99. Błędy w ecommerce, czyli co się nie sprawdza – Oskar Lipiński

Data publikacji: Czas trwania:

Cześć! Dzisiaj goszczę Oskara Lipińskiego, który jest co-ownerem i dyrektorem e-commerce w DAAG, czyli najszybciej rozwijającej się marki fashion w kategorii torebki skórzane w Polsce. Wyskalował sprzedaż swojej marki od 30 zamówień do kilku tysięcy miesięcznie przy użyciu głównie social mediów. 

Jakie błędy popełnił na swojej drodze do stworzenia tak dochodowego ecommerce? Które działania były najbardziej efektywne, a które totalnym niewypałem? Jak sobie poradził z tym psychicznie? O tym porozmawiamy w tym odcinku.

W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:

  • Jakie błędy popełnił Oskar w drodze do budowania popularnej marki?
  • Jak sprzedawać w social mediach?Które social media najlepiej sprzedają?
  • Jak angażować fanów w social mediach? Czy grupy na Facebooku mają sens?
  • Jak nie kanibalizować swoich działań i kiedy unikać market place’ów?
  • Na co uważać przy współpracy z agencjami marketingowymi?
  • Jak udźwignąć to wszystko psychicznie?

Zapraszam do posłuchania!

O Oskarze Lipińskim

Co-owner i dyrektor e-commerce rodzinnego brandu DAAG – najszybciej rozwijającej się marki fashion w kategorii torebki skórzane w Polsce. W ostatnich latach dzięki nieszablonowym działaniom Customer Experience, Performance Influencer Marketing oraz Buidling Brand Community wyskalował sprzedaż swojej marki od 30 zamówień do kilku tysięcy miesięcznie. Praktyk e-commerce, niskobudżetowe działania i maksymalizacja rentowności sklepów.

 

Słuchaj nas na: