Tpay – recenzja operatora płatności dla e-commerce

 

O operatorze:

Na stronie Tpay czytamy, że jest to firma założona 10 lat temu przez absolwentów Politechniki Poznańskiej. Paweł Działak założył firmę będąc na I roku studiów. Początkowo operator działał pod marką Transferuj.pl, następnie jako tpay.com, aż po rebrandingu zyskał nowe logo i nazwę Tpay.

Dzięki transakcji zakupu przez Bank Pekao S.A. 38,33% akcji Tpay, operator płatności może się pochwalić partnerstwem strategicznym z tym znanym bankiem.

 

Wyróżniki:

  • niestandardowe rozwiązania, takie jak płatności w chatbotach, czy Widget One Click, czyli płatności bezpośrednio z banera reklamowego

Plusy:

+ stosunkowo atrakcyjna stawka prowizji – wynegocjowaliśmy dla Was niższą prowizję – 1,2% (standardowo wynosi ona 1,59% + 0,39 zł od każdej transakcji) – taką prowizję możecie uzyskać rejestrując się przez ten FORMULARZ REJESTRACJI TPAY (oferta tylko dla nowych klientów)

Minusy:

– obsługa płatności kartą – konieczność nawiązania współpracy z Elavon – Tpay nie obsługuje samodzielnie płatności kartą

– ograniczony dostęp do środków – Tpay oferuje tylko 4 darmowe wypłaty na konto, a każda kolejna to koszt 2 zł, brak możliwości ustawienia wypłaty środków w czasie rzeczywistym

– brak bezkosztowych zwrotów – Tpay nalicza za zwrot opłatę w wysokości 0,90 zł

 

Miejsce na podium w naszym rankingu:

 

Z ich usług korzystają m.in.:

  • MediaExpert
  • Kubota
  • RTVEuroAGD
  • Neonet

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Komentarze są publikowane po zatwierdzeniu przez moderatora.