Bestof. Skuteczny marketing w Twojej firmie – Greg Albrecht – Albrecht&Partners
Cześć! Dzisiaj goszczę Grega Albrechta, założyciela i CEO Albrecht&Partners, który doradza zarządom firm w zakresie skuteczności oferty oraz strategii biznesowych.
W tym odcinku porozmawiamy o kluczowych aspektach marketingu w ecommerce. Zastanowimy się, dlaczego zrozumienie klienta i umiejętność komunikowania się z nim są niezbędne dla sukcesu, oraz kiedy warto rozwijać kompetencje marketingowe wewnętrznie, a kiedy lepiej skorzystać z outsourcingu. Rozważymy także, jak podejść do koncentracji oferty versus dywersyfikacji w kontekście rozwoju firmy.
W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:
- Jakie elementy marketingu warto rozwijać wewnętrznie, a które zlecić na zewnątrz?
- Dlaczego ponadprzeciętne umiejętności marketingowe są kluczowe w ecommerce?
- Jakie są kluczowe wyzwania dla właścicieli ecommerce w nadchodzących latach?
- W jaki sposób zrozumienie klienta może wpłynąć na skuteczność Twojej oferty?
- Kiedy warto skupić się na koncentracji oferty, a kiedy na dywersyfikacji?
O Gregu Albrechcie
Greg Albrecht jest założycielem i CEO Albrecht&Partners, gdzie doradza zarządom firm w różnych aspektach skuteczności oferty i strategii biznesowych. W swoim portfolio posiada ponad 400 klientów. Prowadzi także jeden z wiodących podcastów biznesowych – Greg Albrecht Podcast: Wszystkie Twarze Biznesu.
Zapraszam do posłuchania!