Stałe, solidne, pewne,
wsparcie programistyczne
dla sklepów na PrestaShop
Z naszym wsparciem masz pewność, że:
- zadania zostaną wykonane wg planu,
- błędy naprawione,
- telefony odebrane,
- emaile odpowiedziane,
- a reakcja na pożary w ciągu 1h w cenie abonamentu.
W jakości i szybkości, której nie znałeś!
Sprawdź jak to robimyJesteśmy członkiem programu PrestaShop Experts
Co możemy dla Ciebie zrobić
Naprawimy kod i zlikwidujemy błędy
szczegóły- znajdziemy przyczynę błędu
- zlikwidujemy źródło błędu
Zbudujemy nowe funkcjonalności i moduły
szczegóły- dodamy do sklepu nowe funkcje
- napiszemy moduły
Zintegrujemy, skonfigurujemy, przeniesiemy dane
szczegóły- wykonamy integracje z zewnętrznymi systemami
- pomożemy zintegrować sklep z systemami fakturowo magazynowymi
- zintegrujemy sklep z BaseLinker
Zmodyfikujemy gotowe moduły i funkcjonalności
szczegóły- wdrożymy moduły zakupione na zewnątrz
- zmodyfikujemy moduły i funkcjonalności wykonane przez innych programistów
- usuniemy niespójności między modułami
Zoptymalizujemy sklep
szczegóły- poprawimy kod
- przyspieszymy działanie sklepu
- poprawimy sklep pod SEO
- poprawimy koszyk
- zoptymalizujemy wersję mobile
Przeprowadzimy audyty
szczegóły- audyt techniczny
- audyt wydajności
- audyt PageSpeed
- audyt UX
- audyt bezpieczeństwa
Doradzimy i przeszkolimy
szczegóły- skonsultujemy każdy Twój pomysł
- odradzimy złe pomysły
- doradzimy rozwiązania, które z naszego doświadczenia są trafione
- pokażemy, jak korzystać z systemu
Poprawimy grafikę i frontend
szczegóły- poprawimy wygląd sklepu
- poprawimy wersję mobile
- przyspieszymy działanie sklepu
- poprawimy PageSpeed
Co najczęściej doceniają nasi Klienci
Na pożary reagujemy w godzinę
bez żadnej dopłaty do podstawowej stawki
Twój Koordynator umie w PrestaShop i w komunikację
Wytłumaczy techniczne sprawy zrozumiałym językiem
Stawiamy na długotrwałą współpracę
Klienci zostają z nami na lata
Robimy zaawansowane rzeczy
Realizujemy nawet prace,
których nikt inny się nie podjął
Mieścimy się w budżecie
85% zadań zrealizowaliśmy we wstępnie szacowanym budżecie
Realizujemy zadania na czas
83% zadań zrealizowaliśmy w uzgodnionym czasie,
a reszta z niewielkim opóźnieniem
Odbieramy telefony i odpisujemy na maile nie tylko na etapie podpisywania umowy
Na 95% maili odpowiadamy w ciągu 24h, a na 50% - w ciągu 4h
Skutecznie usuwamy błędy
i rozwiązujemy problemy
Co mówią Klienci?
Taktyka działań, przejrzystość i profesjonalizm. Doceniam też fakt bezpośredniej i szczerej komunikacji, bez ściemy i owijania w bawełnę. Pracujemy razem na wielu płaszczyznach.
Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający mosquito.pl
Współpracujemy z Convertis przy obsłudze i rozwoju sklepu internetowego rowerzystapl od niespełna roku. Na uwagę zasługuje bardzo profesjonalna obsługa systemu Presta a takżę zaangażowanie całego zespołu w rozwiązanie "trudnych" zagadnień oraz tworzenie indywidualnych rozwiązań. Ważny dla nas jest łatwy kontakt z PM i realizacja zadań na bardzo wysokim poziomie. Polecamy!
Bartosz Gołko, Rowerzysta.pl
Z CONVERTIS mam okazję pracować już od kilku lat. W tym czasie zrealizowaliśmy wspólnie dużo mniejszych i większych projektów, przeżyliśmy też sporo pożarów. I zawsze mogłam i dalej mogę liczyć na profesjonalną pomoc, fachową poradę oraz elastyczne podejście do terminów, jeśli tylko sytuacja tego wymaga. Daje to mi jako klientowi poczucie bezpieczeństwa oraz komfortu, jesli chodzi o funckjonowanie naszej strony www. Polecam!
Beata Miros, Coodo
Cieszę się tej współpracy, ponieważ projekty idą do przodu, nie cofamy się żeby naprawiać błędy, jesteście otwarci i nastawieni na TAK.
Tomasz Bączyk, Członek Zarządu JLD.pl
Jedna z najlepszych firm z jaką podjęliśmy współpracę dotyczącą prowadzenia naszego sklepu internetowego. Niewiele firm jest w stanie pochwalić się taką dokładnością jak i sumiennością pracy. Prace nad rozwojem strony, które zostały zlecone, wykonywane są w ciągłym kontakcie z nami, który jest również świetny. Firma Convertis traktuje markę swoich klientówjak swoją, dzięki czemu wszystkim bardzo zależy na rozwoju jak i co za tym idzie, ciągłym powiększaniu zysków.
Tomasz Rudzki, Cotton Club
Sprawny kontakt, profesjonalne podejście do zadań. Czas realizacji, jak i szczegóły zawsze przejrzyste i czytelne. Zdecydowanie polecam dla osób chcących uporządkować obsługę programistyczną. Współpraca obecnie na poziomie 5 :)
Tomasz Sochacki, Ebmia.pl
Bardzo profesjonalna ekipa, na której można polegać! Szybki kontakt z projekt managerem - dogłębne przedyskutowanie problemów oraz wspólne szukanie rozwiązań. Polecam z czystą odpowiedzialnością! :)
Radosław Malinowski, Barberstore
Chcesz dowiedzieć się więcej o stałym wsparciu?
Duży i doświadczony zespoł ekspertów od PrestaShop
9
lat na rynku
23+
specjalistów w zespole
60+
sklepów pod naszą opieką
4,5mln+
naszego obrotu netto w 2023
A to my! Convertis
Mirek KaziorDyrektor Operacyjny | Ecommerce Manager | Project Manager
Grzegorz FrątczakDyrektor Zarządzający | Strateg | Sprzedawca
Jasne zasady współpracy przy stałym wsparciu programistycznym
1
Umawiamy się na określoną ilość godzin w miesiącu. Rezerwujemy sobie czas i masz pewność zrealizowania zleconych zadań.
2
Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne miesiące.
3
W razie potrzeby możesz realizować prace ponad ustaloną ilość.
4
Umowa na czas nieokreślony, a okres wypowiedzenia do końca bieżącego miesiąca.
5
Płacisz na koniec miesiąca.
6
Rozliczamy się w modelu Time & Materials czyli wg rzeczywistego czasu poświęconego na pracę.
7
Transparentność - raporty co miesiąc ze szczegółami wykonanych prac.
Gwarancja satysfakcji na pierwsze 16h
abyś mógł sprawdzić naszą jakość.
Jeśli w ciągu 14 dni od otrzymania raportu z zadań napiszesz nam, że nie jesteś zadowolony i chcesz zwrotu pieniędzy, dostaniesz zwrot za pierwsze 16h prac.
A wynik naszej pracy i tak zostaje u Ciebie.
Jesteśmy pewni naszej jakości, więc nie mamy obaw, by dać taką gwarancję.
Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?
Krok I
Uzgodnienie warunków i podpisanie umowy
Krok II
Przekazanie danych dostępowych do sklepu. Możemy Cię wyręczyć w kontakcie z Twoim poprzednim programistą, by gładko przejąć opiekę nad sklepem.
Krok III
Przedstawienie Koordynatora, omówienie zasad współpracy, by potem była maksymalnie efektywna.
Krok IV
Realizacja pierwszych zadań poprzedzona audytem technicznym, byśmy wiedzieli w jakie środowisko wchodzimy.
Jak wygląda comiesięczna współpraca?
Krok I
Ustalenie prac, które Klient chce zrealizować w danym miesiącu.
Krok II
Zespół Convertis planuje prace tak, by zostały zrealizowane w optymalnym dla Klienta czasie.
Krok III
Realizacja zadań.
Krok IV
Podsumowanie miesiąca i przesłanie raportu Klientowi.
Chcesz dowiedzieć się więcej o stałym wsparciu?
Zobacz jak pomagamy
sklepom rosnąć
Poprawa UX oraz przyspieszenie ładowania strony – Mosquito
- znana polska marka odzieżowa
- około 50 mln zł obrotu rocznie w 2020 roku
Jak pomogliśmy temu Klientowi w rozwoju?
- zoptymalizowaliśmy szybkość działania sklepu
- uporządkowaliśmy kod – sklep miał być oparty na modułach, nic w kodzie nie miało być zaszyte na sztywno
- przystosowaliśmy sklep do szybkiego wzrostu ruchu i sprzedaży – obroty firmy w krótkim czasie wzrosły kilkukrotnie
Taktyka działań, przejrzystość i profesjonalizm. Doceniam też fakt bezpośredniej i szczerej komunikacji, bez ściemy i owijania w bawełnę
Jakub Roskosz
Mosquito-sklep.pl
Zmniejszenie ilości porzuconych koszyków – Ebmia
- Ponad 15 lat doświadczenia w branży budowy maszyn i automatyki
Jak pomogliśmy temu Klientowi w rozwoju?
- Doradziliśmy w wyborze modułu; mamy w tym doświadczenie, więc mogliśmy polecić sprawdzony moduł, który dobrze przetestowaliśmy.
- Dzięki naszym pracom naprawczym wydajność działania sklepu poprawiła się o 16-17%, a to wyraźnie wpłynęło na wzrost konwersji.
- Przyspieszyliśmy działanie koszyka – z kilku minut do kilkunastu sekund – proces zakupowy przebiega znacznie sprawniej i szybciej, co bez wątpienia wpływa na sprzedaż.
Sprawny kontakt, profesjonalne podejście do zadań. Czas realizacji, jak i szczegóły zawsze przejrzyste i czytelne. Zdecydowanie polecam dla osób chcących uporządkować obsługę programistyczną. Współpraca obecnie na poziomie 5 🙂
Tomasz Sochacki
Ebmia.pl
Przygotowanie sklepu na zwiększony ruch – Le Collet
- znana polska marka odzieżowa
- twarzą i pomysłodawczynią marki jest Maja Bohosiewicz
Jak pomogliśmy temu Klientowi w rozwoju?
- wdrożyliśmy funkcjonalność pozwalającą na sprzedaż przepremierową
- przygotowaliśmy witrynę do ruchu na poziomie 1000-2000 użytkowników jednocześnie
Po pierwsze – u was jest profesjonalnie, po drugie – szybko, a po trzecie – rozsądnie cenowo.
Tomasz Kwaśniewski
LeCollet.pl
A może w Twojej głowie pojawiło się jedno z tych pytań?
Rozliczamy się w modelu Time & Materials, czyli wg rzeczywistego użytego czasu, bo daje to dużą elastyczność w kwestii zmian w trwającym zadaniu/projekcie. Dzięki temu możesz też lepiej kontrolować budżet i postęp prac na każdym etapie. Do rozliczania czasu używamy specjalnej aplikacji, dzięki której precyzyjnie mierzymy czas realizacji poszczególnych zadań i podzadań.
Tak. Jeżeli nie masz z nami podpisanej umowy na stałe wsparcie, ale potrzebujesz pomocy w naprawie błędów lub z wdrożeniem pojedynczej funkcjonalności, również możemy Ci pomóc. Oferujemy pakiety godzinowe. Odezwij się do nas, żeby poznać szczegóły: https://convertis.pl/kontakt/
W Twoim sklepie będą wykonywać pracę różni programiści. Np. ze względu na typ prac jaki potrzebujesz. W naszym zespole mamy programistów z podziałem na backend i front.
Po pierwsze zapobiegamy weekendowym pożarom i nie publikujemy na produkcji zmian w piątki. W sytuacjach nieprzewidzianych awarii np. w niedzielę, jeśli Klient jest na stałym wsparciu może zadzwonić do koordynatora, a ten zrobi wszystko, by zorganizować pomoc.
Jeśli w trakcie prac wyjdą nieprzewidziane okoliczności (np. problemy z serwerem lub inna niż zakładaliśmy przyczyna problemu), staramy się o tym poinformować Klienta w trakcie. Podajemy wtedy nową wycenę. Jeśli nie akceptujesz nowej wyceny - płacisz tylko za godziny zrealizowane do tej pory.
Jeśli zaś standardowego (innego niż pożar) problemu nie uda się rozwiązać w zakładanym czasie, a nie skontaktowaliśmy się z Klientem żeby ustalić co robimy z danym zadaniem - bierzemy na siebie część kosztów i liczymy wtedy przekraczany czas maksymalnie do 50% górnych widełek wyceny.
Oczywiście w przypadku prac bardziej skomplikowanych (np. wdrożenia sklepów, nowe moduły/duże funkcjonalności) - jeśli przekroczenia byłyby związane ze zmianami zakresu - ustalamy te sprawy na bieżąco.
Jeśli masz swojego programistę na pokładzie, a potrzebujesz zwiększyć ilość prac lub przeprowadzić bardziej zaawansowane prace, to mamy sposoby na to, by nasze wspólne działania były skoordynowane i przejrzyste. Twój programista będzie miał wgląd w nasze działania, a my w jego. Dostosujemy się do Twojego działu programistycznego, ale też będziemy wymagać stosowania pewnych zasad, by Twój sklep był dobrze prowadzony - to wszystko dla Twojego dobra, by uniknąć ryzyk oraz umożliwić sprawną i bezpieczną realizację zadań.
Jeśli masz już jakieś rozwiązanie (moduł z zewnątrz, integracja, funkcjonalność), z którym potrzebujesz pomocy/wsparcia/rozbudowy - to jesteśmy w stanie się tym zająć, jeżeli te rozwiązania mają otwarty kod (kupione lub od programistów). Nie robimy tylko "swoich" modułów. Dzięki temu oszczędzasz swój budżet - nie musisz płacić ponownie za całe rozwiązanie.
Potrafimy pracować na kodzie innych firm i naprawiać po innych. Nie wyrzucamy wszystkiego , tylko optymalizujemy i poprawiamy, a tylko w ostateczności mówimy by wymienić wszystko. To powoduje optymalne wykorzystanie zasobów Klienta.
Zapewniamy pełną zastępowalność w zespole. Gdy jeden z programistów lub koordynatorów ma przerwę w pracy, zastępują go inni członkowie zespołu. Twój sklep będzie pod stałą opieką - nie musisz się martwić.
Posiadamy oficjalnie przyznany od PrestaShop certyfikat, który tylko potwierdza nasze umiejętności programistyczne. Pracujemy z PrestaShop od 8 lat. Mamy na pokładzie 13 programistów, którzy pracują 1700 godzin miesięcznie na PrestaShop oraz 6 koordynatorów, którzy są specjalistami od PrestaShop. Specjalizujemy się w PrestaShop. Praktycznie nie ma rzeczy, której nie jesteśmy w stanie zrobić w tym systemie. Oprócz tego działamy mocno w kwestii edukacji w tematach dotyczących PrestaShop, choćby w ramach naszego podcastu "Rozmowy na zapleczu".
Trzymamy Klientów przy sobie jakością, a nie długością okresu wypowiedzenia. Bo wierzymy, że nie będziesz chciał zmieniać tego, co dobre.
Koordynator jest Twoim pierwszym kontaktem we wszystkich sprawach związanych z obsługą Twojego sklepu przez Convertis. Odpowiada za realizację Twojego celu biznesowego i realne rozwiązanie problemu, nadzorując wykonywane przez zespół Convertis zadania.
Jeżeli jest taka możliwość, koordynator wykorzystuje doświadczenie z innych branż/systemów, by zaproponować odpowiednie dla Twojego sklepu rozwiązanie. Oczywiście nie zna od ręki odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania techniczne czy ecommerce. Jeśli jednak nie może sam rozwiązać Twojego problemu, skonsultuje sprawę z odpowiednim członkiem naszego zespołu lub jednym z naszych partnerów/ekspertów i wróci z odpowiedzią.
Koordynator ma także wpływ na planowanie kolejki prac w Convertis - tak, żeby zespół mógł sprawnie realizować wszystkie zadania naszych Klientów. Jest także odpowiedzialny za aspekt finansowy współpracy - odpowiada za uzyskiwanie zielonego światła od Klienta oraz za realizację zakładanych planów, omawianie niejasnych sytuacji i rozwiązywanie nieścisłości/zmian założeń. Zarządza całym projektem Klienta, raportuje, podsumowuje, rozlicza projekt.
Dodatkowo koordynator może czasem samodzielnie pomóc w niektórych nie-programistycznych problemach w sklepie.