Bestof. Jak budować markę w ecommerce? – Paweł Tkaczyk

Data publikacji: Czas trwania:

Cześć wszystkim! Witam Was w wakacyjnej serii “the best of RnZ“, gdzie prezentuję najpopularniejsze odcinki mojego podcastu.

Bo jakoś tak dziwnie się składa, że ta wartościowa wiedza ginie, bo już jest 30, 50, 100 odcinków poniżej aktualnych… I ja tą wakacyjną serią chcę Was zainspirować do korzystania z wszystkich odcinków.

A dzisiaj przypominam Wam podcast z Paweł Tkaczyk, ekspert od budowania marki i marketingu. To był #79 odcinek.

Paweł doradza ecommerce’om, więc na pewno ma wiele cennych spostrzeżeń. A rozmawialiśmy m.in. o:

  • Jakie błędy najczęściej popełniają marki w e-commerce?
  • Jak skutecznie budować markę i marketing w e-commerce?
  • Skąd czerpać wiedzę o marketingu i jak ją praktycznie zastosować?
  • Jakie są największe wyzwania w budowaniu świadomości marki?
  • Jak mierzyć świadomość marki i dlaczego jest to tak ważne?

Paweł podzielił się również swoimi doświadczeniami z tworzenia własnej marki osobistej i opowie kilka ciekawostek, które mogą być inspiracją dla każdego, kto chce rozwijać swój biznes online.

 

O Pawle Tkaczyku Jest strategiem marki. Mówi o sobie, że zarabia na życie opowiadaniem historii. Od dwudziestu lat pomaga małym i dużym firmom w zdobywaniu rynków. Współpracował z między innymi SONY, HBO, Orange czy startupami, jak LiveChat czy Brand24. Poza doradzaniem firmom, napisał trzy książki. „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku, „Grywalizacja” zajęła pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress a „Narratologia” zdobyła wyróżnienie za najlepszą książkę dla trenerów.

Zapraszam do posłuchania!

Słuchaj nas na: