89. Unfair Advantage – jak zyskać przewagę nad konkurencją? – Marcin Zaremba

Data publikacji: Czas trwania:

Cześć! Dzisiaj ponownie goszczę Marcina Zarembę – eksperta od zarządzania produktami cyfrowymi. W poprzednim odcinku rozmawialiśmy o konwersji, a dokładniej – gdzie tak naprawdę ona zachodzi i dlaczego wcale nie w sklepie? 

W tym odcinku poruszymy temat niesprawiedliwej przewagi w ecommerce – unfair advantage. Jak konkurować z Amazonem czy Allegro, którzy w swoim asortymencie mają wszystko i to w niskich cenach? Jakie są drogi wejścia na rynek, na którym są już inni? Czy wchodzenie z produktem czy usługą, gdzie jest już konkurencja w ogóle ma sens? Wyszła z tego bardzo wartościowa rozmowa, którą powinien przesłuchać każdy, kto myśli o wejściu do ecommerce.

Zapraszam do posłuchania! 

W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:

  • Unfair advantage – o co chodzi?
  • Jak to działa w e-commerce?
  • Gdzie może być zlokalizowany unfair advantage?
  • Bycie monopolistą – czy to powinno być Twoim celem?
  • Jakie są prawdziwe motywacje klientów do zakupu produktu?
  • Czy brak konkurencji to sytuacja idealna?
  • Nie konkuruj z rynkiem kopiując go – dlaczego?

O Marcinie Zarembie

Obecnie Product Director w uPacjenta.pl. Wcześniej – Head of Product w DobryMechanik, Chief Product Officerem w Synerise oraz iTaxi, Head of Product w PizzaPortal.pl Zarządzał także produktami mobilnymi w Grupie o2.

Jest autorem książki „Mobile dla Menedżerów” oraz kursu zarządzania produktami technologicznymi Warsztat Produktowca. Były członek zarządu i współwłaściciel Senfino, software house’u skupionego na dostarczaniu dobrych produktów mobilnych.

Współzałożyciel elektronicznego magazynu dla inwestorów i przedsiębiorców technologicznych Proseed, współorganizator Auli Polskiej oraz współtwórca i wykładowca na App Academy.

Słuchaj nas na: