Programista Front-end
oferta pracy
Gdzie: praca 100% zdalna
Za ile: 7.500-15.000 zł netto
Forma współpracy:
- B2B
- 26 dni urlopu
- 30 dni chorobowego
Tech stack
CSS / HTML regular
JavaScript regular
PHP junior
MySQL nice to have
PrestaShop nice to have
Cześć!
To my, Convertis.
jesteśmy w TOP3 najlepszych i największych agencji specjalizujących się w sklepach PrestaShop
realizujemy najtrudniejsze i najbardziej zaawansowane moduły, rozszerzenia funkcjonalności i szablony graficzne
w tej chwili nasz zespół składa się z 21 specjalistów
wszyscy pracujemy zdalnie w 100%
Convertis w liczbach
9
lat na rynku
23+
specjalistów w zespole
60+
sklepów pod naszą opieką
4,5mln+
naszego obrotu netto w 2023
Twoje zadania to:
modyfikacje i tworzenie szablonów graficznych dla sklepów internetowych opartych o PrestaShop,
modyfikacje i tworzenie szablonów graficznych dla dodatkowych modułów do PrestaShop,
bieżące wsparcie serwisowe sklepów internetowych,
ścisła współpraca z Project Managerem (nie musisz rozmawiać z klientami!).
Nasze oczekiwania względem Ciebie:
znajomość HTML5, CSS3 (SCSS), JavaScript (jQuery),
praca z preprocesorami CSS i JS (gulp, webpack),
biegła znajomość biblioteki Bootstrap,
znajomości programu Sketch i/lub Figma, Adobe XD w stopniu pozwalającym na wdrożenie frontendu z dokładnością pixel-perfect,
doświadczenie komercyjne minimum 3 lata (masz mniejsze doświadczenie, ale masz "skilla"? Sprawdźmy!),
umiejętność pracy z system kontroli wersji GIT,
język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji,
samodzielność w realizacji przydzielonych zadań.
Mile widziane, ale niekonieczne:
doświadczenie z platformą PrestaShop
Co oferujemy:
wynagrodzenie 7.500-15.000 zł netto przy b2b,
26 dni urlopu + 30 dni chorobowego,
pełny etat i elastyczny czas pracy,
wsparcie doświadczonych Project Managerów (oni kontaktują się z klientami),
pracę zdalną - z dowolnego miejsca w Polsce,
różnorodność wyzwań - u nas nie ma nudy i monotonii!
dużą samodzielność i niezależność w realizowaniu zadań,
otwartość na Twoje pomysły na rozwój firmy i rozwiązania dla klientów,
procesy oraz instrukcje ułatwiające pracę i komunikację w zespole => nie musisz domyślać się, jak masz postępować w danej sytuacji,
pełne wsparcie zespołu - gdy coś Ci nie idzie, nie zostaniesz z tym sam - zawsze masz kogo zapytać o pomoc,
niezbędne narzędzia do pracy,
wsparcie, szkolenia i rozwój w zakresie, który Cię najbardziej zawodowo interesuje,
dwa wyjazdy integracyjne w roku, by poznać bliżej zespół.
Etapy rekrutacji
Wysyłasz do nas CV, lub opisujesz krótko swoje doświadczenie
Wstępna rozmowa telefoniczna
Rozmowa techniczna
Chcemy Cię! A Ty nas! = Ustalenie szczegółów współpracy z Grzegorzem Frątczakiem (CEO)
Witamy na pokładzie! :)
Jak pracujemy?
Dbamy o dobre warunki do rozwoju:
Cenimy sobie Twój spokój psychiczny, dlatego świadomie dobieramy projekty, nad którymi pracujemy - nie bierzemy Klientów i projektów "jak leci".
Mamy zespół nastawiony na współpracędbamy o relacje. Chcemy, żebyś czuł się jak u siebie.
U nas nie ma nudy stawiamy na ciekawe i zaawansowane projekty, które będą wyzwaniem i rozwiną Twoje skille.
Zobacz, jaki panuje u nas klimat
Jesteśmy zespołem, który się lubi i robi razem fajną robotę
Kto za tym wszystkim stoi?
Mirek KaziorDyrektor Operacyjny | Ecommerce Manager | Project Manager
Specjalizuje się w tłumaczeniu potrzeb Klientów na język programistów. Pilnuje, rozwija i udoskonala procesy, co przekłada się na terminową realizację zadań. Genialny w wyszukiwaniu możliwości i ulepszeń dla funkcjonalności sklepów on-line.
Grzegorz FrątczakDyrektor Zarządzający | Strateg | Sprzedawca
Jego przygoda z eCommerce zaczęła się w 2010 od zbudowania start-upu, który zdobył 20 000 użytkowników. Doświadczony manager z dyplomem MBA i coach. Obecnie przede wszystkim przewodnik po ecommerce dla klientów Convertis, gdzie odpowiada za sprzedaż, marketing i zarządzanie firmą. Prowadzi podcast “Rozmowy na Zapleczu | Ecommerce & Marketing”.