Jak myślisz ile czasu zajęło Tomkowi Kwaśniewskiemu i Mai Bohosiewicz stworzenie marki i sklepu internetowego Le Collet – od chwili pomysłu do pierwszej sprzedaży? Dla niewtajemniczonych dodam, że Le Collet to marka odzieżowa i sklep internetowy sprzedający ubrania i dodatki  dla kobiet.

W piątym odcinku Ekomersowej Kawy przedstawiam Wam  inspirującą historię sklepu Le Collet, który w bardzo krótkim czasie na Instagramie zyskała 87 tysięcy followersów. Z rozmowy z Tomkiem Kwaśniewskim  o jego doświadczeniach dowiesz się m. in.:

  • o tym jak szybko i sprawnie uruchomić sklep internetowy
  • o strategii marketingowej marki Le Collet
  • o tym na czym polega współpraca z influencerami i jak ją wykorzystać
  • o tym jak zbudować zgrany zespół
  • o testowaniu biznesowych rozwiązań i szybkim podejmowaniu decyzji
Grzegorz Frątczak

Jego przygoda z eCommerce zaczęła się w 2010 od zbudowania start-upu, który zdobył 20 000 użytkowników. Doświadczony menedżer z dyplomem MBA, coach, a obecnie przede wszystkim przewodnik po ecommerce dla klientów Convertis. W Convertis odpowiada za sprzedaż, marketing i zarządzanie firmą.

UX expert | Strateg | Sprzedawca