117. Jak budować strategię w e-commerce B2B, która naprawdę wspiera sprzedaż – Paweł Paszkowski – Strigoo

Data publikacji: Czas trwania:

Cześć!
W tym odcinku goszczę Pawła Paszkowskiego, CEO i konsultanta w agencji doradczej Strigoo. Paweł specjalizuje się w budowie strategii dla firm B2B, które chcą rozwijać sprzedaż online. Podczas konferencji Fundamenty e-commerce B2B, Paweł wygłosił prelekcję, która może być prawdziwym drogowskazem dla firm planujących lub rozwijających sprzedaż w kanale B2B. Rozmawialiśmy o tym Jak stworzyć skuteczną strategię e-commerce B2B, która naprawdę wspiera sprzedaż!

Czego dowiesz się z podcastu:

  • Dlaczego wejście w e-commerce tylko dlatego, że „konkurencja też to robi” to zły pomysł?

  • Jaką rolę pełni e-commerce u dystrybutora, a jaką u producenta?

  • W jaki sposób pogodzić sprzedaż bezpośrednią z siecią resellerów?

  • Na czym polega strach działu handlowego przed e-commerce i jak go przełamać?

  • Jakie trzy wyzwania hamują rozwój e-commerce B2B?

  • Dlaczego strategia to nie PDF w szufladzie, ale proces i zaangażowanie całej firmy?

O Pawle Paszkowskim
CEO i konsultant w agencji doradczej Strigoo. Od 15 lat wspiera firmy w rozwijaniu kanałów sprzedaży online w modelu B2B. Specjalizuje się w tworzeniu strategii, które realnie wspierają sprzedaż, porządkują procesy handlowe i marketingowe oraz uwzględniają współpracę z dystrybutorami i partnerami biznesowymi.

Zapraszam do posłuchania!