Gwarantujemy, że będzie Ci z nami dobrze, jeśli zawiedziemy - zwracamy pieniądze. Gwarancją są objęte prace do 15 godzin w pierwszym miesiącu współpracy!
PrestaShop pomoc
Pomagamy sklepom opartym na PrestaShop we wszelkich tematach programistycznych.
- Wybierz jednorazowy pakiet godzin lub korzystną opcję stałego wsparcia programistycznego.
- Doświadczeni programiści na pokładzie.
- Eksperci marketingu oraz e-commerce w zespole - kompleksowe wsparcie sklepów internetowych.
Jesteśmy członkiem programu PrestaShop Experts
Convertis w liczbach
9
lat na rynku
23+
specjalistów w zespole
60+
sklepów pod naszą opieką
4,5mln+
naszego obrotu netto w 2023
Obsługa sklepów opartych na PrestaShop
1
Wszelkie aktualizacje w Twoim sklepie.
2
Przeniesienie sklepu ze starszych wersji PrestaShop do najnowszej wersji.
3
Optymalizacja Twojego sklepu internetowego pod kątem technicznym, UX i innymi.
4
Naprawa błędów w sklepie.
5
Diagnoza problemów z działaniem sklepu oraz usunięcie błędów.
6
Weryfikacja hostingu oraz wsparcie w procesie bezbolesnego przeniesienia na lepiej dopasowany serwer.
7
Instalacja modułów lub stworzenie modułu, którego potrzebujesz.
8
Dodanie do sklepu nowych funkcjonalności.
9
Przyspieszenie działania sklepu.
10
Wszelkie prace, które wpłyną na rozwój Twojego sklepu
11
W razie potrzeby konsultacja z zakresu e-commerce oraz marketingu.
Możesz skorzystać z naszej pomocy technicznej w dopasowanej do Twoich potrzeb formie
Wiemy, że pomoc techniczna w sklepie internetowym może być potrzebna od czasu do czasu albo stale - co miesiąc, nie tylko by naprawiać błędy, dokonywać aktualizacji, ale też na bieżąco rozwijać biznes. Dostosowaliśmy do tego naszą ofertę i dzięki temu możesz wybrać, czy chcesz związać się z nami na stałe czy też wykupić jednorazowo konkretną ilość godzin pracy programisty. Zobacz jakie opcje współpracy proponujemy i wybierz najlepszą dla siebie. Pierwsze 16 godzin prac w pierwszym miesiącu współpracy jest objętych Gwarancją Satysfakcji.
Pomoc techniczna dla sklepów - pakiet godzin
Usługa obejmuje minimum 15 godzin pomocy technicznej wykonywanej przez zespół techniczny. Godziny wykupujesz jednorazowo i wykorzystujesz na ustalone prace, których wymaga Twój sklep internetowy.
Jak przebiega proces?
Drobne zadanie
Wstępna ocena
Wycena
Płatność
Realizacja w 14 dni
Skomplikowane zadanie
Wstępna ocena
Płatność za studium wykonalności
Studium wykonalności z wyceną
Akceptacja wyceny
Płatność za zadanie
Realizacja w 14 dni
Jakie są zasady współpracy w ramach pakietu godzin pomocy technicznej?
1. Realizacja zadania w uzgodnionym czasie.
2. Rozliczenie według rzeczywistego czasu w modelu Time & Materials.
3. Raport podsumowujący na koniec — z dokładnym opisem wykonanych prac i rozliczeniem godzin.
4. Opieka dedykowanego Koordynatora — w każdym momencie masz kontrolę nad sytuacją.
5. Na początek stawka jak dla stałych Klientów.
6. Gwarancja Satysfakcji — jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań, zwracamy koszty naszych prac. Gwarancja obejmuje prace do 15h.
Stałe wsparcie sklepów internetowych
Ustalona ilość godzin, którą co miesiąc programiści będą mieli do Twojej dyspozycji. Na co dokładnie je wykorzystasz? Wszystko będzie zależne od Twoich potrzeb. Sam decydujesz i zlecasz nam prace lub Twój Koordynator proponuje rozwiązania, które rozwiną Twój sklep internetowy.
Jak przebiega proces rozpoczęcia współpracy?
Tydzień I Uzgodnienie warunków i podpisanie umowy
Tydzień II Przedstawienie Koordynatora, rozpoczęcie onboardingu, ustalenie kolejki zadań
Tydzień III Realizacja pierwszych zadań
Jakie są zasady współpracy w ramach stałego wsparcia programistycznego?
1. Umowa na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia: do końca bieżącego miesiąca. Chcemy, żebyś był z nami dlatego, że jesteś zadowolony z usługi, a nie dlatego, że nie masz wyjścia przez kiepską umowę.
2. Zawsze znajdziemy czas na gaszenie pożaru — nie zostawimy Cię bez pomocy w nagłych sytuacjach. Robimy wszystko, co w naszej mocy, by Twój sklep sprzedawał bez przerw i zakłóceń.
3. Taka sama stawka godzinowa dla prac ekspresowych jak dla standardowych.
4. Masz stały kontakt mailowy i telefoniczny ze swoim Koordynatorem.
5. Cały czas znasz status prac — Twój Koordynator przekazuje Ci na bieżąco informacje odnośnie projektu oraz udziela odpowiedzi na Twoje pytania.
6. Rozliczamy się w modelu Time & Materials, czyli według rzeczywistego czasu poświęconego na pracę.
7. Co miesiąc otrzymujesz raporty ze szczegółami i dzięki temu dokładnie wiesz, ile godzin pracowaliśmy nad konkretnymi zadaniami. Masz projekt i opłacone godziny pod kontrolą.
8. Płatność za cykl rozliczeniowy po jego zakończeniu. Nie płacisz za nic z góry — nie kupujesz kota w worku.
9. Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące — nie musisz martwić się, że przepada to, za co płacisz. Wykorzystasz opłacone godziny wtedy, gdy będziesz potrzebować.
Gwarantujemy, że będzie Ci z nami dobrze, jeśli zawiedziemy - zwracamy pieniądze. Gwarancją są objęte prace do 15 godzin w pierwszym miesiącu współpracy!
Obsługa sklepu - zadanie na próbę
Zanim wejdziesz w większą współpracę, chcesz sprawdzić, jak się z nami pracuje? Zleć nam zadanie na próbę.
Jak przebiega proces?
Drobne zadanie
Wstępna ocena
Wycena
Płatność
Realizacja w 14 dni
Skomplikowane zadanie
Wstępna ocena
Płatność za studium wykonalności
Studium wykonalności z wyceną
Akceptacja wyceny
Płatność za zadanie
Realizacja w 14 dni
Jakie są zasady zadania programistycznego na próbę?
1. Gwarancja Satysfakcji - jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań, zwracamy Ci koszty naszych prac. Gwarancja obejmuje prace do 15h.
2. Wykonanie zadania w określonym czasie.
3. Rozliczenie według rzeczywistego czasu w modelu Time & Materials.
4. Raport podsumowujący na koniec — z dokładnym opisem wykonanych prac i rozliczeniem godzin.
5. Opieka dedykowanego Koordynatora — w każdym momencie masz kontrolę nad sytuacją.
6. Na początek stawka jak dla stałych Klientów.
Chcesz poznać więcej szczegółów?
Gwarantujemy, że będzie Ci z nami dobrze, jeśli zawiedziemy
- zwracamy pieniądze. Gwarancją są objęte prace do 15 godzin!
Nasi programiści
Z kim będziesz współpracowaćBędziesz współpracować z całym zespołem programistów doświadczonych w pracy ze sklepami opartymi na PrestaShop. W Convertis nie dopuszczamy do pracy z Klientem juniorów, zarówno pod kątem programowania jak i koordynowania działań. Do Twojego sklepu zostanie przydzielony konkretny programista, ale będzie on wspierany przez cały zespół. Co to da Twojemu sklepowi?
Jakie wynikają z tego korzyści dla Ciebie?
- Dzięki temu będziesz mieć do dyspozycji doświadczenie wielu osób, a nie tylko jednej. Nasz zespół ściśle ze sobą współpracuje i konsultuje się oraz dzieli wiedzą, co jest szczególnie istotne w skomplikowanych przypadkach.
- W razie urlopu czy choroby programisty nie będziesz musiał się martwić o zastój w pracach. Ułożymy harmonogram tak, by koledzy zastąpili nieobecną osobę. Jest to duża przewaga nad usługą wykonywaną przez freelancera.
- Nie będziesz się martwić, że Twój programista odejdzie, zwolni się, znajdzie sobie inną pracę i zostawi Cię na lodzie. Mamy na tyle liczny zespół, że w razie odejścia któregoś z jego członków, pozostali przejmują jego prace, a my szukamy następcy. Nie będziesz musiał się zajmować rekrutacją ani martwić o to, że Twój sklep pozostanie bez opieki - jest to duża przewaga nad zatrudnieniem programisty in-house (wewnątrz firmy).
- W przypadku nagłej awarii w Twoim sklepie nawet o późnej porze lub w weekend, mamy do dyspozycji cały zespół i jest duże prawdopodobieństwo, że któryś z programistów znajdzie czas, by szybko usunąć usterkę.
- Oczywiście w zespole są również koordynatorzy, którzy czuwają nad przebiegiem prac i są w kontakcie z Klientem.
Nasze realizacje na PrestaShop
Podział koszyka ze względu na podmiot sprzedający i ograniczenie dostępu do produktów alkoholowych osobom niepełnoletnim
Zakres prac
- Wdrożenie funkcjonalności umożliwiających podział zamówienia i przypisywanie produktów do konkretnego, sprzedającego je podmiotu oraz innych wymaganych prawnie rozwiązań, wskazujących na rozdzielność spółek.
- Analiza wykonalności wdrożenia pozwalającego na rozdzielenie płatności za zamówienie na etapie jej księgowania.
- Stworzenie funkcjonalności ograniczającej dostęp do produktów alkoholowych, jeśli Klient nie złoży oświadczenia o pełnoletności.
Produkty pochodzące wyłącznie od polskich rolników
Ponad 21k polubień na Facebooku
Przeniesienie strony na nowy serwer oraz stworzenie nowej grafiki.
Zakres prac
- Moduł do zarządzania etykietami produktów.
- Możliwość łatwego łączenia powiązanych modeli.
- Banery i zdjęcia produktów obsługujące video.
- Dodatkowe zdjęcia przy produkcie.
- Projekt karty produktu.
Ponad 11k polubień na Facebooku
15 lat doświadczenia w branży
Optymalizacja sklepu, poprawa UX oraz uporządkowanie kodu.
Zakres prac
- Optymalizacja szybkości działania sklepu.
- Uporządkowanie kodu – sklep miał być oparty na modułach, nic w kodzie nie miało być zaszyte na sztywno.
- Optymalizacja sklepu, by możliwy był szybki wzrost – obroty firmy w krótkim czasie wzrosły kilkukrotnie.
- Poprawa UX na podstawie wytycznych od agencji.
Ponad 294k followersów na Instagramie
Ponad 649k polubień na Facebooku
Około 40 mln zł obrotu w 2020
Optymalizacja obsługi zamówień oraz przygotowanie witryny przy wzmożonym ruchu na stronie.
Zakres prac
- Wprowadzenie zmian w sklepie Lecollet.pl, które umożliwiłyby umieszczanie w nich premierowych produktów jeszcze przed uruchomieniem ich sprzedaży.
- Przygotowanie witryny do ruchu na poziomie 1000-2000 użytkowników jednocześnie.
- Zapewnienie bezproblemowej obsługi zamówień przy wzmożonym ruchu na stronie.
119k followersów na Instagramie
Ponad 19k polubień na Facebooku
Marka Mai Bohosiewicz
Zobacz opinie naszych klientów
Taktyka działań, przejrzystość i profesjonalizm. Doceniam też fakt bezpośredniej i szczerej komunikacji, bez ściemy i owijania w bawełnę. Pracujemy razem na wielu płaszczyznach.
Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający mosquito.pl
Poprawka modułu cen przez dodanie zmiany stawek to po prostu petarda!! Pomysł rewelacja a wykonanie perfekcyjne.(...)Bardzo dziękuję za doskonałą pracę. (..) Z kilku źródeł uzyskaliśmy informację, że nie da się takiego rozwiązania wdrożyć wewnątrz Presty - jak widać się da!
Antoni Dmowski, COO poranapola.pl
Pełen profesjonalizm i zaangażowanie, dokładność, doskonały nadzór nad projektem. Wybór dobrej agencji trwał u nas długo, ale było warto.
Anna Serwan-Ohryzko, Właścicielka aptekana83.pl
Bardzo profesjonalna ekipa, na której można polegać! Szybki kontakt z projekt managerem - dogłębne przedyskutowanie problemów oraz wspólne szukanie rozwiązań. Polecam z czystą odpowiedzialnością!
Radosław Malinowski - E-commerce Manager Barberstore.pl
Cieszę się tej współpracy, ponieważ projekty idą do przodu, nie cofamy się żeby naprawiać błędy, jesteście otwarci i nastawieni na TAK.
Tomasz Bączyk, Członek Zarządu JLD.pl
W Convertis zespół specjalistów pracuje razem
dla Twojego sklepu
PrestaShop w liczbach
Niech liczby mówią same za siebie
300 tys.
sklepów na PrestaShop na świecie
22 mld Eur
łączny przychód wygenerowany przez sklepy PrestaShop w 2020 roku
20 tys.
sklepów na PrestaShop w Polsce
1 mln
tyle osób liczy społeczność PrestaShop
Dane z 2020 roku - źródło: https://www.prestashop.com/pl
PrestaShop to ogrom możliwości
Dzięki temu nie ma obaw, że wkrótce system przestanie być rozwijany i przestanie nadążać za rozwojem rynku e-commerce
Dostępnych jest też wiele darmowych lub tanich szablonów, które w razie potrzeby można zmodyfikować, aby dostosować design do potrzeb konkretnego sklepu
Czyli otrzymujesz je wraz z darmową wersją, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.
Wśród nich zarówno darmowe jak i płatne oraz ciągle tworzone są nowe. Dzięki temu wiele funkcjonalności można wdrożyć szybko i stosunkowo niewielkim kosztem.
System daje ogromne możliwości modyfikacji, dlatego możesz mieć w swoim sklepie praktycznie każdą funkcję, jakiej Twój biznes może potrzebować.
Jest intuicyjny, więc każda nowa osoba może bez większych problemów nauczyć się jego obsługi.
Nie posiada masy zbędnych dodatków, których większości pewnie nigdy nie użyjesz.
W przeciwieństwie do rozwiązań typu Saas, daje ogrom możliwości - można je dopasować do potrzeb wielu branż. Jest systemem świetnym zarówno dla sklepów internetowych B2C jaki B2B..
Dzięki temu PrestaShop może Ci towarzyszyć przez długie lata.
System zajął I miejsce w Rankingu platform sklepów internetowych pod kątem dostosowania do pozycjonowania przygotowanym przez agencję Widoczni, dla których pozycjonowanie stron internetowych to chleb powszedni.
Dotyczy to zarówno danych samego sklepu jak i klientów, co jest tak istotne w dzisiejszych czasach dla każdego właściciela e-commerce'u.
Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
Wsparcie e-commerce
Wyniki Twojego sklepu internetowego nie są zadowalające, a konkurencja depcze Ci po piętach? Gubisz się w zmieniających się w ogromnym tempie trendach e-commerce i nie masz czasu na generowanie pomysłów oraz nadzór nad pracą agencji? Skorzystaj z usługi Niezależnego E-commerce Managera. Nasz ekspert z kilkunastoletnim stażem oraz kompleksową wiedzą z zakresu e-commerce zaopiekuje się Twoim sklepem.
Zobacz szczegółyAudyt UX sklepu internetowego
Nie wiesz, jak użytkownicy Twojego sklepu nie stają się Twoimi klientami? Nie wiesz, które miejsca blokują ich przed dokonaniem zakupu? Przeprowadzimy audyt użyteczności (UX) Twojego sklepu i doradzimy skuteczne zmiany. Nie masz zaplecza technicznego, by je wprowadzić? Nie szkodzi - nasz zespół programistów również może wykonać te prace dla Ciebie.
Zobacz szczegółyAudyt Page Speed sklepu
Prędkość strony to jeden z kluczowych czynników decydujących o dokonaniu zakupu lub opuszczeniu sklepu internetowego bez zakupów. Test prędkości Twojego sklepu pozostawia wiele do życzenia, ale Ty nie wiesz, jak sprawić, by go poprawić i tym samym wpłynąć pozytywnie na współczynnik konwersji? Przeprowadzimy audyt Page Speed Twojego sklepu i wskażemy sposoby na poprawienie wskaźników, a w razie potrzeby również je wdrożymy.
Zobacz szczegóły