W siódmym odcinku Ekomersowej Kawy rozmawiam z Marcinem Osmanem, który jest właścicielem wydawnictwa OSMPower.pl, sprzedającego w internecie książki o tematyce biznesowej i rozwojowej. W portfolio wydawnictwa znajdują się książki takich autorów jak: Anthony Robbins, Felix Dennis, czy Todd Henry.

Dziś rozmawiamy o tym, jak sprzedawać w sklepie internetowym wykorzystując siłę marki osobistej. Dlaczego warto posłuchać Marcina – bo jego pomysł na strategię marketingową się sprawdza. Świadczą o tym cyfry: ponad 10 tys. followersów na Facebooku, ponad 20 tys. na Instagramie, a jego kanał na YouTube obecnie ma ponad 23 tys. subskrypcji. W jaki sposób wykorzystuje i buduje swoją markę osobistą? O tym między innymi rozmawiamy z Marcinem.

Z tego odcinka dowiesz się m. in.:

  • jakie narzędzia można wykorzystać tworząc treści na potrzeby mediów społecznościowych i na bloga,
  • na co zwrócić uwagę tworząc materiały audio i video 
  • jak często publikować content,
  • w jaki sposób udzielać się w mediach społecznościowych, tak aby pozyskać wartościowe kontakty
  • jak sprawdzić, czy nasze działania w mediach społecznościowych wpływają pozytywnie na sprzedaż bez danych z Google Analytics.

W tym odcinku znajdziesz też bonus: – link do filmu Marcina Osmana: „Jak założyć sklep internetowy?”, który znajduje się w sekcji – przydatne linki.

Przydatne linki: 

marcinosman.pl – Strona internetowa i blog Marcina Osmana

OSMPower.pl – wydawnictwo i księgarnia internetowa Marcina Osmana

mensfinest.co.uk – sklep z akcesoriami dla mężczyzn Michała Frąckowiaka

„Daj, daj, daj, poproś” – hasło Garego Vaynerchuka z książki: „Ekonomia wdzięczności”

„Jak założyć sklep internetowy” – bonusowy materiał od Marcina Osmana

 

Śledź mnie na:

28 listopada 2019 | Tagi: , , , , , , , , ,

Grzegorz Frątczak

Jego przygoda z eCommerce zaczęła się w 2010 od zbudowania start-upu, który zdobył 20 000 użytkowników. Doświadczony menedżer z dyplomem MBA, coach, a obecnie przede wszystkim przewodnik po ecommerce dla klientów Convertis. W Convertis odpowiada za sprzedaż, marketing i zarządzanie firmą.

UX expert | Strateg | Sprzedawca