Grzegorz Frątczak - Podcast o branży eCommerce

Sprawdź na kanałach #ekomersowakawa

Podcast

Posiadasz lub prowadzisz sklep internetowy? Ekomersowa Kawa to podcast, który stworzyłem dla wszystkich tych, którzy szukają inspirujących treści, informacji jak rozwiązać konkretne problemy prowadząc i rozwijając sklepy internetowe oraz wskazówek z zakresu e-commerce.

Ja nazywam się Grzegorz Frątczak i prowadzę firmę, która zajmuje się właśnie tworzeniem i rozwijaniem sklepów internetowych. W tym podcaście rozmawiam z właścicielami e-sklepów oraz z e-commerce managerami o tym, jak prowadzą swoją działalność w internecie, o ich doświadczeniach i przemyśleniach. Pokazuję i odkrywam to, jak budują swój biznes i realizują cele zawodowe i prywatne. Będzie dużo faktów, przemyśleń, a także przykładów opartych na ich doświadczeniach.


EK 09: Pracownik sklepu internetowego – kogo warto zatrudnić? Agata Chmielewska

W najnowszym odcinku Ekomersowej Kawy moim gościem jest Agata Chmielewska. Doświadczony e-commerce manager, osoba która przeszła długą drogę pracując w różnych sklepach internetowych i zdobywając szerokie doświadczenie związane zarówno z obsługą klienta, jak i z zarządzaniem asortymentem, logistyką sklepu, czy marketingiem internetowym. Obecnie Agata współpracuje projektowo układa procesy i wdraża strategie wiązane z email marketingiem i marketing automation, content marketingiem i szeroko pojętym  usability. W tym odcinku nasza rozmowa skoncentrowała się na tematach związanych budowaniem zespołu i doborem pracowników. Każdy właściciel sklepu wie,  jak ważne jest zatrudnienie odpowiednich osób, dzięki którym realizowanie strategii sklepu jest możliwe.

EK 08: Nowatorski marketing w e-commerce – Marcin Majzner

Jeśli zastanawiasz się jak to jest być marketingowym pionierem, który nie boi się eksperymentować, dziś masz szansę poznać podejście do budowania biznesu i marki by Marcin Majzner. To co z pewnością można o nim powiedzieć to były prezes… Twórca i były prezes Cupsell, platformy umożliwiającej sprzedaż spersonalizowanych produktów takich jak koszulki, czy czapki itp. A także były prezes Bdsklep.pl, który ostatnio rzucił nowe światło na to jak można reklamować pasztet w sieci. :-) Jak sam o sobie mówi – jest przede wszystkim przedsiębiorcą, który jest zafascynowany Internetem i nie boi się eksperymentować.

EK 07: Jak sprzedawać w sklepie internetowym wykorzystując siłę marki osobistej? Marcin Osman – OSMPower.pl

W siódmym odcinku Ekomersowej Kawy rozmawiam z Marcinem Osmanem, który jest właścicielem wydawnictwa OSMPower.pl, sprzedającego w internecie książki o tematyce biznesowej i rozwojowej. W portfolio wydawnictwa znajdują się książki takich autorów jak: Anthony Robbins, Felix Dennis, czy Todd Henry. Rozmawiamy o tym, w jaki sposób Marcin wykorzystuje i buduje swoją markę osobistą jako narzędzie strategii marketingowej swojego wydawnictwa.

EK 06: Jak wygrać wojnę cenową, prowadząc sklep internetowy? – Michał Dyrda – natuli.pl

W szóstym odcinku Ekomersowej Kawy rozmawiamy o tym jak budować i prowadzić biznes na rynku księgarni internetowych, czyli w branży bardzo wymagającej i trudnej ze względu na dużą konkurencję i wszechobecną walkę cenową. Będzie o tym jak odnaleźć swój sposób na to, by zaistnieć na rynku, jak tworzyć wartościowy content i budować strategię firmy.

EK 04: Bankructwo w branży e-commerce – jakich błędów unikać – case studies paradopary.pl – Marcin Zagubień

Podcast do czytania Grzegorz: Cześć, Marcin! Marcin: Cześć, Grzegorz. G: Przed Wami Marcin Zagubień, były szef i były właściciel sklepu paradopary.pl. Dziś poznamy historię o tym, jak Marcin pozbył się, mówiąc brutalnie, sklepu, który osiągnął obrót 2 mln rocznie. Marcin, zapytam cię o to, co się wydarzyło, bo to ciekawa historia, która pokazuje to, jak […]