94. Jak dobrze zarządzać projektami w marketingu i ecommerce – Mariusz Kapusta

Data publikacji:

Cześć! W tym odcinku goszczę Mariusza Kapustę – eksperta od zarządzania projektami, właściciela firmy szkoleniowo-doradczej Leadership-Center założonej w 2008r. Z Mariuszem porozmawiamy o tym, jak skutecznie zarządzać projektami marketingowymi i ecommerce, chociaż myślę, że ta wiedza przyda Wam się również w innych dziedzinach.

Pogadamy o tym, dlaczego większość projektów kończy się porażką? Jak poprowadzić projekt, jakie zbudować fundamenty, aby dowieźć go z sukcesem do końca? Na te i wiele innych pytań odpowiemy sobie w dzisiejszym odcinku.

Zapraszam do posłuchania!


W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:

  • Jakie są przyczyny porażek projektów?
  • Jakie przyjąć założenia i fundamenty w marketingu?
  • Jaka jest różnica między projektami, a działaniami operacyjnymi?
  • 12 pytań, które musisz sobie zadać przed startem projektu
  • Jak powinna wyglądać Twoja karta i opis projektu?
  • Jaka jest rola celów strategicznych?
  • Jak wybierać projekty do realizacji?
  • Jak monitorować projekty i dowozić je do końca?
O Mariuszu Kapuście

Ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Leadership-Center założonej w 2008r. Twórca metody 12 pytań KISS PM®, dzięki której zarządzanie projektami nie jest trudne.Wykładowca zarządzania projektami według standardu PMBOK® na Politechnice Warszawskiej, studiach podyplomowych HRBP na Akademii Leona Koźmińskiego oraz na studiach MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.Przedsiębiorca. Prowadzi działalność doradczą dla właścicieli i zarządów firm, mentor.Prowadzi kanał na YouTube Zarządzanie Projektami – Mariusz Kapusta, bloga, kanał z podcastami.

Słuchaj nas na: