Programista PHP

oferta pracy

Szukamy programisty PHP z dużym doświadczeniem w pracy na platformach ecommerce.

Gdzie: praca 100% zdalna

Za ile: 9.000-19.000 zł netto

Od kiedy: A od kiedy możesz? :)

Forma współpracy:

  • B2B
  • 26 dni urlopu
  • 30 dni chorobowego
Aplikuj
Pracuj w Convertis

Tech stack

PHP regular

PrestaShop regular

JavaScript regular

MySQL regular

GIT regular

Cześć!
To my, Convertis.

Jesteśmy w TOP3 najlepszych i największych agencji/SH specjalizujących się w sklepach PrestaShop, a także oficjalnym partnerem Prestashop. Realizujemy najtrudniejsze i najbardziej zaawansowane moduły, rozszerzenia funkcjonalności i szablony graficzne dla fajnych, znanych marek.

W tej chwili nasz zespół składa się z 21 specjalistów - wszyscy pracujemy 100% zdalnie.

Szukamy osób, które chcą pracować przy dużych i ambitnych projektach, a jednocześnie cenią sobie spokój psychiczny, wzajemny szacunek i przyjazne środowisko pracy 😊

Realizujemy projekty dla znanych marek

Convertis w liczbach

9

lat na rynku

21+

specjalistów w zespole

60+

sklepów pod naszą opieką

4,5mln+

naszego obrotu netto w 2023

Czego szukamy u kandydata?

min. 5-letniego doświadczenia w PHP i MySQL (projektowanie, programowanie, optymalizacja),

znajomości praktycznej HTML, CSS, JavaScript (jQuery),

znajomości zespołowej pracy z GIT,

samodzielności w realizacji przydzielonych zadań,

odpowiedzialności za realizowane prace, obsługiwane sklepy, złożone deklaracje,

dążenia do rozwoju wiedzy i umiejętności,

języka polskiego na poziomie ojczystym/biegłym,

języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji.

Mile widziane, ale niekonieczne:

doświadczenie z platformą PrestaShop. Jeśli masz małe/żadne doświadczenie z Prestashop, ale pracowałeś/-aś w PHP na systemach typu Joomla, Wordpress, Drupal, Magento (najlepiej zespołowo, dla wielu klientów w jednym czasie) - też się odezwij.

doświadczenie z Symfony.

Twoje zadania to:

rozbudowywanie i/lub tworzenie sklepów internetowych opartych o PrestaShop (większość naszych klientów to tzw. stałe wsparcie przy rozbudowie sklepów),

budowanie dodatkowych, często niestandardowych modułów do PrestaShop,

integrowanie sklepów z zewnętrznymi aplikacjami (np. płatności, CRM, ERP, narzędzia marketingowe),

modyfikacje i tworzenie szablonów graficznych (w przypadku frontendowca),

bieżące wsparcie techniczne sklepów internetowych, rozwiązywanie nieoczywistych problemów, w tym “pożarów”,

ścisła współpraca z Project Managerami (nie musisz rozmawiać z klientami!).

Co oferujemy:

wynagrodzenie 9 000 – 19 000 zł netto przy b2b

26 dni odpoczynku + 30 dni na poratowanie zdrowia :),

elastyczne godziny,

pracę 100% zdalną - z dowolnego miejsca w Polsce,

pełne wsparcie zespołu - gdy coś Ci nie idzie, nie zostaniesz z tym sam(a) - zawsze masz kogo zapytać o pomoc,

z założenia brak regularnego kontaktu z klientem - tym zajmują się doświadczeni Project Managerowie,

dużą samodzielność i niezależność w realizowaniu zadań,

otwartość na Twoje pomysły na rozwój firmy i rozwiązania dla klientów,

procesy oraz instrukcje ułatwiające pracę i komunikację w zespole => nie musisz domyślać się, jak masz postępować w danej sytuacji,

niezbędne narzędzia do pracy,

szkolenia i rozwój w zakresie, który Cię najbardziej zawodowo interesuje,

dwa wyjazdy integracyjne w roku, by poznać bliżej zespół.

Jak pracujemy:

Zależy nam na tworzeniu najlepszych warunków pracy i rozwoju, dlatego:

1

dbamy o relacje w zespole, żeby każdy mógł się czuć jak u siebie,

2

mamy zgrany i nastawiony na współpracę zespół,

3

cenimy sobie Twój spokój psychiczny, dlatego świadomie dobieramy projekty, nad którymi pracujemy - nie bierzemy Klientów i projektów "jak leci",

4

ciągle się uczymy,

5

dbamy o porządek w procesach i jasność w komunikacji,

6

stawiamy na sprawne podejmowanie decyzji we wszystkich obszarach działalności.

Etapy rekrutacji

Wysyłasz do nas CV lub link do LinkedIn lub opis doświadczenia

Uzupełniasz krótki formularz doświadczenia

Wstępna, krótka rozmowa telefoniczna

Rozmowa techniczna

Chcemy Cię! A Ty nas! = Ustalenie szczegółów próbnej współpracy

Witamy na pokładzie! :)

Jak pracujemy?

Dbamy o dobre warunki do rozwoju:

Cenimy sobie Twój spokój psychiczny, dlatego świadomie dobieramy projekty, nad którymi pracujemy - nie bierzemy Klientów i projektów "jak leci".

Mamy zespół nastawiony na współpracędbamy o relacje. Chcemy, żebyś czuł się jak u siebie.

U nas nie ma nudy stawiamy na ciekawe i zaawansowane projekty, które będą wyzwaniem i rozwiną Twoje skille.

Zobacz, jaki panuje u nas klimat

Jesteśmy zespołem, który się lubi i robi razem fajną robotę

Kto za tym wszystkim stoi?


Mirek KaziorDyrektor Operacyjny | Ecommerce Manager | Project Manager

Specjalizuje się w tłumaczeniu potrzeb Klientów na język programistów. Pilnuje, rozwija i udoskonala procesy, co przekłada się na terminową realizację zadań. Genialny w wyszukiwaniu możliwości i ulepszeń dla funkcjonalności sklepów on-line.

Grzegorz FrątczakDyrektor Zarządzający | Strateg | Sprzedawca

Jego przygoda z eCommerce zaczęła się w 2010 od zbudowania start-upu, który zdobył 20 000 użytkowników. Doświadczony manager z dyplomem MBA i coach. Obecnie przede wszystkim przewodnik po ecommerce dla klientów Convertis, gdzie odpowiada za sprzedaż, marketing i zarządzanie firmą. Prowadzi podcast “Rozmowy na Zapleczu | Ecommerce & Marketing”.

Powered by Trust.Reviews