111. Dystrybutorzy kontra e-commerce: Jak pogodzić różne kanały sprzedaży? – Paweł Paszkowski
W 111 odcinku podcastu goszczę Pawła Paszkowskiego, CEO i konsultanta w agencji doradczej Strigo, który od 15 lat działa w branży e-commerce. Paweł specjalizuje się w tworzeniu strategii dla firm B2B, które chcą rozwijać swoje kanały sprzedaży online, jednocześnie dbając o dobre relacje z siecią dystrybutorów.
W tym odcinku porozmawiamy o jednym z największych wyzwań producentów B2B: jak efektywnie rozwijać własny e-commerce, nie wchodząc w konflikt z dotychczasową siecią dystrybutorów.
W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:
– Czy każda firma B2B powinna inwestować we własny e-commerce?
– Jak ustalić politykę cenową i produktową, by chronić współpracę z dystrybutorami?
– Jakie błędy popełniają producenci przy wdrażaniu własnego sklepu internetowego?
–Jak rozwijać e-commerce, by wspierać sprzedaż, a nie tworzyć niepotrzebne problemy logistyczne?
– Czy e-commerce zawsze się opłaca, czy może być niepotrzebnym kosztem?
O Pawle Paszkowskim
Paweł Paszkowski to praktyk i ekspert e-commerce, który współpracował zarówno z największymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami. Jego doświadczenie obejmuje tworzenie strategii sprzedażowych, zarządzanie projektami e-commerce oraz doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji. Jest także wykładowcą na Politechnice Białostockiej, gdzie dzieli się swoją wiedzą z przyszłymi liderami branży.
Zapraszam do posłuchania!