HotPay – operator płatności e-commerce – recenzja

24.03.2022

 

HotPay – co to?

HotPay to jeden z operatorów płatności e-commerce obecnych w Polsce.

Spółka powstała w 2016 roku w niewielkim mieście na południu Polski – Andrychowie, ale działalność w ramach usług płatniczych rozpoczęła w roku 2018. Na swojej stronie internetowej HotPay chwali się ponad 20 tysiącami zarejestrowanych partnerów.

 

Wyróżniki:

  • Na swojej stronie internetowej HotPay chwali się olbrzymią przepustowością osiąganą dzięki systemowi opartemu na infrastrukturze chmurowej. Pozwala to na realizację setek tysięcy transakcji w jednej chwili. Dzięki temu HotPay obsługuje płatności popularnych wydarzenia na żywo np. tych spod znaku Fame MMA.
  • Stosunkowo niska prowizja w ofercie standardowej dla zarejestrowanej działalności gospodarczej komunikowana na stronie (0,95%) – niezależnie od wielkości sklepu i bez konieczności negocjacji.

HotPay prowizja:

  • dla działalności zarejestrowanej – 0,95%
  • dla działalności nierejestrowanej – 2,45%
  • w obu przypadkach przez pierwszy miesiąc 0% prowizji

 

Płatność HotPay

Plusy:

+ dostępne płatności subskrypcyjne
+ dostępne płatności odroczone
+ współpraca z wieloma portfelami elektronicznymi (Apple Pay, Google Pay, PayPal, My Paysafecard, Visa Checkout, Masterpass by Mastercard)
+ możliwość nawiązania współpracy bez zarejestrowanej działalności gospodarczej (ale prowizja wtedy wynosi 2,45%)
+ obsługa Paysafecard
+ obsługa płatności kodami QR
+ możliwość generowania linku do płatności

Minusy:

– brak płatności ratalnych
– brak preautoryzacji

 

Miejsce na podium w naszym rankingu:

 

Z ich oferty korzystają m.in.:

  • Moveshop
  • Motomi
  • Fame MMa

 

Artykuł zawiera zestawienie ofert na 24.03.2022. Staramy się aktualizować treść artykułu na bieżąco wraz ze zmianą ofert, ale z uwagi na dość częste zmiany nie możemy zagwarantować pełnej aktualności; artykuł ma charakter wyłącznie informacyjny – polecamy przed ostatecznym podjęciem decyzji upewnić się, co do treści oferty operatora usług płatności. W przypadku skorzystania z linków prowadzących do stron operatorów płatności, w większości przypadków korzystają Państwo z linku afiliacyjnego, a cena jest specjalnie dedykowaną dla naszych odbiorców. Dostawcą usługi jest zawsze bezpośrednio operator, a artykuł stanowi wyłącznie odesłanie do operatora. Kontaktując się z operatorem lub rejestrując konto w bramce płatności za pośrednictwem tych linków, pomagasz nam zarabiać na rankingu. To z kolei pozwala nam finansować dalsze prace nad tym i kolejnymi rankingami. Dziękujemy!

Kontakt w sprawie współpracy

Chcesz nawiązać z nami współpracę w związku z naszymi rankingami lub przewodnikami? Napisz do nas: rankingi@convertis.pl.