103. Strategia Komunikacji w Ecommerce – Michał Burda – Estru
Cześć! Dzisiaj moim gościem jest Michał Burda, CEO agencji ecommerce Estru oraz wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego. Michał to ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży ecommerce, specjalizujący się w strategiach biznesowych, komunikacji oraz sprzedaży online. W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o skutecznej komunikacji w social mediach oraz o tym, jak marki mogą dostosować się do dynamicznie zmieniającego się świata digital marketingu.
W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:
- Jakie są kluczowe strategie komunikacji, które działają w zmieniających się social mediach?
- Czym jest „działająca komunikacja” i jak angażować swoich odbiorców?
- Czy warto inwestować czas i zasoby w obecność w social mediach?
- Dlaczego warto opracować strategię komunikacji i jak to zrobić skutecznie?
- Jak zmieniają się social media i jakie wyzwania niosą dla marek?
- Jak marki powinny się dostosować do demokratyzacji contentu i tempa trendów?
- Jakie są najczęstsze błędy popełniane w komunikacji?
- Co to jest piramida influencerów i jak wykorzystać ją w strategii marketingowej?
O Michale Burdzie: Michał Burda to CEO agencji ecommerce Estru oraz wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu marek, strategii biznesowych, komunikacji i sprzedaży w ecommerce. Od ponad 15 lat działa w branży ecommerce, zdobywając doświadczenie jako web-developer, designer oraz specjalista ds. emarketingu. Michał jest także współwłaścicielem kilku ecommerce’ów, co czyni go nie tylko teoretykiem, ale również praktykiem i doradcą biznesowym.
Zapraszam do posłuchania!