Ułatwiaj klientom zakupy
Audyt UX
Wydaje Ci się, że wszystko w Twoim sklepie śmiga, a jednak słupki sprzedaży nie napawają entuzjazmem. Dlaczego klienci nie finalizują zakupów? Dlaczego tak szybko opuszczają stronę albo zostawiają za sobą pełny koszyk? Możemy to sprawdzić i poprawić!
Umów się na rozmowęDo czego jest potrzebny Audyt UX?
Zgubiłeś się kiedyś w osiedlowym markecie, szukając masła czy mleka? Pewnie nie było to zbyt przyjemne, prawda? Podobnie jest ze sklepami internetowymi - źle zorganizowane niejednego potrafią wyprowadzić z równowagi. Audyt użyteczności (UX) przeprowadza się, by Twoim klientom korzystało się ze sklepu wygodniej. Im łatwiej jest im poruszać się po stronie, tym chętniej dokonują zakupu.
A sprzedaż rośnie!
Co daje Audyt UX?
Dowiesz się, co działa, a co nie działa w Twoim sklepie.
Dostaniesz konkretne wytyczne dotyczące potrzebnych zmian.
Zwiększysz konwersję, czyli sprzedaż i swoje zyski!
Wyeliminujesz błędy, które blokują sprzedaż.
Zwiążesz klientów ze swoją marką.
Opinie naszych klientów.
Co mówią klienci?
Dobry kontakt, szybka realizacja. Z małego zlecenia zrobiła się konkretna praca do wykonania - mnóstwo konsultacji, ale efekt końcowy jest SUPER. O to mi chodziło, aż miło się patrzy.
Piotr Petliński Ecommerce Manager, Porcelana24.plDlaczego warto to zlecić zewnętrznemu dostawcy?
Możesz próbować poprawić działanie Twojego sklepu samodzielnie. Przyjrzeć się, w których miejscach system zawodzi i co blokuje klientom dokończenie zakupów.
Możesz zrobić to sam… ale nie zalecamy tego. Dlaczego?
Ecommerce mocno się wyspecjalizował.
Na wyższym poziomie rozwoju potrzeba osobnych specjalistów, którzy podpowiedzą, na czym i w jakim stopniu warto się skupić. W dużych sklepach są osobni specjaliści od reklam Google, reklam Facebook, pozycjonowania, e-mail marketingu, bezpieczeństwa danych, zagadnień prawnych itd. Nie możesz znać się na wszystkim i jednocześnie dobrze zarządzać sklepem internetowym!
Z tych powodów warto skorzystać z zewnętrznego zespołu przy Audycie UX.
Dlaczego warto zlecić Audyt UX nam?
-
Wiedza wyniesiona z praktyki.
Na co dzień zajmujemy się utrzymaniem i rozwijaniem sklepów internetowych z różnych branż i o różnych rozmiarach. -
Bogate doświadczenie.
Za sobą mamy tysiące godzin analiz, kursów, rozwiązywania bieżących i strategicznych problemów sklepów i rozmów z ich właścicielami. -
Jasna informacja.
Dokładnie wskażemy, co w Twoim sklepie nie działa optymalnie – zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi. -
Lista konkretnych poprawek.
Otrzymasz precyzyjne wytyczne, co powinieneś zrobić, by ulepszyć działanie analizowanego obszaru. -
Wsparcie we wdrożeniu zmian.
Możemy na podstawie przygotowanego audytu pomóc Ci rozwiązać omawiane kwestie techniczne i strategiczne.
Jak przeprowadzamy Audyt UX w sklepie internetowym?
1
Zaczynamy od rozmowy zapoznawczej pomiędzy Koordynatorem a Zlecającym.
2
Przekazujesz nam dostęp do:
- analityki sklepu i innych narzędzi (w pakiecie OPTIMUM lub EXPERT).
- backendu sklepu - jeśli potrzebna jest analiza techniczna.
3
Przeprowadzamy audyt użyteczności Twojego sklepu.
4
Przedstawiamy Ci raport o objętości 30-50 stron, który zawiera listę poprawek do sklepu internetowego, które mają poprawić użyteczność i sprzedaż.
5
Masz do dyspozycji sztab ekspertów z różnych dziedzin.
6
Na koniec audytu wspólnie dyskutujemy nad wynikami analizy i ustalamy finalną listę poprawek na stronie.
Chcesz wiedzieć, jak wygląda raport z audytu UX, który przeprowadzamy?
Ile kosztuje Audyt UX sklepu internetowego?
Stawiamy na przejrzysty i jasny cennik naszych usług.
BASIC | |
---|---|
Koszt (netto) | 2990 zł |
Spotkanie przed audytem i | |
Analiza na wybranych urządzeniach i | Desktop z elementami weryfikacji na mobile |
Analiza procesu zakupowego i | |
Analiza strony głównej i | |
Analiza kategorii produktów i | |
Analiza karty produktu i | |
Analiza wyszukiwarki i | |
Analiza konta użytkownika i | |
Analiza CTA (Call-to-Action) i | |
Analiza e-maili statusowych i | |
Analiza szybkości strony i | |
Analiza stron informacyjnych i | |
Analiza bloga i | |
Analiza Google Analytics i | |
Analiza zachowań użytkowników i | |
Analiza spójności identyfikacji wizualnej i | |
Raport po analizie i | |
Spotkanie po Audycie UX i |
OPTIMUM | |
---|---|
Koszt (netto) | 4990 zł |
Spotkanie przed audytem i | |
Analiza na wybranych urządzeniach i | Desktop oraz 1 urządzenie (Android lub iPhone) |
Analiza procesu zakupowego i | |
Analiza strony głównej i | |
Analiza kategorii produktów i | |
Analiza karty produktu i | |
Analiza wyszukiwarki i | |
Analiza konta użytkownika i | |
Analiza CTA (Call-to-Action) i | |
Analiza e-maili statusowych i | |
Analiza szybkości strony i | |
Analiza stron informacyjnych i | |
Analiza bloga i | |
Analiza Google Analytics i | |
Analiza zachowań użytkowników i | |
Analiza spójności identyfikacji wizualnej i | |
Raport po analizie i | |
Spotkanie po Audycie UX i |
EXPERT | |
---|---|
Koszt (netto) | od 8000 zł |
Spotkanie przed audytem i | |
Analiza na wybranych urządzeniach i | Desktop oraz 1 urzadzenie Android i 1 urządzenie iPhone |
Analiza procesu zakupowego i | |
Analiza strony głównej i | |
Analiza kategorii produktów i | |
Analiza karty produktu i | |
Analiza wyszukiwarki i | |
Analiza konta użytkownika i | |
Analiza CTA (Call-to-Action) i | |
Analiza e-maili statusowych i | |
Analiza szybkości strony i | |
Analiza stron informacyjnych i | |
Analiza bloga i | |
Analiza Google Analytics i | |
Analiza zachowań użytkowników i | |
Analiza spójności identyfikacji wizualnej i | |
Raport po analizie i | |
Spotkanie po Audycie UX i |
A może w Twojej głowie pojawiło się jedno z tych pytań?
Chętnie pomożemy Ci podjąć właściwą decyzję! Skontaktuj się z nami i umów na rozmowę, a wspólnie przedyskutujemy dostępne opcje pod kątem Twoich potrzeb.
Znajdziesz w nim sugestie co do zmian budowy poszczególnych elementów i przekazów marketingowych - w formie tekstowej i zrzutów ekranu przedstawiających błędy i proponowane zmiany. Przedstawimy Ci ogólną koncepcję zmian. Może ona nie być wystarczająca, by programista wdrożył poprawki na stronie. Czasem potrzebne jest także zaangażowanie grafika, który opracuje zmiany pod kątem wizualnym. Cena audytu nie zawiera jednak ani prac graficznych, ani programistycznych.
Pamiętaj! Sam audyt UX nie poprawi niczego - musisz jeszcze sugerowane zmiany wdrożyć na stronie! Wzrost zysków jest kwestią bardzo indywidualną i zależy od wielu czynników. Jedno jednak jest pewne - jeśli wdrożysz proponowane przez nas zmiany, inwestycja powinna zwrócić Ci się dość szybko.