102. Skuteczna strategia w ecommerce – jak ją zbudować? – Michał Burda – estru.pl
Data publikacji:
Czas trwania:
Cześć! W dzisiejszym odcinku goszczę Michała Burdę, CEO estru.pl i wykładowcę na Akademii Leona Koźmińskiego. Zaprosiłem go, aby podzielił się swoją wiedzą na temat tworzenia skutecznej strategii w e-commerce. Jak zbudować solidny plan, który wyróżni Twój sklep internetowy na rynku?
W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:
- Dlaczego strategia biznesowa jest niezbędna w e-commerce?
- Jakie są kluczowe elementy skutecznej strategii?
- Jakie modele i metody można wykorzystać do tworzenia strategii?
- Dlaczego warto być adekwatnym kulturowo i jak to osiągnąć?
- Jak strategia może pomóc w priorytetyzacji projektów i działań?
- Jakie są największe wyzwania w e-commerce w nadchodzącym roku?
O Michale Burdzie:
Michał Burda jest CEO estru.pl – agencji specjalizującej się w marketingu e-commerce i Customer Experience. Jest również wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia dotyczące strategii biznesowej, marek, komunikacji i sprzedaży w e-commerce. Michał ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych oraz w pracy z różnorodnymi klientami – od małych e-commerce’ów po duże korporacje. Znany jest z umiejętności łączenia wielu aspektów miękkich i twardych oraz z tworzenia skutecznych, praktycznych rozwiązań biznesowych.Zapraszam do posłuchania!
Michał Burda jest CEO estru.pl – agencji specjalizującej się w marketingu e-commerce i Customer Experience. Jest również wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia dotyczące strategii biznesowej, marek, komunikacji i sprzedaży w e-commerce. Michał ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych oraz w pracy z różnorodnymi klientami – od małych e-commerce’ów po duże korporacje. Znany jest z umiejętności łączenia wielu aspektów miękkich i twardych oraz z tworzenia skutecznych, praktycznych rozwiązań biznesowych.Zapraszam do posłuchania!