Te wyjątkowe marki już nam zaufały:

Darmowe szablony PrestaShop

W sieci można znaleźć również darmowe szablony, ale są one zazwyczaj uboższe o funkcje i mniej atrakcyjne wizualnie od szablonów płatnych. Mimo dostępności darmowego rozwiązania, jeśli na pewno chcesz zdecydować się na szablon, polecamy rozważyć inwestycję tych kilkuset złotych w szablon płatny.

Szablon PrestaShop – ile kosztuje?

Szablon PrestaShop (czasem określany jako “motyw PrestaShop”) to gotowy projekt layoutu sklepu. Oznacza to, że nie musisz projektować sklepu od zera, a wykorzystujesz stworzony i udostępniony przez kogoś wcześniej projekt sklepu.

W oficjalnym marketplace PrestaShop na ten moment widnieje około 2.500 szablonów do wyboru. Dzięki intuicyjnym filtrom na tej stronie z łatwością znajdziesz szablon dedykowany Twojej branży. Znajduje się tam sporo propozycji szablonów dla sklepów odzieżowych, sklepów sprzedających kosmetyki, sklepów sportowych, sklepów z biżuterią, sklepów sprzedających meble, sklepów z elektroniką oraz wielu innych. Poza tym możesz wyfiltrować szablony według języka, kompatybilności z konkretną wersją PrestaShop, stylu, koloru oraz wbudowanych funkcjonalności. Np. jeśli interesujesz się tylko responsywnym szablonem, możesz zaznaczyć taką opcję. Możesz też sprawdzić, ile razy był pobierany dany szablon oraz zobaczyć opinie Klientów o danym szablonie. Możesz również wysłać zapytanie do dewelopera, który opracował dany szablon.

Ceny tych szablonów kształtują się od mniej więcej 80 do prawie 300 EUR. Później trzeba się liczyć ze stałym rocznym kosztem w wysokości mniej więcej 20-40 EUR rocznie. Ta opłata roczna to tak naprawdę koszt subskrypcji usługi Business Care, która zgodnie z informacjami na stronie PrestaShop zawiera:

  • aktualizację zabezpieczeń
  • aktualizację kompatybilności
  • bezpłatny dostęp do wszystkich najnowszych rozwiązań, gdy tylko się one pojawią
  • wsparcie, które według informacji na stronie polega na gwarancji udzielenia odpowiedzi na pytania w ciągu jednego dnia roboczego

Oficjalny sklep PrestaShop to tylko jedno z wielu miejsc, gdzie można nabyć taki szablon.

Szablon PrestaShop czy dedykowana grafika – co wybrać?

Na tak zadane pytanie nie ma jednej prawidłowej odpowiedzi. Tak naprawdę dla każdego sklepu ta odpowiedź może być inna. Aby dowiedzieć się, czy będzie to rozwiązanie odpowiednie dla Ciebie, przeanalizuj zalety i wady tych rozwiązań.

Plusy budowy sklepu PrestaShop na szablonie

początkowo niższe koszty budowy sklepu internetowego

możliwość szybkiego wdrożenia sklepu

jest to dobre rozwiązanie dla początkujących przedsiębiorców, którzy chcą niskim nakładem finansowanym oraz w szybkim czasie przetestować swój pomysł na biznes online

dany szablon zazwyczaj jest przeznaczony dla konkretnej branży, więc zawiera często elementy dedykowane sprzedaży danego asortymentu np. sposób prezentacji produktów

Minusy budowy sklepu PrestaShop na szablonie

ograniczona możliwość dostosowania sklepu do indywidualnych potrzeb danego biznesu – szablony są stworzone według zasad ich twórców, a to powoduje, że edycja i dodawanie dodatkowych funkcji mogą być trudniejsze do zrealizowania m.in. ze względu na zaszyte w szablonie frameworki i rozwiązania

w przypadku modyfikacji gotowego szablonu, oszczędności, które możesz uzyskać na początku, są często wydawane na naprawę błędów oraz kolejne zmiany, konfigurację strony itp. – szablon bowiem nie jest w stanie w 100% spełnić konkretnych wymagań klienta

głębokie modyfikacje szablonu mogą znacznie podnosić koszt jego użycia, w skrajnych przypadkach użycie gotowego szablonu może nie być zauważalnie korzystniejsze niż stworzenie dopasowanego szablonu

trzeba pamiętać także o tym, że świat ecommerce zmienia się bardzo dynamicznie, a sklep będzie wymagał dostosowywania na bieżąco do trendów, ruchów konkurencji oraz do zmieniających się nawyków zakupowych użytkowników – tu nie obędzie się bez prac programistycznych

zastosowanie szablonu nie jest na pewno optymalnym wyborem dla dużego biznesu online – tego typu przedsięwzięcia potrzebują bardziej zaawansowanych i dostosowanych do swoich potrzeb rozwiązań z możliwością sprawnego wprowadzania modyfikacji oraz przeprowadzania testów

często z jednego szablonu korzysta bardzo wiele sklepów, co utrudnia wyróżnienie się na rynku poprzez nietuzinkowy, dopasowany do grupy docelowej wygląd sklepu, a także dopasowanie sklepu do identyfikacji wizualnej firmy Klienta – pamiętajmy, że szata graficzna sklepu pełni również funkcję wizerunkową

szablonowa strona sklepu posiada nadmiar funkcji stworzonych na zapas, co może wpływać na wolniejsze ładowanie się strony, a co za tym idzie odbijać się negatywnie na pozycjonowaniu (prędkość ładowania strony jest bowiem jednym z czynników rankingowych Google) no i przede wszystkim na konwersji

Sklep PrestaShop na szablonie – ile kosztuje wdrożenie?

Wykonujemy zaawansowane sklepy PrestaShop na bazie szablonu. Nasi programiści są w stanie dostosować gotowy szablon do Twoich potrzeb. Jeśli jednak taka opcja okaże się być nieoptymalna dla Twojego sklepu, zaproponujemy Ci rozwiązanie szyte na miarę, czyli sklep zaprojektowany dla Ciebie od podstaw – bez użycia szablonu.

  • nowy sklep internetowy – od 40.000 złotych netto
  • odświeżenie grafiki istniejącego sklepu – od 20.000 złotych netto

Tak naprawdę, by móc ustalić koszt powstania Twojego sklepu internetowego, konieczne będzie studium wykonalności, czyli dokładna analiza Twoich wymagań oraz dopasowanie do nich odpowiednich rozwiązań. Jednak by poznać przybliżone “widełki” cenowe, umów się z nami na krótką rozmowę. W jej trakcie dowiesz się też, czy na pewno sklep internetowy PrestaShop będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.

Stała obsługa programistyczna sklepu PrestaShop – ile kosztuje?

Oferujemy stałe wsparcie programistyczne dla sklepów PrestaShop wdrożonych na szablonie, ale i na dedykowanej grafice. Możliwe jest także wykupienie jednorazowego pakietu godzin pracy programistów.

Zobacz jak to działa

Jeśli chcesz poznać stawkę za obsługę programistyczną dla Twojego sklepu, odezwij się do nas.

Nasze realizacje na PrestaShop

B2B sklep internetowy - jak ułatwić Klientom zakupy, a sobie realizację - Karo.waw
B2B sklep internetowy – jak ułatwić Klientom zakupy, a sobie realizację – Karo.waw Zobacz szczegóły

Zakres prac

  • Stworzyliśmy funkcjonalności pozwalające na wybór magazynu, w którym ma być realizowane zamówienie hurtowe
  • Zautomatyzowaliśmy i skróciliśmy proces zamawiania dużych ilości towaru
  • Umożliwiliśmy automatyczne obliczanie kosztów dostawy
  • Firma z 30-letnim doświadczeniem w produkcji i sprzedaży pościeli
Więcej niż sklep, czyli jak wizerunek może wspierać sprzedaż - Organic24.pl
Więcej niż sklep, czyli jak wizerunek może wspierać sprzedaż – Organic24.pl Zobacz szczegóły

Zakres prac

  • stworzyliśmy nowy layout graficzny
  • wdrożyliśmy moduł, który ułatwia kategoryzację produktów
  • umożliwiliśmy automatyzację obsługi sklepu, dzięki zaawansowanym modułom
  • wdrożyliśmy funkcjonalności wspierające sprzedaż
  • Największa w Polsce sieć samoobsługowych delikatesów ze zdrową żywnością
Zwiększenie współczynnika konwersji - MMANIAK
Zwiększenie współczynnika konwersji – MMANIAK Zobacz szczegóły

Zakres prac

  • Nasz Klient wszedł na wyższy level wprowadzania zmian – modeluje, testuje i wybiera wersje, które najlepiej konwertują. Może świadomie i na wielu poziomach doskonalić wszystkie elementy sklepu i ścieżki, po których porusza się użytkownik.
  • Nie ma na rynku narzędzia, które odpowiadało na – testowanie głębokich i złożonych zmian – więc, jak to My, Programistyczni Fighterzy, napisaliśmy własny, autorski moduł A/B.
  • Pracowaliśmy nad nowatorskimi rozwiązaniami – to innowacyjne podejście do testów A/B, które znacznie odbiega od tego, co powszechnie się testuje.
  • Nasze narzędzie pozwala MMAniakowi w bardzo sprawny sposób przeprowadzić zaawansowane, wielowymiarowe test A/B – testować całe ścieżki, wiele elementów jednocześnie, w tym nawet całe moduły! Jest sprzęgnięte z Google Optimize.
  • Partnerska współpraca oparta na zaufaniu z kompetentnym specjalistą po stronie Klienta, dała nam pole do wypracowania najlepszych rozwiązań.
Podział 1 zamówienia na kilku sprzedawców - Pora na Pola
Podział 1 zamówienia na kilku sprzedawców – Pora na Pola Zobacz szczegóły

Podział koszyka ze względu na podmiot sprzedający i ograniczenie dostępu do produktów alkoholowych osobom niepełnoletnim

Zakres prac

  • Wdrożenie funkcjonalności umożliwiających podział zamówienia i przypisywanie produktów do konkretnego, sprzedającego je podmiotu oraz innych wymaganych prawnie rozwiązań, wskazujących na rozdzielność spółek.
  • Analiza wykonalności wdrożenia pozwalającego na rozdzielenie płatności za zamówienie na etapie jej księgowania.
  • Stworzenie funkcjonalności ograniczającej dostęp do produktów alkoholowych, jeśli Klient nie złoży oświadczenia o pełnoletności.

Produkty pochodzące wyłącznie od polskich rolników

Ponad 21k polubień na Facebooku

Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie realizacje

Zobacz opinie naszych Klientów

Taktyka działań, przejrzystość i profesjonalizm. Doceniam też fakt bezpośredniej i szczerej komunikacji, bez ściemy i owijania w bawełnę. Pracujemy razem na wielu płaszczyznach.

Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający mosquito.pl

Poprawka modułu cen przez dodanie zmiany stawek to po prostu petarda!! Pomysł rewelacja a wykonanie perfekcyjne.(…)Bardzo dziękuję za doskonałą pracę. (..) Z kilku źródeł uzyskaliśmy informację, że nie da się takiego rozwiązania wdrożyć wewnątrz Presty – jak widać się da!

Antoni Dmowski, COO poranapola.pl

Pełen profesjonalizm i zaangażowanie, dokładność, doskonały nadzór nad projektem. Wybór dobrej agencji trwał u nas długo, ale było warto.

Anna Serwan-Ohryzko, Właścicielka aptekana83.pl

Bardzo profesjonalna ekipa, na której można polegać! Szybki kontakt z projekt managerem – dogłębne przedyskutowanie problemów oraz wspólne szukanie rozwiązań. Polecam z czystą odpowiedzialnością!

Radosław Malinowski – E-commerce Manager Barberstore.pl

Cieszę się tej współpracy, ponieważ projekty idą do przodu, nie cofamy się żeby naprawiać błędy, jesteście otwarci i nastawieni na TAK.

Tomasz Bączyk, Członek Zarządu JLD.pl

Zespół specjalistów pracuje razem dla Twojego sklepu

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

Migracja na PrestaShop

Przeniesiemy Twój sklep z innej platformy na PrestaShop. Sprawdzimy, czy migracja Twojego sklepu z zastosowaniem szablonu PrestaShop będzie optymalnym rozwiązaniem. Jeśli nie – zaproponujemy Ci stworzenie dedykowanej grafiki.

Zobacz szczegóły

Stałe wsparcie programistyczne

Specjalizujemy się w stałym wsparciu sklepów na PrestaShop. Posiadamy w szeregach deweloperów z wieloletnim doświadczeniem. Mamy duży i doświadczony zespół, który dzięki ścisłej współpracy realizuje nawet bardzo skomplikowane projekty.

Zobacz szczegóły

Wsparcie ecommerce

Usługa wsparcia zewnętrznego Ecommerce Managera jest idealną opcją dla sklepu, który nie zatrudnia takiej osoby na stałe lub, w których Ecommerce Manager potrzebuje wsparcia w nawale obowiązków i konsultacji przy podejmowaniu trudnych decyzji.

Zobacz szczegóły

Liczby Convertis

Podtytuł

40+

lat minęło jak jeden dzień

1+

jeden oznacza true

0

oznacza nieskończone false

!

Jeszcze jakiś dopisek, nie mam pomysłu

FAQ

Blok Tekstowy kolumny (1,2 lub 3)

Kolumna 1 tytuł

Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1 Tekst kolumny 1

Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2 Test kolumny 2

Tekst kolumny 3 Tekst kolumny 3 Tekst kolumny 3 Tekst kolumny 3 Tekst kolumny 3 Tekst kolumny 3 Tekst kolumny 3 Tekst kolumny 3 Tekst kolumny 3 Tekst kolumny 3

Blok Tekstowy kolumny (1,2 lub 3)

Tytuł kol. 1

Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1 Tekst 1

Tekst 2 Tekst 2 Tekst 2 Tekst 2 Tekst 2 Tekst 2 Tekst 2 Tekst 2 Tekst 2

Blok Tekstowy kolumny (1,2 lub 3)

Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1 Kolumna 1

Powered by Trust.Reviews