95. Co zrobić, gdy spada rentowność w ecommerce? – Przemysław Durczak, Paweł Szymoniak
Cześć! W tym odcinku goszczę Przemysława Durczaka i Pawła Szymoniaka ze Strategic Mind, gdzie zajmują się wsparciem firm na każdym etapie rozwoju sprzedaży internetowej poprzez doradztwo eCommerce.
W tym odcinku porozmawiamy o rentowności. Odpowiemy na pytania o przyczyny spadku rentowności, jak sobie z nimi poradzić, jak ustalać marżę? Co zrobić, gdy mamy duże obroty, ale za to rentowność jest kiepska? Jakie błędy są najczęściej popełniane z zatowarowaniem? O te i wiele innych aspektów wypytam dzisiaj Przemka i Pawła.
Zapraszam do posłuchania!
W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:
- Jaki są przyczyny spadku rentowności sklepu?
- Jak rozwiązywać problemy z rentownością w sklepie?
- Dlaczego marża jest decydująca?
- Co zrobić, gdy masz duże obroty, a problemy z rentownością?
- Jaka jest rola szefa lub managera w firmie?
- Jakich błędów związanych z zatowarowaniem nie popełniać?
- Kiedy odpuścić sobie prowadzenie sklepu internetowego?
O Pawle Szymoniaku
CEO Strategic Mind i eCommerce Growth Consultant z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży internetowej. Konsultował i pomagał w rozwoju ponad 50 sklepów internetowych – zarówno retail B2C oraz marki DTC. Medalista ogólnopolskich zawodów w brazylijskim jiu-jitsu.
O Przemysławie Durczaku
E-commerce’owy ekspert z ponad 11-letnim doświadczeniem i ponad 50 projektami w portfolio. Budował m.in. sukces największego polskiego sklepu z prezentami spersonalizowanymi, gdzie pomagał osiągać ponad 50% wzrostu rocznie. Fan fotografii i podróży po południu Europy.