Programista PHP

oferta pracy

Gdzie: praca 100% zdalna

Za ile: 9.000-17.000 zł netto

Forma współpracy:

  • B2B
  • 26 dni urlopu
  • 30 dni chorobowego
Aplikuj
Pracuj w Convertis

Tech stack

PHP regular

MySQL regular

CSS / HTML regular

JavaScript regular

PrestaShop nice to have

Cześć!
To my, Convertis.

jesteśmy w TOP3 najlepszych i największych agencji specjalizujących się w sklepach PrestaShop

realizujemy najtrudniejsze i najbardziej zaawansowane moduły, rozszerzenia funkcjonalności i szablony graficzne

w tej chwili nasz zespół składa się z 21 specjalistów

wszyscy pracujemy zdalnie w 100%

Realizujemy projekty dla znanych marek

Convertis w liczbach

9

lat na rynku

23+

specjalistów w zespole

60+

sklepów pod naszą opieką

4,5mln+

naszego obrotu netto w 2023

Twoje zadania to:

rozbudowywanie i/lub tworzenie sklepów internetowych opartych o PrestaShop
(większość naszych klientów to tzw. stałe wsparcie przy rozbudowie sklepów),

budowanie dodatkowych modułów do PrestaShop,

integrowanie sklepów z zewnętrznymi aplikacjami,

modyfikacje i tworzenie szablonów graficznych (autorskie projekty + gotowe szablony),

bieżące wsparcie serwisowe sklepów internetowych,

ścisła współpraca z Project Managerem (nie musisz rozmawiać z klientami!).

Nasze oczekiwania względem Ciebie:

znajomość PHP i MySQL (projektowanie, optymalizacja),

znajomość HTML, CSS, JavaScript (jQuery),

znajomość pracy z GIT,

język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji,

samodzielność w realizacji przydzielonych zadań.

Mile widziane, ale niekonieczne:

doświadczenie z Symfony,

doświadczenie z platformą PrestaShop,

doświadczenie z Wordpress/WooCommerce

Co oferujemy:

wynagrodzenie 9.000-17.000 zł netto przy b2b,

26 dni urlopu + 30 dni chorobowego,

pełny etat i elastyczny czas pracy,

wsparcie doświadczonych Project Managerów (oni kontaktują się z klientami),

pracę zdalną - z dowolnego miejsca w Polsce,

różnorodność wyzwań - u nas nie ma nudy i monotonii!

dużą samodzielność i niezależność w realizowaniu zadań,

otwartość na Twoje pomysły na rozwój firmy i rozwiązania dla klientów,

procesy oraz instrukcje ułatwiające pracę i komunikację w zespole => nie musisz domyślać się, jak masz postępować w danej sytuacji,

pełne wsparcie zespołu - gdy coś Ci nie idzie, nie zostaniesz z tym sam - zawsze masz kogo zapytać o pomoc,

niezbędne narzędzia do pracy,

wsparcie, szkolenia i rozwój w zakresie, który Cię najbardziej zawodowo interesuje,

dwa wyjazdy integracyjne w roku, by poznać bliżej zespół.

Etapy rekrutacji

Wysyłasz do nas CV, lub opisujesz krótko swoje doświadczenie

Wstępna rozmowa telefoniczna

Rozmowa techniczna

Chcemy Cię! A Ty nas! = Ustalenie szczegółów współpracy z Grzegorzem Frątczakiem (CEO)

Witamy na pokładzie! :)

Jak pracujemy?

Dbamy o dobre warunki do rozwoju:

Cenimy sobie Twój spokój psychiczny, dlatego świadomie dobieramy projekty, nad którymi pracujemy - nie bierzemy Klientów i projektów "jak leci".

Mamy zespół nastawiony na współpracędbamy o relacje. Chcemy, żebyś czuł się jak u siebie.

U nas nie ma nudy stawiamy na ciekawe i zaawansowane projekty, które będą wyzwaniem i rozwiną Twoje skille.

Zobacz, jaki panuje u nas klimat

Jesteśmy zespołem, który się lubi i robi razem fajną robotę

Kto za tym wszystkim stoi?


Mirek KaziorDyrektor Operacyjny | Ecommerce Manager | Project Manager

Specjalizuje się w tłumaczeniu potrzeb Klientów na język programistów. Pilnuje, rozwija i udoskonala procesy, co przekłada się na terminową realizację zadań. Genialny w wyszukiwaniu możliwości i ulepszeń dla funkcjonalności sklepów on-line.

Grzegorz FrątczakDyrektor Zarządzający | Strateg | Sprzedawca

Jego przygoda z eCommerce zaczęła się w 2010 od zbudowania start-upu, który zdobył 20 000 użytkowników. Doświadczony manager z dyplomem MBA i coach. Obecnie przede wszystkim przewodnik po ecommerce dla klientów Convertis, gdzie odpowiada za sprzedaż, marketing i zarządzanie firmą. Prowadzi podcast “Rozmowy na Zapleczu | Ecommerce & Marketing”.

Powered by Trust.Reviews