92. Rozwój ecommerce – które funkcje powinien mieć Twój sklep internetowy? – Marcin Zaremba
Cześć! Dzisiaj goszczę Marcina Zarembę – eksperta od zarządzania produktami cyfrowymi. Jestem autorem książki „Mobile dla Menedżerów” oraz kursu zarządzania produktami technologicznymi Warsztat Produktowca.
W tym odcinku będziemy rozmawiać o tym dlaczego Twój sklep nigdy nie będzie skończony? Jak nie wpaść w nadmiar nowych funkcji w sklepie internetowym? Jak w ogóle decydować czy Twój ecommerce potrzebuje takich funkcji? Wyjaśnimy także czym różni się product owner od dyrektora produktu i product managera.
Zapraszam do posłuchania!
W dzisiejszym odcinku dowiesz się między innymi:
- Jak rozwijać funkcjonalność sklepu internetowego – od czego zacząć?
- Jak podejmować decyzje w co inwestować? Skąd będziesz wiedział, że to Ci się opłaci?
- Jak zdecydować, które funkcje w sklepie internetowym mają sens?
- Czy potrzebujesz wszystkich najnowszych funkcji, aby zyskać przewagę nad konkurencją?
- Jak analizować Twojego klienta i jego proces zakupu?
O Marcinie Zarembie
Obecnie Product Director w uPacjenta.pl. Wcześniej – Head of Product w DobryMechanik, Chief Product Officerem w Synerise oraz iTaxi, Head of Product w PizzaPortal.pl Zarządzał także produktami mobilnymi w Grupie o2. Jest autorem książki „Mobile dla Menedżerów” oraz kursu zarządzania produktami technologicznymi Warsztat Produktowca. Były członek zarządu i współwłaściciel Senfino, software house’u skupionego na dostarczaniu dobrych produktów mobilnych. Współzałożyciel elektronicznego magazynu dla inwestorów i przedsiębiorców technologicznych Proseed, współorganizator Auli Polskiej oraz współtwórca i wykładowca na App Academy.