Tym razem postanowiliśmy sprawdzić, jak wygląda branża ecommerce w Hiszpanii w czasie pandemii koronawirusa. O sytuacji na hiszpańskim rynku opowiedział nam Kacper Zakrzewski, który na co dzień prowadzi sklep z akcesoriami samochodowymi.

W rozmowie z Kacprem zapytaliśmy między innymi o to, jak zmienia się hiszpański rynek ecommerce w czasach pandemii,czy sprzedaż w sklepach online rośnie, czy maleje oraz, czy w sklepach brakuje towarów, a jeśli tak, to jakich.

Ten krótki odcinek jest częścią inicjatywy Ecommerce Nie zaraża – Ecommerce działa, która ma na celu zainspirowanie i wsparcie polskich sklepów internetowych w szukaniu rozwiązań i szans na rozwój w dobie kryzysu.

Więcej na ten temat znajdziesz na grupie: https://www.facebook.com/groups/ecommerceniezaraza/

Śledź mnie na:

5 maja 2020 | Tagi: , , , ,

Grzegorz Frątczak

Jego przygoda z eCommerce zaczęła się w 2010 od zbudowania start-upu, który zdobył 20 000 użytkowników. Doświadczony menedżer z dyplomem MBA, coach, a obecnie przede wszystkim przewodnik po ecommerce dla klientów Convertis. W Convertis odpowiada za sprzedaż, marketing i zarządzanie firmą.

UX expert | Strateg | Sprzedawca