Programista PHP
oferta pracy
Szukamy programisty PHP z dużym doświadczeniem w pracy na platformach ecommerce - PrestaShop, ew. platformy typu Joomla, Wordpress, Drupal, Magento (najlepiej zespołowo, dla wielu klientów w jednym czasie).
Gdzie: praca 100% zdalna
Za ile: 9.000-19.000 zł netto
Od kiedy: A od kiedy możesz? :)
Forma współpracy:
- B2B
- 26 dni odpoczynku
- 30 dni na problemy zdrowotne

Tech stack
PHP regular
PrestaShop regular
JavaScript regular
MySQL regular
GIT regular
Cześć!
To my, Convertis.
Jesteśmy w TOP3 najlepszych i największych agencji/SH specjalizujących się w sklepach PrestaShop, a także oficjalnym partnerem Prestashop. Realizujemy najtrudniejsze i najbardziej zaawansowane moduły, rozszerzenia funkcjonalności i szablony graficzne dla fajnych, znanych marek.
W tej chwili nasz zespół składa się z 21 specjalistów - wszyscy pracujemy 100% zdalnie.
Szukamy osób, które chcą pracować przy dużych i ambitnych projektach, a jednocześnie cenią sobie spokój psychiczny, wzajemny szacunek i przyjazne środowisko pracy 😊
Convertis w liczbach
9
lat na rynku
21+
specjalistów w zespole
60+
sklepów pod naszą opieką
4,5mln+
naszego obrotu netto w 2023
Czego szukamy u kandydata?
min. 5-letniego doświadczenia w PHP i MySQL (projektowanie, programowanie, optymalizacja),
znajomości praktycznej HTML, CSS, JavaScript (jQuery),
znajomości zespołowej pracy z GIT,
samodzielności w realizacji przydzielonych zadań,
odpowiedzialności za realizowane prace, obsługiwane sklepy, złożone deklaracje,
dążenia do rozwoju wiedzy i umiejętności,
języka polskiego na poziomie ojczystym/biegłym,
języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji.
Mile widziane, ale niekonieczne:
doświadczenie z platformą PrestaShop. Jeśli masz małe/żadne doświadczenie z Prestashop, ale pracowałeś/-aś w PHP na systemach typu Joomla, Wordpress, Drupal, Magento (najlepiej zespołowo, dla wielu klientów w jednym czasie) - też się odezwij.
doświadczenie z Symfony.
Twoje zadania to:
rozbudowywanie i/lub tworzenie sklepów internetowych opartych o PrestaShop (większość naszych klientów to tzw. stałe wsparcie przy rozbudowie sklepów),
budowanie dodatkowych, często niestandardowych modułów do PrestaShop,
integrowanie sklepów z zewnętrznymi aplikacjami (np. płatności, CRM, ERP, narzędzia marketingowe),
modyfikacje i tworzenie szablonów graficznych (w przypadku frontendowca),
bieżące wsparcie techniczne sklepów internetowych, rozwiązywanie nieoczywistych problemów, w tym “pożarów”,
ścisła współpraca z Project Managerami (nie musisz rozmawiać z klientami!).
Co oferujemy:
wynagrodzenie 9 000 – 19 000 zł netto przy b2b
26 dni odpoczynku + 30 dni na poratowanie zdrowia :),
elastyczne godziny,
pracę 100% zdalną - z dowolnego miejsca w Polsce,
pełne wsparcie zespołu - gdy coś Ci nie idzie, nie zostaniesz z tym sam(a) - zawsze masz kogo zapytać o pomoc,
z założenia brak regularnego kontaktu z klientem - tym zajmują się doświadczeni Project Managerowie,
dużą samodzielność i niezależność w realizowaniu zadań,
otwartość na Twoje pomysły na rozwój firmy i rozwiązania dla klientów,
procesy oraz instrukcje ułatwiające pracę i komunikację w zespole => nie musisz domyślać się, jak masz postępować w danej sytuacji,
niezbędne narzędzia do pracy,
szkolenia i rozwój w zakresie, który Cię najbardziej zawodowo interesuje,
dwa wyjazdy integracyjne w roku, by poznać bliżej zespół.
Jak pracujemy:
Zależy nam na tworzeniu najlepszych warunków pracy i rozwoju, dlatego:
1
dbamy o relacje w zespole, żeby każdy mógł się czuć jak u siebie,
2
mamy zgrany i nastawiony na współpracę zespół,
3
cenimy sobie Twój spokój psychiczny, dlatego świadomie dobieramy projekty, nad którymi pracujemy - nie bierzemy Klientów i projektów "jak leci",
4
ciągle się uczymy,
5
dbamy o porządek w procesach i jasność w komunikacji,
6
stawiamy na sprawne podejmowanie decyzji we wszystkich obszarach działalności.
Etapy rekrutacji
Wysyłasz do nas formularz zgłoszeniowy z CV, a potem krótki formularz techniczny
Uzupełniasz krótki formularz doświadczenia
Wstępna, krótka rozmowa telefoniczna
Rozmowa techniczna
Chcemy Cię! A Ty nas! = Ustalenie szczegółów próbnej współpracy
Witamy na pokładzie! :)
Jak pracujemy?
Dbamy o dobre warunki do rozwoju:
Cenimy sobie Twój spokój psychiczny, dlatego świadomie dobieramy projekty, nad którymi pracujemy - nie bierzemy Klientów i projektów "jak leci".
Mamy zespół nastawiony na współpracędbamy o relacje. Chcemy, żebyś czuł się jak u siebie.
U nas nie ma nudy stawiamy na ciekawe i zaawansowane projekty, które będą wyzwaniem i rozwiną Twoje skille.
Zobacz jaki panuje u nas klimat
Zobacz jak podchodzimy do kultury organizacyjneji "fakapów"
Jesteśmy zespołem, który się lubi i robi razem fajną robotę
















Kto za tym wszystkim stoi?

Mirek KaziorDyrektor Operacyjny | Ecommerce Manager | Project Manager
Specjalizuje się w tłumaczeniu potrzeb Klientów na język programistów. Pilnuje, rozwija i udoskonala procesy, co przekłada się na terminową realizację zadań. Genialny w wyszukiwaniu możliwości i ulepszeń dla funkcjonalności sklepów on-line.

Grzegorz FrątczakDyrektor Zarządzający | Strateg | Sprzedawca
Jego przygoda z eCommerce zaczęła się w 2010 od zbudowania start-upu, który zdobył 20 000 użytkowników. Doświadczony manager z dyplomem MBA i coach. Obecnie przede wszystkim przewodnik po ecommerce dla klientów Convertis, gdzie odpowiada za sprzedaż, marketing i zarządzanie firmą. Prowadzi podcast “Rozmowy na Zapleczu | Ecommerce & Marketing”.
