Ułatwiaj klientom zakupy
Audyt UX

Wydaje Ci się, że wszystko w Twoim sklepie śmiga, a jednak słupki sprzedaży nie napawają entuzjazmem. Dlaczego klienci nie finalizują zakupów? Dlaczego tak szybko opuszczają stronę albo zostawiają za sobą pełny koszyk? Możemy to sprawdzić i poprawić!

Umów się na rozmowę
Te wyjątkowe marki już nam zaufały:

Do czego jest potrzebny Audyt UX?

Zgubiłeś się kiedyś w osiedlowym markecie, szukając masła czy mleka? Pewnie nie było to zbyt przyjemne, prawda? Podobnie jest ze sklepami internetowymi - źle zorganizowane niejednego potrafią wyprowadzić z równowagi. Audyt użyteczności (UX) przeprowadza się, by Twoim klientom korzystało się ze sklepu wygodniej. Im łatwiej jest im poruszać się po stronie, tym chętniej dokonują zakupu.
A sprzedaż rośnie!

Co daje Audyt UX?

Dowiesz się, co działa, a co nie działa w Twoim sklepie.

Dostaniesz konkretne wytyczne dotyczące potrzebnych zmian.

Zwiększysz konwersję, czyli sprzedaż i swoje zyski!

Wyeliminujesz błędy, które blokują sprzedaż.

Zwiążesz klientów ze swoją marką.

Opinie naszych klientów.

Co mówią klienci?

opinie
logo

Dobry kontakt, szybka realizacja. Z małego zlecenia zrobiła się konkretna praca do wykonania - mnóstwo konsultacji, ale efekt końcowy jest SUPER. O to mi chodziło, aż miło się patrzy.

Piotr Petliński Ecommerce Manager, Porcelana24.pl
14 sklepów stacjonarnych 50k follwersów na Instagramie 40mln przychodu rocznie

Dlaczego warto to zlecić zewnętrznemu dostawcy?

Możesz próbować poprawić działanie Twojego sklepu samodzielnie. Przyjrzeć się, w których miejscach system zawodzi i co blokuje klientom dokończenie zakupów.
Możesz zrobić to sam… ale nie zalecamy tego. Dlaczego?

Nie zobaczysz wszystkiego.

Codzienny kontakt z Twoim sklepem i wyrobione nawyki nie pozwolą Ci obiektywnie spojrzeć na jego działanie. Osobom z zewnątrz łatwiej będzie dostrzec, co działa, a co nie - i znaleźć odpowiednie rozwiązania.

Trendy zmieniają się za szybko.

Na samo śledzenie zmian musiałbyś poświęcić sporą część swojego dnia pracy - stać Cię na to? A potem jeszcze trzeba wiedzieć, jak nawiązać do nich w swoim sklepie…

Ecommerce mocno się wyspecjalizował.

Na wyższym poziomie rozwoju potrzeba osobnych specjalistów, którzy podpowiedzą, na czym i w jakim stopniu warto się skupić. W dużych sklepach są osobni specjaliści od reklam Google, reklam Facebook, pozycjonowania, e-mail marketingu, bezpieczeństwa danych, zagadnień prawnych itd. Nie możesz znać się na wszystkim i jednocześnie dobrze zarządzać sklepem internetowym!

Z tych powodów warto skorzystać z zewnętrznego zespołu przy Audycie UX.

Umów się na rozmowę

Dlaczego warto zlecić Audyt UX nam?

  • Wiedza wyniesiona z praktyki.
    Na co dzień zajmujemy się utrzymaniem i rozwijaniem sklepów internetowych z różnych branż i o różnych rozmiarach.
  • Bogate doświadczenie.
    Za sobą mamy tysiące godzin analiz, kursów, rozwiązywania bieżących i strategicznych problemów sklepów i rozmów z ich właścicielami.
  • Jasna informacja.
    Dokładnie wskażemy, co w Twoim sklepie nie działa optymalnie – zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi.
  • Lista konkretnych poprawek.
    Otrzymasz precyzyjne wytyczne, co powinieneś zrobić, by ulepszyć działanie analizowanego obszaru.
  • Wsparcie we wdrożeniu zmian.
    Możemy na podstawie przygotowanego audytu pomóc Ci rozwiązać omawiane kwestie techniczne i strategiczne.

Jak przeprowadzamy Audyt UX w sklepie internetowym?


1

Zaczynamy od rozmowy zapoznawczej pomiędzy Koordynatorem a Zlecającym.

2

Przekazujesz nam dostęp do:

  • analityki sklepu i innych narzędzi (w pakiecie OPTIMUM lub EXPERT).
  • backendu sklepu - jeśli potrzebna jest analiza techniczna.

3

Przeprowadzamy audyt użyteczności Twojego sklepu.

4

Przedstawiamy Ci raport o objętości 30-50 stron, który zawiera listę poprawek do sklepu internetowego, które mają poprawić użyteczność i sprzedaż.

5

Masz do dyspozycji sztab ekspertów z różnych dziedzin.

6

Na koniec audytu wspólnie dyskutujemy nad wynikami analizy i ustalamy finalną listę poprawek na stronie.

Chcesz wiedzieć, jak wygląda raport z audytu UX, który przeprowadzamy?


Ile kosztuje Audyt UX sklepu internetowego?

Stawiamy na przejrzysty i jasny cennik naszych usług.

zobacz kolejny pakiet

BASIC
Koszt (netto) 1990 zł
Spotkanie przed audytem i tak
Analiza na wybranych urządzeniach i Desktop z elementami weryfikacji na mobile
Analiza procesu zakupowego i tak
Analiza strony głównej i tak
Analiza kategorii produktów i tak
Analiza karty produktu i tak
Analiza wyszukiwarki i nie
Analiza konta użytkownika i nie
Analiza CTA (Call-to-Action) i nie
Analiza e-maili statusowych i nie
Analiza szybkości strony i nie
Analiza stron informacyjnych i nie
Analiza bloga i nie
Analiza Google Analytics i nie
Analiza zachowań użytkowników i nie
Analiza spójności identyfikacji wizualnej i nie
Raport po analizie i tak
Spotkanie po Audycie UX i tak
OPTIMUM
Koszt (netto) 3990 zł
Spotkanie przed audytem i tak
Analiza na wybranych urządzeniach i Desktop oraz 1 urządzenie (Android lub iPhone)
Analiza procesu zakupowego i tak
Analiza strony głównej i tak
Analiza kategorii produktów i tak
Analiza karty produktu i tak
Analiza wyszukiwarki i tak
Analiza konta użytkownika i tak
Analiza CTA (Call-to-Action) i tak
Analiza e-maili statusowych i tak
Analiza szybkości strony i tak
Analiza stron informacyjnych i nie
Analiza bloga i nie
Analiza Google Analytics i nie
Analiza zachowań użytkowników i nie
Analiza spójności identyfikacji wizualnej i nie
Raport po analizie i tak
Spotkanie po Audycie UX i tak
EXPERT
Koszt (netto) od 7000 zł
Spotkanie przed audytem i tak
Analiza na wybranych urządzeniach i Desktop oraz 1 urzadzenie Android i 1 urządzenie iPhone
Analiza procesu zakupowego i tak
Analiza strony głównej i tak
Analiza kategorii produktów i tak
Analiza karty produktu i tak
Analiza wyszukiwarki i tak
Analiza konta użytkownika i tak
Analiza CTA (Call-to-Action) i tak
Analiza e-maili statusowych i tak
Analiza szybkości strony i tak
Analiza stron informacyjnych i tak
Analiza bloga i tak
Analiza Google Analytics i tak
Analiza zachowań użytkowników i tak
Analiza spójności identyfikacji wizualnej i tak
Raport po analizie i tak
Spotkanie po Audycie UX i tak
BASIC
OPTIMUM
EXPERT
Koszt (netto)
Spotkanie przed audytem i
Analiza na wybranych urządzeniach i
Analiza procesu zakupowego i
Analiza strony głównej i
Analiza kategorii produktów i
Analiza karty produktu i
Analiza wyszukiwarki i
Analiza konta użytkownika i
Analiza CTA (Call-to-Action) i
Analiza e-maili statusowych i
Analiza szybkości strony i
Analiza stron informacyjnych i
Analiza bloga i
Analiza Google Analytics i
Analiza zachowań użytkowników i
Analiza spójności identyfikacji wizualnej i
Raport po analizie i
Spotkanie po Audycie UX i
1990 zł
tak
Desktop z elementami weryfikacji na mobile
tak
tak
tak
tak
nie
nie
nie
nie
nie
nie
nie
nie
nie
nie
tak
tak
3 990 zł
tak
Desktop oraz 1 urządzenie (Android lub iPhone)
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
nie
nie
nie
nie
nie
tak
tak
od 7 000 zł
tak
Desktop oraz 1 urzadzenie Android i 1 urządzenie iPhone
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak

A może w Twojej głowie pojawiło się jedno z tych pytań?

Powered by Trust.Reviews