119. B2B Brand Strategy – jak budować silną markę, która wspiera biznes – Michał Burda – fellowheads
Cześć! W dzisiejszym odcinku mam przyjemność zaprezentować prelekcję Michała Burdy, CEO i dyrektora strategii w agencji fellowheads (dawniej Estru), która specjalizuje się w budowaniu silnych marek i strategii marketingowych dla firm B2B oraz B2C. Michał, z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z markami, podzieli się z nami kluczowymi wskazówkami dotyczącymi strategii B2B oraz brandingowego wsparcia dla biznesu. Jeśli planujesz rozwój swojej marki w e-commerce B2B, ten odcinek jest absolutnym must-listen!
W dzisiejszym odcinku m.in.:
- Jak skutecznie połączyć strategię marketingową z wizualną tożsamością marki?
- Jak zbudować markę, która będzie rozpoznawalna, angażująca i skuteczna w generowaniu wyników sprzedaży?
- Jakie kluczowe zmiany zachodzą w e-commerce B2B, a które z nich mają największy wpływ na marki B2B?
- Jakie wyzwania stoją przed firmami B2B przy tworzeniu spójnego doświadczenia zakupowego oraz jak wykorzystać AI w budowaniu konkurencyjności?
- Co to jest Customer Experience i dlaczego jest tak istotne dla lojalności klientów i skuteczności działań marketingowych?
O Michał Burda:
Michał Burda to CEO i dyrektor strategii w agencji fellowheads (dawniej Estru), z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Michał specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii brandingu i marketingu, łącząc wizualny język marki z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi. Jako wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, dzieli się swoją wiedzą na temat marki e-commerce i strategii marketingowej. Michał jest także doradcą wielu funderów, pomagając im w budowaniu skutecznych strategii rozwoju.