Krótki raport – o tym jak w czasach kryzysu związanego z Koronawirusem radzi sobie ecommerce Calzedonia – rozmowa z Karolem Zychem, który jest tam ecommerce managerem.

Jakie wyzwania, jakie problemy, ale też szanse mogą pojawić się w związku z kryzysem wywołanym pandemią, o tym między innymi rozmawiamy w tym odcinku.

Ten krótki odcinek jest częścią inicjatywy Ecommerce Nie zaraża – Ecommerce działa, która ma na celu zainspirowanie i wsparcie polskich sklepów internetowych do w szukaniu rozwiązań i szans na rozwój w dobie kryzysu.

Więcej na ten temat znajdziesz na grupie:
https://www.facebook.com/groups/ecommerceniezaraza/

A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o prowadzeniu sklepu internetowego przez Calzedonia posłuchaj 14 odcinka podcastu: Ścieżka zakupowa w sklepie internetowym.

 

 

Śledź mnie na:

8 kwietnia 2020 | Tagi: , , , ,

Grzegorz Frątczak

Jego przygoda z eCommerce zaczęła się w 2010 od zbudowania start-upu, który zdobył 20 000 użytkowników. Doświadczony menedżer z dyplomem MBA, coach, a obecnie przede wszystkim przewodnik po ecommerce dla klientów Convertis. W Convertis odpowiada za sprzedaż, marketing i zarządzanie firmą.

UX expert | Strateg | Sprzedawca