, który osiągnął obrót 2 mln rocznie. Marcin, zapytam cię o to, co się wydarzyło, bo to ciekawa historia, która pokazuje to, jak […]

EK 03: Sklep internetowy i stacjonarny – jak zbudować synergię? – Michał Tyrakowski

Podcast do czytania – transkrypcja odcinka Grzegorz: Cześć Michał Michał: Witam G: Michał dziękuję, że przyjąłeś moje zaproszenie do podcastu i do rozmowy ze mną. M: Również dziękuję za zaproszenie. G: Może zaczniemy od tego – powiedz mi jak długo jesteś już e-commerce? M: Nasz sklep, czyli sklep górski Taternik ma stronę internetową już od […]

EK 02: Jak dzięki testom A/B zwiększono konwersję o 30% – na przykładzie sklepu internetowego z akcesoriami fryzjerskimi

Podcast do czytania – transkrypcja odcinka Grzegorz: Cześć Tomku! Witam Cię serdecznie w podcas’cie: “Ekomersowa Kawa”. Co tam dzisiaj u Ciebie słychać? Tomek: Cześć Grzegorzu! Wszystko dobrze, dziękuję bardzo. G: Tomku, powiedz mi i słuchaczom, czym się zajmujesz obecnie w życiu zawodowym? T: Jeśli chodzi o sklepy internetowe, zajmuje się nimi od 2012 roku – […]