EK 07: Jak sprzedawać w sklepie internetowym wykorzystując siłę marki osobistej? Marcin Osman – OSMPower.pl
W siódmym odcinku Ekomersowej Kawy rozmawiam z Marcinem Osmanem, który jest właścicielem wydawnictwa OSMPower.pl, sprzedającego w internecie książki o tematyce biznesowej i rozwojowej. W portfolio wydawnictwa znajdują się książki takich autorów jak: Anthony Robbins, Felix Dennis, czy Todd Henry.
Dziś rozmawiamy o tym, jak sprzedawać w sklepie internetowym wykorzystując siłę marki osobistej. Dlaczego warto posłuchać Marcina – bo jego pomysł na strategię marketingową się sprawdza. Świadczą o tym cyfry: ponad 10 tys. followersów na Facebooku, ponad 20 tys. na Instagramie, a jego kanał na YouTube obecnie ma ponad 23 tys. subskrypcji. W jaki sposób wykorzystuje i buduje swoją markę osobistą? O tym między innymi rozmawiamy z Marcinem.
Z tego odcinka dowiesz się m. in.:
- jakie narzędzia można wykorzystać tworząc treści na potrzeby mediów społecznościowych i na bloga,
- na co zwrócić uwagę tworząc materiały audio i video
- jak często publikować content,
- w jaki sposób udzielać się w mediach społecznościowych, tak aby pozyskać wartościowe kontakty
- jak sprawdzić, czy nasze działania w mediach społecznościowych wpływają pozytywnie na sprzedaż bez danych z Google Analytics.
W tym odcinku znajdziesz też bonus: – link do filmu Marcina Osmana: “Jak założyć sklep internetowy?”, który znajduje się w sekcji – przydatne linki.
Przydatne linki:
marcinosman.pl – Strona internetowa i blog Marcina Osmana
OSMPower.pl – wydawnictwo i księgarnia internetowa Marcina Osmana
mensfinest.co.uk – sklep z akcesoriami dla mężczyzn Michała Frąckowiaka
„Daj, daj, daj, poproś” – hasło Garego Vaynerchuka z książki: “Ekonomia wdzięczności”
“Jak założyć sklep internetowy” – bonusowy materiał od Marcina Osmana