Grzegorz Frątczak
CEO Convertis
Dyrektor Zarządzający | Strateg | Sprzedawca
Jego przygoda z ecommerce zaczęła się w 2010 od zbudowania start-upu, który zdobył 20 000 użytkowników. Doświadczony manager z dyplomem MBA i coach. Obecnie przede wszystkim przewodnik po ecommerce dla Klientów Convertis, gdzie odpowiada za sprzedaż, marketing i zarządzanie firmą. A także twórca i prowadzący podcastu "Rozmowy na zapleczu | Ecommerce & Marketing".
Napisz do mnieO Convertis
Firma istnieje od 2016 roku i zajmuje się budową oraz wsparciem programistycznym i od strony zarządzania ecommerce dla sklepów internetowych opartych na PrestaShop i SoteShop. Obecnie to 21 osób w zespole, ponad 50. Klientów i ponad 2 mln obrotu rocznie.
Dowiedz się więcejO podcaście “Rozmowy na Zapleczu | Ecommerce & Marketing”
Podcast istnieje od 2019 roku. Jest to jeden z najpopularniejszym podcastów o tematyce ecommerce w Polsce. W podcaście Grzegorz wymienia się doświadczeniami z właścicielami i managerami sklepów internetowych. Bez ściemy i po ludzku. Znany z zadawania trudnych pytań i wsadzania kija w mrowisko. Jeśli szukasz konkretów i autentycznych case'ów z branży ecommerce – to Ci się spodoba.
Zobacz najpopularniejsze odcinki
Jeszcze więcej dzielenia się wiedzą o ecommerce
Grzegorz Frątczak jest jednym z gości kursu Business Class E-commerce 2.0, którego twórcą jest Jakub Roskosz. Grzegorz jest gościem w 2 odcinkach kursu, w których opowiada o 2 tematach: jak podejmować szybkie (i przede wszystkim trafne) decyzje biznesowe oraz o czym musimy pamiętać i na co zwracać uwagę kiedy decydujemy się na wybór Software House'u do współpracy. Ta edycja kursu, dokładnie tak jak poprzednia, okazała się sukcesem i została wyprzedana. Ale jeśli wróci do sprzedaży, to na pewno będzie dostępna TUTAJ
Jakub Roskosz to Dyrektor Zarządzający sklepu internetowego Mosquito oraz zdobywca tytułu Dyrektora Ecommerce roku 2020 przyznawanego przez e-Izbę.
Podejście do biznesu i Klientów
Jest zwolennikiem szczerej do bólu komunikacji - także z Klientem, bo chce być Jego partnerem w biznesie, a nie tylko wykonawcą. Nie ma problemu, aby powiedzieć szczerze i dobitnie, że pomysł nie ma szans powodzenia w realiach dzisiejszego świata ecommerce, nawet jeśli nie mówienie tego byłoby bardziej opłacalne.
Jego podejście do biznesu, prowadzenia firmy i obsługi Klienta zmieniło się po przeczytaniu książki "Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu". Od tamtej pory Jego celem jest opiekowanie się Klientami tak, aby "sikali z radości". Co to oznacza? Dowiesz się z poniższego filmu.
Motywacja do prowadzenia firmy
Motywacją do prowadzenia firmy dla Grzegorza jest mieć fajne miejsce do pracy - osobiście dobiera członków zespołu uczestnicząc w każdej rekrutacji, rozważnie dobiera projekty, w których ma pracować Jego zespół. Bardziej ceni sobie spokój i pracę w zaufanym gronie niż chwalebne wzrosty.