85. Skąd brać wiedzę o ecommerce? – Marcin Majzner – Ecommerce.pl
Cześć! W tym odcinku podcastu goszczę Marcina Majznera, który – jak o sobie mówi – jest Herszt w ecommerce.pl. To także wieloletni prezes CupSell.pl, który przeprowadził spółkę przez dwie rundy inwestycyjne, finalnie po sprzedaży udziałów do grupy 4fun media przeszedł na “emeryturę”, powrócił by pomagać w prowadzeniu biznesów.
Marcin podzieli się z nami swoją wiedzą i zdradzi, skąd czerpać wiedzę o ecommerce, żeby wymiatać tak, jak on. Książki, podcasty, szkolenia, kursy i webinary? A może jeszcze coś innego? Posłuchajcie, by dowiedzieć się gdzie szukać informacji, aby móc się rozwijać w świecie ecommerce, social media i nie tylko.
W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:
- Czy gazety, książki i blogi mają jeszcze jakąś wartość?
- Dlaczego podcasty są najlepszym źródłem wiedzy? 😉
- Po co jeździ się na konferencje?
- Networking is king – dlaczego warto rozmawiać i tworzyć mastermindy?
- oraz jak Mastermind pod ZUSem stworzył wielomilionowy biznes?
O Marcinie Majznerze
Herszt w Ecommerce.pl. Założyciel i wieloletni prezes CupSell.pl, przeprowadził spółkę przez dwie rundy inwestycyjne, finalnie po sprzedaży udziałów do grupy 4fun media przeszedł na “emeryturę”, powrócił by pomagać w prowadzeniu biznesów. Zasiadał w zarządach spółek internetowych, pomagał restrukturyzować i tworzyć nowe projekty. Ponad 20 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesów. Uwielbia niestandardowe rozwiązania i nieszablonowe podejście do sprzedaży.
W swoim biznesie z powodzeniem wykorzystywał Video marketing i Personal branding. Youtuber, praktyk, pasjonat, doradca biznesowy.