117. Jak budować strategię w e-commerce B2B, która naprawdę wspiera sprzedaż – Paweł Paszkowski – Strigoo
Cześć!
W tym odcinku goszczę Pawła Paszkowskiego, CEO i konsultanta w agencji doradczej Strigoo. Paweł specjalizuje się w budowie strategii dla firm B2B, które chcą rozwijać sprzedaż online. Podczas konferencji Fundamenty e-commerce B2B, Paweł wygłosił prelekcję, która może być prawdziwym drogowskazem dla firm planujących lub rozwijających sprzedaż w kanale B2B. Rozmawialiśmy o tym Jak stworzyć skuteczną strategię e-commerce B2B, która naprawdę wspiera sprzedaż!
Czego dowiesz się z podcastu:
- Dlaczego wejście w e-commerce tylko dlatego, że „konkurencja też to robi” to zły pomysł?
- Jaką rolę pełni e-commerce u dystrybutora, a jaką u producenta?
- W jaki sposób pogodzić sprzedaż bezpośrednią z siecią resellerów?
- Na czym polega strach działu handlowego przed e-commerce i jak go przełamać?
- Jakie trzy wyzwania hamują rozwój e-commerce B2B?
- Dlaczego strategia to nie PDF w szufladzie, ale proces i zaangażowanie całej firmy?
O Pawle Paszkowskim
CEO i konsultant w agencji doradczej Strigoo. Od 15 lat wspiera firmy w rozwijaniu kanałów sprzedaży online w modelu B2B. Specjalizuje się w tworzeniu strategii, które realnie wspierają sprzedaż, porządkują procesy handlowe i marketingowe oraz uwzględniają współpracę z dystrybutorami i partnerami biznesowymi.
Zapraszam do posłuchania!