Robimy to
lepiej...

Konkurencja zrealizowała projekt za ⅓ naszej ceny.
Co otrzymał Klient?- wybrakowany produkt. Dlaczego?- odpowiadamy poniżej.

Porównując istniejący sklep ze sposobem projektowania przez Convertis:

  • wskazujemy najczęściej popełniane błędy
  • wyłapujemy źle zaprojektowany UX obniżający konwersję
  • pokazujemy jak docierać do grupy docelowej
  • odsłaniamy słabe strony designu
  • proponujemy rozwiązania

Jak cię widzą
tak u Ciebie
kupią

Kilka błędów popełnionych już na pierwszej stronie:

1
X
!

1. Zbyt duża ilość numerów telefonów Sugestia UX: Należy zawsze podać jeden numer infolinii a we własnym zakresie przekierować pozotałe na jedną.

2
X
!
!

2. Rozpraszające elementy Zastosowanie jednocześnie w dwóch miejscach bannerów z tym samym momentem rotacji. Sugestia UX: Nie stosuj jednocześnie w dwóch miejscach bannerów z tym samym momentem rotacji, bo powodują wrażenie bałaganu na stronie. Najlepszą praktyką jest stosowanie bannerów statycznych.

i2
X
!

3. Przytłaczająca przewaga jednego, czerwonego koloru Sugestia UX: Przeznacz jeden kolor na potrzeby ważnych guzików CTA, drugi jako przewodni ogólny, a pozostałe kolory niech będą neutralne.

Najważniejsze,
by łatwo dotrzeć
do produktu

Kilka błędów popełnionych już na pierwszej stronie:

1
X
!koniec ekranu

1. Menu nie mieści się na ekranie! Obecnie w dłuższych kategoriach menu ucieka nam za ekran po rozwinięciu i trudno jest kliknąć w te pozycje, które są poza nim.
Sugestia UX: Menu nie może rozwijać się poza ekran. W przypadku dłuższych kategorii, zbuduj menu w kolumnach tak, by pokazać wszystko na monitorze.

2
X
!
!
!
!

2. Zbyt dużo pop-upów Obecnie na stronie znajdują się:
- śledzący nas widget ze słuchawką + wyskakujący dodatkowo dymek z tekstem
- wyskakujący pop-up z kobietą (z komunikatem po angielsku)
- wysuwające się okienko czatu z konsultantem zaopatrzone w dźwięk
- standardowy pop-up wyciemniający stronę, pokazujący się na wierzchu
Sugestia UX: Stosuj jeden element tego typu.
Jedno okienko “Czatu z konsultantem” wystarczy.

2
X
!
2
X
!
2
X
!